GDPR-EU-adatvédelmi rendelet

Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás

Időpont: 2017. december 07. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Nagyon  kevés az idő és nagyon sok a teendő! Azonnal át kell világítani az adatkezelési, adatbiztonsági gyakorlatunkat és szabályzatok tömegét kell gyártanunk. 2018. május 25-én, a GDPR (General Data Protection Regulation), azaz az EU általános adatvédelmi rendelete életbe lépésének pillanatában már készen kell állnunk. Egyetlen hiba, s a hatóságok keményen, az eddigiek többszörösével  szakcionálnak, az adattal rendelkezők pedig tömegesen perelhetnek.

A GDPR minden céget érint, ahol  személyes adatokat kezelnek (munkavállalóké is az), online tevékenységet folytatnak, bármilyen céllal adatbázisokkal dolgoznak. A papíron levő adatok is ide tartoznak.

Ideje felfognunk, mivel jár az új törvényeknek megfelelés! Könnyen meglehet, hogy át kell alakítanunk a teljes adatbázis-kezelési technikai rendszerünket, át kell értékelnünk ügyfélkapcsolatunk és marketingünk gyakorlatát? Be kell zárnunk az eddig eredményes marketingkommunikációnkat működtethetetlen szabályrendszerekbe és búcsút kell mondanunk a digitális, közösségi világ szabadságának?

A konkrét, azonnali teendőkről  a legjobb szakemberek adnak gyakorlati tanácsokat.

Figyelem! Helyszínváltozás!

A rendkívül nagy érdeklődés miatt a konferencia helyszíne megváltozott! 

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

fejlec_728-220 eu adatvedelemr

GDPR ­– EU-adatvédelmi rendelet

Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás

 

Tanácsadás, konzultáció kkv-döntéshozók számára

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Időpont: 2017. december 7. (csütörtök) 9.30–16.00

Ne halogassuk a felkészülést! Minden cég érintett.

Sok pénzünkbe kerülhet a késlekedés!

Program

9.00–9.30 Regisztráció

9.30–10.00 A GDPR – az EU Általános Adatvédelmi Rendelete az üzleti szektor szemszögéből. ­Büntetések, szankciók.

Előadó: Dr. Árvay Viktor osztályvezető, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

10.00­–10.20 Mi a hazai érvényes szabályozás ( Infotörvény) és a GDPR közötti eltérés? A GDPR egyes témaköröket tagállami hatáskörbe rendelt. Hol tart a 20 %-nyi rendelet megalkotása?

Előadó: Bártfai Zsolt az OTP Bank compliance szakértője

10.20­–10.40 Hogyan oldjuk meg az üzleti célú adatok biztonságos kezelését? A törvényes adatkezelés informatikai biztosítékai. ­

Előadó: Hirsch Gábor IVSZ IT biztonsági munkacsoport vezetője

10.40­–11.00  Nem csak az online, a papíralapú adatokra is ugyanúgy vonatkozik a GDPR. A hazai iratkezelési helyzet a GDPR tükrében.

Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kft.

11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.20–11.40 Felkészülés a GDPR-nek megfelelésre. Cégek adatvédelmi kockázatának minimalizálása költséghatékonyan.

Előadó: Hámor Endre a Kürt Zrt. Adatvédelmi Kompetencia Központ vezetője

11.40–12.00 Pillanatfelvétel – most itt állunk! Mit mérjünk fel cégünk gyakorlatában?

Előadó: Kuti Anita információbiztonsági szakértő, p2m Informatika Kft.

12.00–12.30 Hogyan lehet az adatbázisokon, ügyfélkapcsolatokon, social medián keresztüli értékesítést és marketinget törvényesen, de hatékonyan végezni?

Előadó: Keszey Gábor adatvédelmi szakértő, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda

12.30–12.50 Félig tele a pohár.  Lehetőségek és kihívások a DM-hírlevél és az adatvezérelt marketing számára.

Előadó: Dr. Halász Bálint ügyvéd,  a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség

12.50–13.10 Másolatvédelem. A papír alapú hekkelés megakadályozása. Az adatkezelés új korszaka.­ ­

Előadó: Gilincsek Szabolcs GDPR tanácsadó, auditor, DPO, Euro-Profil Kft.

13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–14.10 Adatkezelés a munkaviszonyban. Változó szabályok, új kihívások.

Előadó: Dr. Csenterics András LL.M adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Antall, Várszegi és Társai Ügyvédi iroda, PwC Legal

14.10–14.25 Mikor és mely cégnek kell adatvédelmi tisztviselőt alkalmaznia? ­

Előadó:  dr. Párkányi Rita ügyvéd, KCG Partners Ügyvédi Társulás

14.25–14.45 A GDPR-ben lévő óriási reputációnövelési lehetőség.

Előadó: Sztaniszláv András, az MPRSZ alelnöke

14.45– 15.00  Adatvédelmi felelősségbiztosítás – megnyugtató megoldás a felkészült cégek számára.

Előadó: Kiss Viktor ügyvezető igazgató,  Dr. Risk Kft.

15.00–15.15  IT-megoldások, a technológia válasza az új törvényi megfelelésre.

Előadó: Angyal Adrián IT biztonsági és adatvédelmi felelős, Capgemini Magyarország Kft.

15.15.­16.00 Interaktív Fórum az előadókkal

Kérdéskörök:

Adatok folyamatos törlése, felülvizsgálata, az adat birtokosának hozzájárulása. Hogyan kivitelezhető?

– Bármikor, bármilyen adatról bizonyítanunk kell, hogy az adatok feldolgozásához az adott személy a jogszabályban előírt módon hozzájárult. Hogyan? Visszamenőleg is?

–Munkahelyeken szökik ki az információ. Adatok védelme belül. Vizuális hacker veszélyeztetettség. Mit tegyünk ellene?

Kérdések, válaszok

Válaszadó előadók: Kuti Anita, Kiss Viktor, Sztaniszláv András, dr. Párkányi Rita, Halász Bálint, Hirsch Gábor, Kreutz László, Gilincsek Szabolcs, Keszey Gábor.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

_______________________________________________________________________________________

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj


_______________________________________________________________________________________


1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. november 24-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. november 24-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Okos cég

nov
07

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara