GDPR – kifelé a káoszból

Mindenki másképp csinálja!

Időpont: 2018. szeptember 19. , Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Május 25. után úrrá lett a káosz! Téged is idegesített a sok nyilatkoztatás, tájékoztató, felugró ablakok, jogszabályokkal telirakott hírlevelek, irdatlan hosszúságúra megváltoztatott szerződések, bennük vállalhatatlan felelősségáthárítások. Hát még az ügyfeleinket!

Azóta már megszületett az Info törvény módosítása is. Újraértelmezés jön? Majd utána az ágazati és szektorális törvénymódosításokkal kezdhetjük elölről?

Látjuk már adatkezelőként, mekkora a többletteher és a felelősség?

Egy biztos! A GDPR-rel a munka nem egyszeri. Ha eljön a bizonyítás órája, évekre visszamenően, pillanatokat rögzítve egymás után, azonnal bizonyításra készen kell állnunk. A lehetetlennel is szembe néztünk?

A konzultációval egybekötött konferencián nem marad megválaszolatlan kérdés!

Sok még a megválaszolatlan kérdés? Tisztázzuk szakértőink segítségével!

 

fejlec_800x210 FCS


GDPR – kifelé a káoszból

Mindenki másképp csinálja!

Konzultáció kkv-döntéshozók számára


Időpont:
2018. szeptember 19. (szerda), 9.00–16.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

 

Milyen legyen az egységes, letisztult gyakorlat? Tegyünk rendet együtt!

A szervezeten belüli megfeleléshez hatékony eszközök, gyors megoldások.

 

 

Program

8.30–9.00 Regisztráció

9.10–9.40 Újdonságok a hatóság eljárásaiban. A GDPR bírságolásra vonatkozó szabályai.
Előadó: dr. Kiss Ernő főosztályvezető-helyettes, Adatvédelmi Főosztály, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

9.40–10.00 Vegyük komolyan az adatkezelő felelősségét! Felülvizsgálati kötelezettség! Panasz esetén bizonyítási teher! A túlvilágról is.
Előadó: Tálos Dániel ügyvédjelölt, Horváth és Társai Ügyvédi iroda, DLA Piper

10.00–10.20 Szankcionálások az ágazati törvények változtatása nélkül? Melyik törvényhez igazodjunk? Bírósághoz is fordulhatunk!
Előadó: Gondos Orsolya ügyvédjelölt, Horváth és Társai Ügyvédi iroda, DLA Piper

10.20–10.45 Túlzások, összevisszaságok a szerződésekben. Tegyünk rendet!
Előadó: Dr. Kádár Dóra LLM, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda

10.45–11.05 Mivel lehet könnyebbé tenni a GDPR betartását a szervezeten belül? Milyen kontrollt érdemes bevezetni a bírság megelőzéshez?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

11.05–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.30–11.50 A GDPR-ben megkerülhetetlen adatfeldolgozó.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketingigazgató, K&H Bank Zrt.

11.50–12.10 Felkészültünk a papír alapú adatvédelemre? Rendet tettünk az iratraktárunkban?
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kft.

12.10–12.25 A felkészülés tesztelésének tapasztalata: adminisztratív megfelelés, hibás működés.
Előadó: Sándor Zsolt András ügyvezető, Gill & Murry Kft.

12.25–12.50 A jogos üzleti érdekekre hivatkozás várható gyakorlata.
Előadó: Dr. Horváth Katalin Sár és Társai Ügyvédi Iroda

 12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.40–14.00 Rendet tettünk a cégen belül is? Belső dokumentációk. Eszközleltár, adatleltár.
Előadó: Dr. Horváth Katalin Sár és Társai Ügyvédi Iroda

14.00–14.25 Az informatikai rendszerrel szembeni alapvető elvárások.  Naprakész és a pillanatonként változó múlt nyilvántartása. Lehetetlenségek.
Előadó: Hirsch Gábor független információbiztonsági szakértő

14.25–14.50 Hogyan tovább DM? Csak előzetes hozzájárulással? Vagy e nélkül is tudunk hírleveleket küldeni?
Előadó: Halász Bálint ügyvéd, partner, DIMSZ, Bird&Bird

14.50–15.10 Ha elvesznek az adatok? Incidensjelentéssel mentesülünk a felelősségre vonástól?
Előadó: Gilincsek Szabolcs ügyvezető, GDPR-szakértő, GDPR Info Kft.

15.10–15.30 Hozzájárulások, letiltások, törlések, fel- és leiratkozások nyilvántartása, tárolása. Határ a csillagos ég?
Előadó:  dr. Ferenczi Mónika ügyvéd, Bán és Karika Ügyvédi Társulás

15.30–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa. 

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

 

KKV-AKADÉMIA 5 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!


A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!

5 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak

3–5 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!

button_elokedvezmenyes-regisztracio

 

 

Tanuljon online a Piac & Profit Online Akadémia kurzusain!

A konferenciára regisztráltaknak bevezető áron, 
10% kedvezményt
adunk minden Online Akadémia képzésünk árából.

A 10%-os kedvezményes kuponkódot  keresse a Piac & Profit konferencia regisztrációját visszaigazoló e-mailünk végén!

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.


 


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



button_regisztracio


 

Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. szeptember 7. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
27

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 4000 Nyíregyháza, Széchenyi utca 2.

Ügyfélélmény – 2018

okt
03

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

okt
09

Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Győr, Szent István út 10/a (Baross I-II. termek)

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara