Kereskedés a weben

Webáruház, e-kereskedelem létrehozása, működtetése (Kkv Akadémia)

Időpont: 2013. február 12. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Rohamosan terjed az interneten keresztüli kereskedelem, egyre többen választják az online boltokat. A hagyományos kiskereskedelmet már néhány szektorban szinte teljesen kiszorították a webáruházak. Inkább előbb, mint utóbb, minden vállalkozásnak ki kell építenie a profi webáruházát, ha piacon akar maradni.

Milyen alapvető és gyakorlati tudás, technikai és egyéb háttér kell a jó e-kereskedelemhez? Tanuljuk meg a szakemberektől, a gyakorlatban sikereket elért cégektől a Kkv Akadémia február 12.-i rendezvényén!

A BKIK IX. és XXVIII. osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Kereskedés a weben

Webáruház, e-kereskedelem létrehozása, működtetése

Időpont: 2013. február 12., 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Program:

10.00─10.20 Az elektronikus kereskedelem keretszabályai, a minősítés fontossága.
Előadó: Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület (Szek.org) elnöke.

10.20─10.40 A jó webáruház fejlesztési igényei.
Előadó: Zajdó Csaba ügyvezető igazgató, Webshopexperts Kft.

Példák a gyakorlatból

10.40─11.00 Az elektronikus fizetés, mint nélkülözhetetlen elem. Aki kimarad, biztosan lemarad.
Előadó: Váradi János  ügyvezető igazgató, PayU Hungary

11.00─11.20 Mastercard mobile. Elektronikus fizetési megoldások.
Előadó: Giret Gergely csoportvezető, FHB Bank Zrt. Vállalati Igazgatóság.

11.20─12.00 Konzultáció az előadókkal. Kávészünet

12.00-12.20 Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Előadó: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

12.20─12.40 A B2B e-kereskedelmi sajátosságai.
Előadó: Kirov Kiril, az Alphasonic Kft. ügyvezető igazgatója.

Példa a gyakorlatból:

12.40─13.00 A Grando.hu bemutatása. Az online pláza, mint nagy lehetőség (kis)kereskedőknek is.
Előadó: Orova Balázs B2C Üzletág igazgató, Allegroup.hu Kft.

13.00─13.40 Konzultáció az előadókkal. Ebédszünet

13.40─14.00 Közösségi Vásárlás – kitűnő eszköz, ha jól használod
Előadó: Schmidt Richárd kereskedelmi igazgató, Bónusz Brigád

14.00─14.20 Logisztika, áruszállítás, utánvét.
Előadó: Huszár Csaba értékesítési igazgató, trans-o-flex Hungary Kft.

Példák a gyakorlatból:

14.20─14.40 Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
Előadó: Kétszeri Dávid üzletkapcsolati igazgató, GS1 Magyarország Nonprofit Zrt.

14.40─15.00 Sikersztori tanulságokkal.
Előadó: Nagy Sándor ügyvezető igazgató, G-Roby Netshop Kft.

15.00─15.20 Komplex csomagküldés egyszerűen: kiscsomagban a legnagyobbak!
Előadó: Rácz András ügyvezető igazgatóSprinter Futárszolgálat Kft.

15.20─15.40 Forgalomnövelés adatbázis- és email-marketinggel. Kifinomult technikák haladóknak.
Előadó: Csepregi Balázs ügyvezető igazgató, MarketingSzoftverek

15.40─16.00 Konzultáció az előadókkal

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

A Kkv Akadémia 2013. tavaszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

Kedvezményes részvételi díjak:

1.) Három, négy, illetve öt téma együttes megrendelése esetén: 13.000 Ft + áfa /rendezvény

Regisztráció előtt küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s kérjük, jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni:  [email protected]

2.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén: minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Ez esetben a mennyiségi kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódhat!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

Részvételi díj

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.


2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.


3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.


4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. február 1-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.


5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.


6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.



Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. február 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

jún
06

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet.

Best of ENERGIA

jún
13

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.