GDPR – kifelé a káoszból

Mindenki másképp csinálja

Időpont: 2018. szeptember 19. , Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Május 25. után úrrá lett a káosz! Téged is idegesített a sok nyilatkoztatás, tájékoztató, felugró ablakok, jogszabályokkal telirakott hírlevelek, irdatlan hosszúságúra megváltoztatott szerződések, bennük vállalhatatlan felelősségáthárítások. Hát még az ügyfeleinket!

Azóta már megszületett az Info törvény módosítása is. Újraértelmezés jön? Majd utána az ágazati és szektorális törvénymódosításokkal kezdhetjük elölről?

Látjuk már adatkezelőként, mekkora a többletteher és a felelősség?

Egy biztos! A GDPR-rel a munka nem egyszeri. Ha eljön a bizonyítás órája, évekre visszamenően, pillanatokat rögzítve egymás után, azonnal bizonyításra készen kell állnunk. A lehetetlennel is szembe néztünk?

A lehetetlen megvalósítására válaszokat adunk a konzultációval egybekötött konferencián.

Fókuszban a GDPR-komform belső informatikai háttér és adatbiztonsági rendszer.

Hatékony megoldásokat is felsorakoztatunk!

Alacsony részvételi díj, gyakorlatias, gazdag program!

fejlec_800x210 FCS


GDPR – kifelé a káoszból

Mindenki másképp csinálja

Konzultáció kkv-döntéshozók számára


Időpont:
2018. szeptember 19. (szerda), 9.00–16.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)


Milyen legyen az egységes, letisztult gyakorlat? Tegyünk rendet együtt!

A szervezeten belüli megfeleléshez hatékony eszközök, gyors megoldások

Kiemelt témák

  • Hatályba lépett az Info törvény módosításaVáltozások a GDPR-rendelethez képest. Meddig tart a kkv-k kegyelmi időszaka? A hatóság gyakorlata.
  • Szankcionálások az ágazati törvények változtatása nélkül? Melyik törvényhez igazodjunk?
  • Az adatkezelő felelőssége. Vegyük nagyon komolyan! Új: felülvizsgálati kötelezettség három évente. Az adatkezelőé a bizonyítási teher az ellene felhozott panasz esetén. Adatvédelem a túlvilágon túl is.
  • A hatósági vizsgálattal párhuzamosan bírósághoz is fordulhatunk. Melyik ítélet lesz az igazi? A nyilvános meghurcolás, reputációvesztés okozta károk.
  • Rendet tettünk a cégen belül is? Belső dokumentációk. Eszközleltár, adatleltár.
  • Az informatikai rendszerrel szembeni alapvető elvárások. Eszköz és szoftverigény. Naprakész és a pillanatonként változó múlt nyilvántartása. Lehetetlenségek.
  • Eszközök, melyekkel könnyebbé lehet tenni a GDPR betartását a szervezeten belül. Vezessünk be kontrollt a bírságok megelőzéséhez!
  • Nézzünk szét az iratraktárban! Minden papírt megfogtunk, megnéztünk, megsemmisítettünk? Ki tudja ezt eldönteni és véghez vinni?
  • GDPR-konform adatszerzés, leadgyűjtés, -felhasználás. Vissza a kőkorszakba, vagy újkori módszerek?
  • Hozzájárulások, letiltások, törlések, fel- és leiratkozások nyilvántartása, tárolása visszamenőleg, pillanatonként?
  • Ha elvesznek az adatok? Incidensjelentéssel mentesülünk a felelősségre vonástól?
  • A jogos üzleti érdekekre hivatkozás várható gyakorlata.
  • Túlzások, összevisszaságok a szerződésekben. Tegyünk rendet!

Meghívott előadók

Gondos Orsolya (Horváth és Társai ügyvédi Iroda), Halász Bálint (DIMSZ), Hirsch Gábor (független szakértő), Horváth Katalin (Sár és Társai Ügyvédi Iroda), Jagodics Tamás (Cégmenedzser Kft.), Keszey Gábor (Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda), Kovács Viktor Zoltán (K&H Bank Zrt.), Kreutz László (Fellowes Hungary Kft.), Péterfalvi Attila (NAIH), Tálos Dániel (Horváth és Társai Ügyvédi Iroda) és még sokan mások…


Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett

12 000 Ft + áfa


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.


Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus végéig!

button_regisztracio

 

KKV-AKADÉMIA 7 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!


A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!

7 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak

3–7 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!

button_elokedvezmenyes-regisztracio

 

 

Tanuljon online a Piac & Profit Online Akadémia kurzusain!

A konferenciára regisztráltaknak bevezető áron, 
10% kedvezményt
adunk minden Online Akadémia képzésünk árából.

A 10%-os kedvezményes kuponkódot  keresse a Piac & Profit konferencia regisztrációját visszaigazoló e-mailünk végén!

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei


A konferencia részvételi díja
 earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett


12 000 Ft + áfa


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus végéig!

button_regisztracio


 

Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. szeptember 7. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Social Media – 2018

sze
06

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)