Irány az Egyesült Arab Emirátusok

UAE–Magyar Üzleti Fórum

Időpont: 2019. június 19. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.
  • Tematika nyomtatása

Mitől lett olyan népszerű üzleti irány az elmúlt két évben az Egyesült Arab Emirátusok (UAE)? Közöttük is annak legnagyobb városai, az óriási pénzügyi központok: Abu-Dzabi és Dubaj. Az  Emirátusok 7 emírség frigyének köszönhetően alakult meg a 70-es évek elején, ma pedig az egyik legsikeresebb és leggazdagabb ország.   A jó üzleti érzékkel megáldott üzletemberek már ott vannak a rendkívül igényes piacon, ahol nincs adó, de mégsem offshore terület. A világ egyik legnagyobb pénzügyi központja.

De mi van az olajbizniszen és a pénzügyi szolgáltatásokon túl?

Főként az új technológiákra van nagy kereslet. De az élelmiszerek, a járművek, a luxuscikkek gyártóinak, forgalmazóinak, az építőiparosoknak, az ingatlanbefektetőknek is van mit keresnie a migráns munkavállalókat nagy számban felszívó országban.

A világ és Magyarország is készül a 2020-as Dubai Világkiállításra. Ez lesz az a pillanat, amikor még jobbak az esélyek, mint bármikor!

Az Emirátusokat jól ismerő, ott gyakorlatot szerzett előadóinktól mindent megtudhat a rendkívül jó adottságú piacról, az adózási, jogi, cégalapítási, munkavállalói körülményekről, az ország üzleti kultúrájáról, az üzletkötés specialitásairól.

 

fejlec_800x210

Irány az Egyesült Arab Emirátusok

UAE–Magyar Üzleti Fórum

 

Időpont:  2019. június 19. (szerda) 9.00–15.10                              

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

 

Gazdagság, nagy felvevőpiac, nincs adó.

Mire van kereslet az olajbizniszen és a pénzpiacon túl?

Export és helyi jelenlét. Mindkettő megéri.

p

A konferencia magyar nyelvű!j

Program

Regisztráció: 08.30–

9.10–9.40 A hazai kkv-k üzleti kilátásai az Emirátusok piacán. 2020 Dubai Expo. Fő téma a víz!
Előadó: Takács Szabolcs az európai uniós politikák kialakításáért és koordinációjáért felelős államtitkár, a 2020-as Dubai EXPO kormánybiztosa, Miniszterelnökség,

9.40-10.10 Nincs olyan messze, hogy ne érné meg. Az Egyesült Arab Emirátusok (UAE), mint keresleti piac.
Előadó: 
Miklóssy Ferenc elnök, MKIK Közel-Kelet és Észak-Afrika tagozat.

10.10-10.40 1001 éjszaka jogi és adózási szemmel.
Előadó: dr. 
Magyar Csaba TEP – vezérigazgató, Okleveles Adószakértők Egyesületének alelnöke, Crystal Worldwide Zrt.

10.40–11.00 Élelmiszerexport, -kereskedelem. Nagy lehetőségek, de mivel?
Előadó: Dr. Riad Naboulsi ügyvezető, Kőröstej Kft.

11.00–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.30–11.50 Exportáljunk, de hogyan? Segítség itthonról.
Előadó: Lajtai Roland
vezérigazgató-helyettes, HEPA – Magyar Exportfejlesztési Ügynökség

11.50-12.10 Exporthitelek és exportbiztosítás.
Előadó: 
Berki Viktor igazgató, EXIM

12.10-12.30 Az Emirátusok piaci lehetőségei és buktatói.
Előadó: Szabó Kinga Judit elnök, Emirates Business Club

12.30-12.50 Üzleti kultúra, szokások, kommunikáció, tárgyalási stílus. A nők fogadtatása üzleti környezetben.
Előadó: Novák Nóra tanácsadó, Dubai Connect

12.50-13.10 Hazai együttműködés az élhető városokért az Emirátusokban.
Előadó: Tóth István pénzügyi igazgató, Tungsram

13.10-13.30 Digitális bankolás és cégalapítás az Egyesült Arab Emírségekben. 
Előadó: Gyólai György vezérigazgató, QUANT Financial / Golden Trust Global

13.30–14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10–15.10

Interaktív Fórum az előadókkal

Üzleti környezetről, kultúráról, sikersztorik tanulságairól, tapasztalatokról, pénzről, segítségről a boldoguláshoz. 

Fórumrésztvevők:

Tóth István pénzügyi igazgató, Tungsram

Teremi Béla vezető szakértő, EXIM

Szabó Kinga Judit elnök, Emirates Business Club

Gyólai György vezérigazgató, QUANT Financial / Golden Trust Global

Nagy Béla marketing és PR manager, Kőröstej Kft.

 

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

 

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. június 7. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
26

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Hosszúsétatér 4-6.

Pénz, de honnan?

okt
17

Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Széchenyi utca 2.