GDPR – finisben

Felkészültünk? Mindenre figyeltünk?

Időpont: 2018. április 19. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Tekintsük át gyorsan, szakértőink segítségével, figyeltünk-e mindenre! Készen állunk-e 2018. május 25-én, a GDPR (General Data Protection Regulation), azaz az EU általános adatvédelmi rendeletnek megfelelésre. Gyors leltár, s a hiány azonnali pótlása. Erre van már csak időnk.

Átnéztük az adatbázisainkat, átalakítottuk az informatikai hátteret,  adatbiztonsági rendszereinket? Minden alapdokumentumot elkészítettünk? Átalakítottuk hírleveles, adatbázison alapuló marketinggyakorlatunkat? Megtettünk mindent a papír alapú dokumentumokban szereplő adatok biztonságba helyezése érdekében? Weboldalunk, hírleveleink, adatbázisaink, social media felületeink adatbiztosak?

Egyetlen hiba, s a hatóságok keményen, az eddigiek többszörösével szankcionálnak, az adattal rendelkezők pedig tömegesen perelhetnek.

A konferencián a hiányok pótlására is adunk gyors, hatékony segítségeket!

A konferencián az utolsó hely is elfogyott!

További regisztrációt már nem tudunk fogadni a helyszínen sem. Megértésüket köszönjük!

 

Megtelt

 

fejlec_800x210

GDPR – finisben

Felkészültünk? Mindenre figyeltünk?


Konzultáció kkv-döntéshozók számára

Időpont: 2018. Április 19. 9.00 – 16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum (1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Mit hagytunk ki? Utolsó simítások, utolsó válaszok!

Van segítség! Gyorsan beemelhető technikák, dokumentumcsomagok. 

Program

Regisztráció: 8.00-9.00

9.10–9.40 Féljünk? A GDPR átfogó bemutatása. Tévhitek tisztázása.
Előadó: Czinege Balázs kontroller, GDPR Manager, Crosssec Solutions Kft.

9.40–10.05 GDPR-szótár. Kötelező elvek, szabályzatok. A „jogos érdekekre hivatkozásban” rejlő lehetőségek.
Előadó: Dr. Horváth Katalin ügyvéd, Sár és Társai Ügyvédi Iroda

10.05–10.25 Leltározzunk! Találunk-e még a cégben rossz adatkezelési gyakorlatot?
Előadó: Babos János partner, ügyvezető, Process Solutions

10.25–10.40 Meglévő adatbázisok GDPR megfeleltetése. A cél- és jogalapváltás lehetőségei.
Előadó: Sándor Zsolt András ügyvezető, Gill & Murry Kft.

10.40–11.00 A felkészülés lépései, dokumentumok, amiket el kell készíteni.
Előadó: Dr. Kovács Zoltán Balázs partner, Szecskay Ügyvédi Iroda

11.00–11.25 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.25–11.45 Nesze neked DM-hírlevél! Engedélykérések a régi címekre is? A kétlépéses hírlevél-feliratkozás kötelező vagy ajánlott?
Előadó: Dr. Detrekői Zsuzsa ügyvéd, DIMSZ – Adatvezérelt marketing

11.45–12.05 Adatvédelem a gyakorlatban. Segédanyagok a felkészüléshez és a mindennapi alkalmazáshoz.
Előadó: Mátyus Lilla MIR vezető, ISO belső auditor, GDPR Manager, Crosssec Solutions Kft.

12.05–12.20 És ki törődik a kicsikkel? – Elérhető GDPR megoldás kis- és középvállalkozásoknak
ElőadóCságoly Zoltán Key Account Manager,  ADATSÓLYOM

12.20–12.40 Webshopok! Fokozott figyelem a GDPR előírásaira.
Előadó: Dr. Kerényi Edmond jogász, act legal Bán és Karika Ügyvédi Társulás

12.40–12.55 Adatvédelmi felelősségbiztosítás – megnyugtató megoldás a felkészült cégek számára.
Előadó: Kiss Viktor ügyvezető igazgató,  Dr. Risk Kft

12.55–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.40–14.00 Munkavállalói adatok kezelése. Új szemlélet és gyakorlat.
Előadó: Dr. Csenterics András LL.M. Réti, Antall, Várszegi és Társai Ügyvédi iroda

14.00–14.15 Kézzel fogható bizonyosság. Tanúsított megfelelés.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas

14.15–14.35 Mi legyen a papíron levő régi személyes adatok kezelésével?
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.

14.35–15.05 Felmértük informatikai rendszereinket? Adatleltár, adatvédelmi, adatkezelési tájékoztató.
Előadó:
Kuti Anita információbiztonsági szakértő, p2m Informatika Kft.

15.05–15.20 Kell-e egyáltalán és kinek adatvédelmi tisztviselő? Munkaviszonyban?
Előadó: Dr. Párkányi Rita ügyvéd, KCG Partners Ügyvédi Társulás

15.20–15.35 Hitelesítsük weboldalunkat! Ajánlott a „https”, a titkosított kommunikáció.
Előadó: Bende Kata szakértő, ZK Design

15.35–16.00 Konzultáció az előadókkal

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Regisztrációt már nem fogadunk! A 400 fős moziterem megtelt!

 

Részvételi díj

 


A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. április 6-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. április 6-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

feb
28

Miskolc, Hotel Pannonia Konferenciaterme (3525 Miskolc, Kossuth utca 6.)

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)