KKV-AKADÉMIA

7 rendezvény ősszel

Időpont: 2014. szeptember 04. - 2014. december 16. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

KKV-AKADÉMIA 2014 őszi programja

A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyonkezelés Osztály és a Piac & Profit közös rendezvénysorozata

 

A rendezvénysorozatot támogatja: BKIK XXVIII. Osztálya

Ismét továbbképzésre, új tudások megszerzésére invitáljuk a gyakorlott vállalatvezetőket. Az őszi szemeszteren hét új témában rendkívül időszerű, hasznos, nélkülözhetetlen információkat osztanak meg a gyakorlati életben tapasztalatot, tudást szerzett előadóink. A KKV-AKADÉMIÁN megszerzett tudásokat a kkv-vezetők azonnal beépíthetik döntéshozatalukba, üzletmenetükbe, ezzel versenyelőnyre tehetnek szert. 

Kösse össze a hasznost a kellemessel!

Az őszi KKV-AKADÉMIA mind a 7 témájára szeptember 3-ig regisztrálók között két főre szóló wellness hétvégét sorsolunk ki a bükfürdői Hotel Caramellben.

A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi témái, időpontjai:

Állandó helyszín a KKV-AKADÉMIA rendezőpartnerénél:

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Ősszel sem marad el az “Üzleti kézfogó”, a KKV-AKADÉMIA plusz networking-szolgáltatása

A KKV-AKADÉMIA résztvevői nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat kapnak, hanem egymással is megismerkedhetnek, üzleti kapcsolatokat építhetnek az „Üzleti kézfogó” programon.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. Az összes (7) témára együttes regisztráció.  Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Részvételi díj: rendezvényenként 9.000 Ft + áfa, összesen 63.000 Ft + áfa

3. Minimum 4 rendezvényre (4-5-6) együttes regisztráció. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Részvételi díj: 10.000 Ft + áfa/rendezvény (összesen 40-50-60 ezer forint + áfa) Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy  „egy cégtől több jelentkezés”!

4. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 63.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014. augusztus 22-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. augusztus 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák