Kereskedés a weben

Webáruház, e-kereskedelem létrehozása, működtetése (Kkv Akadémia)

Időpont: 2013. február 12. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Rohamosan terjed az interneten keresztüli kereskedelem, egyre többen választják az online boltokat. A hagyományos kiskereskedelmet már néhány szektorban szinte teljesen kiszorították a webáruházak. Inkább előbb, mint utóbb, minden vállalkozásnak ki kell építenie a profi webáruházát, ha piacon akar maradni.

Milyen alapvető és gyakorlati tudás, technikai és egyéb háttér kell a jó e-kereskedelemhez? Tanuljuk meg a szakemberektől, a gyakorlatban sikereket elért cégektől a Kkv Akadémia február 12.-i rendezvényén!

A BKIK IX. és XXVIII. osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Kereskedés a weben

Webáruház, e-kereskedelem létrehozása, működtetése

Időpont: 2013. február 12., 10.00-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Program:

10.00─10.20 Az elektronikus kereskedelem keretszabályai, a minősítés fontossága.
Előadó: Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület (Szek.org) elnöke.

10.20─10.40 A jó webáruház fejlesztési igényei.
Előadó: Zajdó Csaba ügyvezető igazgató, Webshopexperts Kft.

Példák a gyakorlatból

10.40─11.00 Az elektronikus fizetés, mint nélkülözhetetlen elem. Aki kimarad, biztosan lemarad.
Előadó: Váradi János  ügyvezető igazgató, PayU Hungary

11.00─11.20 Mastercard mobile. Elektronikus fizetési megoldások.
Előadó: Giret Gergely csoportvezető, FHB Bank Zrt. Vállalati Igazgatóság.

11.20─12.00 Konzultáció az előadókkal. Kávészünet

12.00-12.20 Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Előadó: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

12.20─12.40 A B2B e-kereskedelmi sajátosságai.
Előadó: Kirov Kiril, az Alphasonic Kft. ügyvezető igazgatója.

Példa a gyakorlatból:

12.40─13.00 A Grando.hu bemutatása. Az online pláza, mint nagy lehetőség (kis)kereskedőknek is.
Előadó: Orova Balázs B2C Üzletág igazgató, Allegroup.hu Kft.

13.00─13.40 Konzultáció az előadókkal. Ebédszünet

13.40─14.00 Közösségi Vásárlás – kitűnő eszköz, ha jól használod
Előadó: Schmidt Richárd kereskedelmi igazgató, Bónusz Brigád

14.00─14.20 Logisztika, áruszállítás, utánvét.
Előadó: Huszár Csaba értékesítési igazgató, trans-o-flex Hungary Kft.

Példák a gyakorlatból:

14.20─14.40 Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
Előadó: Kétszeri Dávid üzletkapcsolati igazgató, GS1 Magyarország Nonprofit Zrt.

14.40─15.00 Sikersztori tanulságokkal.
Előadó: Nagy Sándor ügyvezető igazgató, G-Roby Netshop Kft.

15.00─15.20 Komplex csomagküldés egyszerűen: kiscsomagban a legnagyobbak!
Előadó: Rácz András ügyvezető igazgatóSprinter Futárszolgálat Kft.

15.20─15.40 Forgalomnövelés adatbázis- és email-marketinggel. Kifinomult technikák haladóknak.
Előadó: Csepregi Balázs ügyvezető igazgató, MarketingSzoftverek

15.40─16.00 Konzultáció az előadókkal

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

A Kkv Akadémia 2013. tavaszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

Kedvezményes részvételi díjak:

1.) Három, négy, illetve öt téma együttes megrendelése esetén: 13.000 Ft + áfa /rendezvény

Regisztráció előtt küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s kérjük, jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni:  [email protected]

2.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén: minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Ez esetben a mennyiségi kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódhat!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

Részvételi díj

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.


2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.


3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.


4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. február 1-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.


5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.


6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.



Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. február 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferenc[email protected],
fax : (1) 239 - 9595

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Pénz, de honnan?

nov
29

Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emeleti konferenciaterem