Új év, új szabályozások

A Kkv Akadémia első rendezvénye

Időpont: 2013. január 23. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

A Kkv Akadémia 2013 tavaszi első szakmai konzultációja a kis- és középvállalat döntéshozóinak ad teljes körű eligazodást a szabályozóváltozások adta döntéseik előkészítése érdekében. Idén is jelentős szabályozóváltozásokat kell magukévá tenniük az üzleti szektor szereplőinek ahhoz, hogy hatékonyan tudják működtetni vállalkozásukat. Év elején kell megtervezni az optimális szervezetet, a bérkereteket, a pénzgazdálkodási tervet, a működéshez szükséges feltételeket stb. Ehhez nélkülözhetetlen az új vállalkozói feltételrendszerek alapos ismerete.

A szakmai konzultáció elsősorban a vállalkozások döntéshozóinak szól.

Új év, új szabályozások

A BKIK IX. és XXVIII. osztálya és a Piac & Profit rendezvénye a Saldo szakmai támogatásával

Időpont: 2013. január 23., 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Program:

10.00-11.30
Adó- és járulékváltozások, a társasági adózás, az eho, az szja, az áfa változásai, tudnivalók az új kisvállalkozói adónemekről, a készpénzforgalom és a pénztárgépek új gyakorlatáról. A kötelezettségekről és a könnyebbségekről.

Előadó: Kökényesiné Pintér Ilona, a Saldo Zrt. igazgatóhelyettese, adószakértő.

11.5012.30
A béren kívüli juttatások, cafeteria megváltoztatott feltételei közepette hol kell keresni az optimális jövedelem- és adószerkezetet? Mikor gondolkodjunk cafeteriában és mikor döntsön a munkáltató?

Előadó: Puskelyné Király Ágnes, a Top-Cafeteria Kft ügyvezető igazgatója, okleveles adószakértő

12.3012.50
MKB ajánlatok béren kívüli juttatásokra.

Előadó: Lehoczky László, az MKB Nyugdíjpénztárt és Egészségpénztárt Kiszolgáló Kft. ügyvezető igazgatója

12.5013.10
Egészségbiztosítás, mint adómentes juttatási elem.

Előadó: Balázs Iván, az UFS Group Holding Zrt. vállalkozásfejlesztési igazgatója

13.1013.40 Konzultáció és ebédszünet

13.40-14.40
Az új munkatörvénykönyv ismeretében hogyan kell újraírni a munkaszerződéseket? Mire kell figyelni a munkáltatónak jobban, mint eddig? Milyen változásokat kell ismernünk munkáltatói jogaink gyakorlása közben?

Előadó: Nagy Balázs a Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda jogásza

14.40-15.30
A gazdasági társaságokról szóló törvény változásai kapcsán milyen kötelezettségeknek kell eleget tenni február 1-ig? Az ügyvezetői és tulajdonosi felelősségek szigorodásának új rendszerében mit kell átértékelni, megváltoztatni?

Előadó: Nagy Balázs a Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda jogásza

15.30-16.00 Konzultáció

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

A Kkv Akadémia 2013. tavaszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

Kedvezményes részvételi díjak:

1.) Mind a hat témára együttesen: 12.000 Ft/rendezvény, összesen 72.000 Ft + áfa/6rendezvény

Regisztráció mind a hat témára

2.) Három, négy, illetve öt téma együttes megrendelése esetén: 13.000 Ft + áfa /rendezvény

Regisztráció előtt küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s kérjük, jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni:  [email protected]

3.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén: minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak féláron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódhatnak!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

Részvételi díj

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.


2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.


3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.


4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. január 11-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.


5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.


6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.


 

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. január 11-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Pénz, de honnan?

nov
29

Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emeleti konferenciaterem