Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra

A KKV-AKADÉMIA nyolcadik őszi rendezvénye

Időpont: 2013. december 03. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Új tudomány a közösségi oldalak eredményes használata üzleti célokra. A közösségi oldalakon való jelenlét fontosságának megértésén túl vagyunk. Az ismerősi, like-oló tábor kiépítése és azokkal való közvetlen kommunikáció megteremtése, s üzleti eredményekre fordítása azonban új tudásokat követel tőlünk.   A KKV−AKADÉMIA őszi, utolsó rendezvényén kiváló szakemberektől tanulhatjuk meg az alapokat.

Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra

Közösségépítés és kommunikáció üzleti célból 

A BKIK IX. Banki, Biztosítási Osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Időpont: 2013. december 3., 10.00-16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A rendezvényt támogatja: a BKIK XXVIII. Osztálya

Program

9.30−10.00  Regisztráció

10.00-10.40 A közösségi média használata az integrált kommunikációban. Kiváltják-e a hagyományos kommunikációs csatornákat? Milyen arányban jelenjen meg a kommunikációs mixben? Milyen eredményeket lehet vele elérni?
Előadó: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

10.40-11.10 Tényleg ingyen van? Mennyit költsünk a közösségimédia-megjelenésre? Vegyünk-e a facebook-on és a google-on hirdetést? Hogyan használjuk hirdetésre a közösségi oldalakat? Mit és mennyiért érdemes hirdetnünk?
Előadó: Németh Iván ügyvezető igazgató, ADS Interactive

11.10-11.40 A Facebook titka. Hányszor és mit posztoljunk? Kinek lesz sok követője? Szabad-e motorral felépíteni a rajongótábort? Miről szóljon a poszt? Eladni vagy like-okat gyűjteni a facebookon?
Előadó: Héjj Szilárd Marketingarc

11.40-12.00 Konzultációs szünet

12.00-12.30 Miért éppen a Linkedin? Közösségi oldal, amit az üzleti szektor képviselői preferálnak. Hogyan használjuk a Linkedint és mire?
Előadó: Bánki Tamás Linkedin Szakértő, Linkedin−Képzés blog

12.30-13.00 És a többi. Twitter, Iwiw, Foursquare, Pinterest? Youtoube, Google+ ? Melyik közösségimédia-platformokon kell egy kkv-nak jelen lennie?
Előadó: Bedy Krisztina kommunikációs szakértő és Heuthaler Orsolya tanácsadó, Avantgarde Digital

13.00-13.30 Hogyan lehet személyre szabott tartalmakat és kapcsolatot kiépíteni akár több ezer vagy több millió rajongóval? Gyakorlati alkalmazások bemutatása.
Előadó: Szántó Péter alapító, B Creative

13.30-14.10 Konzultációs és ebédszünet

14.10-14.40 Kreatív webkommmunikációs technikák. Hogyan írjunk olyan Google-barát webszövegeket, hírleveleket, kampányleveleket, melyek hatására az ügyfeleink vásárolnak és közben előrébb kerülünk a kereső találati listáján?
Előadó: Langmár Zsuzsa ügyvezető igazgató, Kreatív Szövegíró Kft.

14.40-15.10 Új reklámozási technikák, technológiák, amelyeket érdemes használni a modern, közösségi  reklámozásban. . Hirdetési lehetőségek a twitteren, youtubon, foursquaren. Hogyan tudjuk használni a Pinterestet? Szolgáltatások amelyek megkönnyíthetik az marketinges életét: Smarticle, Antavo, Gravity.
Előadó: Bonyhádi Gábor alapító, MarkMyProfessor.com, Lamirez.com

15.10-15.40 A vizualizáció szerepe napjainkban. Miért nyer az utóbbi években óriási teret a kép alapú tartalom az interneten, és hogyan fordíthatjuk ezt saját márkánk építésére?
Előadó: Eibel Andrea szakértő, Marketinvent

15.40 – Konzultáció

15.50 – Üzleti kézfogó – a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.)

Üzleti kézfogó
Figyelem: Új szolgáltatás a Piac & Profit Konferenciáin! A Piac & Profit konferenciái ezentúl nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat adnak át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszik, hogy a konferencián megjelenők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek. Ennek érdekében a Piac & Profit az őszi konferenciáin bevezeti a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését elősegítő “Üzleti kézfogó” programot. Ezentúl már nem csak a hasznos tartalom, hanem a networking-építés miatt is érdemes eljönni a rendezvényeinkre.

 

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő (Egy cégtől érkező második, harmadik fő 50% kedvezménnyel jöhet)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

A KKV-AKADÉMIA 2013. őszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

Kedvezményes részvételi díjak:

1.) A részvételi díj 13.000.- + áfa/rendezvény

2.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén (ugyanazon rendezvényre érkező második, harmadik fő): minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak fél áron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi, gyorsasági kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódnak!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

Részvételi díj

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. november 22-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. november 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák