Cégvezetők Csúcstalálkozója 2016

Sikeres vezetők éves konferenciája a cégvezetési trendekről

Időpont: 2016. június 09. , Helyszín: Budapest, Hotel Hungaria City Center, Rákóczi út 90.
  • Tematika nyomtatása

Várjuk Magyarország vállalatvezetőit, döntéshozóit, akik stabil, fejlődésorientált, változóképes, erős, piacképes cégeket vezetnek, felelős munkáltatók, s rendszeresen követni akarják a cégvezetésben, szervezetfejlesztésben, piaci lehetőségekben, marketingben, forráshoz jutásban stb. bekövetkezett változásokat. Akik magukhoz hasonló gondolkodásmódú, sikereket felmutatni képes, profi vállalatvezetőkkel szeretnének találkozni, eszmét cserélni, megismerni a jó gyakorlatokat, az új trendeket.

Az éves cégvezetői csúcstalálkozón a fejlődésorientált, főként középvállalatot, illetve tőkeerős kisvállalatot irányító vállalatvezetők, döntéshozók átfogó képet kapnak a cégvezetési trendekről, a piaci, befektetési lehetőségekről, s rengeteg jó gyakorlatot, példát megismerve tanulhatnak egymástól. Az országos találkozó egyben rendkívül jó lehetőség az üzleti kapcsolatrendszer bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.

fejlec jo_1614x336pix

Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2016

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

Piac & Profit konferencia

Helyszín: Budapest, Hotel Hungaria City Center, Rákóczi út 90.
Időpont: 2016. június 9. 9.30−17.30

 

A konferencia Keynote Speaker-ei:

Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója

Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index

Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Communications tulajdonos-ügyvezetője

Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft Nyrt. elnök-vezérigazgatója

Vértes András, a GKI Gazdaságkutató Zrt. elnöke

Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

 

9.30−13.00 PLENÁRIS ÜLÉS
Merre tart 2016-ban az üzleti világ?

Moderátor: Demcsák Mária Piac & Profit alapító főszerkesztő

9.30−9.40 Megnyitó

9.40-10.00 A magyar gazdaság kilátásai a hazai középvállalatok fejlődési lehetőségeinek szemszögéből. – Marczinkó Zoltán István kiemelt vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

10.00−10.20 Nemzetközi és hazai iparági trendek.Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

10.20−10.40 A hírnév, hitelesség, tisztesség megnövekedett jelentősége és hatása az eredményességre. Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt.

10.40−11.00 Az innováció, innovativitás, a 21. századi szervezet és a vezető nélkülözhetetlen tulajdonsága. – Bojár Gábor alapító, Graphisoft

11.00−11.30 Kávészünet

11.30−11.50 A marketingkommunikáció új irányai. Kihívások és trendek napjaink kommunikációjában. − Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Communications tulajdonos-ügyvezetője

11.50−12.10 A ma eredményes vezetőjének tulajdonságai, erősségei. A munkavállalók megtartásának aktuális problémájára válasz. Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index

12.10−12.30 A cégvezetés, szervezetfejlesztés új irányai. Új szervezeti modellek feljövőben.Rosta Miklós tanszékvezető, Budapesti Corvinus Egyetem 

12.30−12.50 Sharing economy – az új gazdasági forradalom? Megakadályozni nem lehet, átvenni, integrálni? Jó válaszok a megállíthatatlanra.  – Kőszegi Árpád menedzser, PWC Magyarország 

13.00−14.00 Ebédszünet

 

 1. terem: Cégvezetési és szervezeti trendek
14.00−16.00  Kerekasztal-beszélgetés

A vezető és szervezete alkalmazkodása a változó világhoz. Változz, hogy változtass!

Hogyan teremtsük meg az alkotói, innovatív munkahelyi környezetet? Hogyan változott meg a munkavállalói attitüd? Az Y-generáció kezelése. Munkahelyek felhősödésének kihasználása. A csapat alkotóerejének felszínre hozása. A vezető feladata egy modern, innovatív vállalatban. Az érzelmi intelligencia felértékelődésének oka és hasznossága. Változásképesség, a versenyben maradás biztosítéka. A növekedés szülte új helyzetek és válaszok.

Műsorvezető: Demcsák Mária

Kerekasztal-beszélgető partnerek:

Zsikla Gábor, a Flow-csoport ügyvezető partnere (Vitaindító gondolatok)

Egyed Géza, a G.E.Strate Go Kft. ügyvezető igazgatója (Növekedés, cégvezetési stílusváltás)

Szüts Ildikó, az Országos Humánmenedzsment Egyesület (OHE) elnöke (Munkavállaló− munkáltató viszony változása)

 

Beszélgetést inspiráló előadások (a beszélgetésbe beépítve)

A belső innováció megtalálása és az ehhez szükséges források megtalálása, a támogatások aktivizálása.Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Tanácsadó Kft. (20 perc)

Új szervezeti modellre sikeresen áttért vállalat: MagNet Magyar Közösségi Bank Társadalmi szerepvállalás és értékalapú gazdasági működés kéz a kézben. A MagNet Bank és az alaptevékenységbe ágyazott felelősségvállalás.−Dakó Andrea MagNet nagykövet (20 perc)

Cégátalakítás növekedés, globális piacokra kilépés miatt. Mit érdemes átemelni a nagy multik gyakorlatából. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Wordwide Ltd. (15 perc)

A cégvezetés átadása – cégutódlási kérdések. –  Szabó Lajos ügyvezető igazgató, iData Kft. (15 perc)

A vállalati vitalitás mélyelemzésének hasznossága a vállalatvezetésben és átalakításban. Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index (10 perc)

 

2. terem: Pénz növekedésre, fejlesztésre, nagy ugrásra
14.00−15.00 Workshop

A forrásokról, a befektetőkről, az átalakulásról

14.00−14.20 Aktuális EU-pályázati pénzek itthon és az Európai Unióban. Vissza nem térítendő és visszatérítendő pályázatok  2016-ban fejlesztésre. Lehoczky Tibor vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.

14.20−14.40 Forrásszerzés tőzsdén. Nem csak a legnagyobbak lehetnek sikeres tőkebevonók a tőzsdén.Madlena Tamás üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes, Budapesti Értéktőzsde

14.40−15.00 Milyen cégek keltik fel napjainkban a befektetők érdeklődését?  – Horgos Lénárd partner, M27 Absolvo Consulting

15.00−15.30 Interaktív Fórum az előadókkal

Az előadók a résztvevők kérdéseire válaszolnak. Moderált program.

15.30−15.50 Szünet.

 2. terem: A felelős magatartásmód, etikus üzleti jelenlét felértékelődése
15.50−16.10 Keynote speach: A felelős, etikus vezető és cég a 21. században. −  Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt

16.10−16.30 A boldog munkavállalók eredményesebbek.Kovács Eszter ügyvezető, Profiltraining Kft.

16.30−16.50 A hármas jólétre tekintettel működő vállalatok üzleti filozófiája és modellje Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

16.50−17.30 Vitafórum

A tisztesség és a profittermelés együttélése a gyakorlatban

Felkért hozzászólók:

Dakó Andrea MagNet nagykövet, MagNet Magyar Közösségi Bank

Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt.

Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.

 

16.00−17.30 Konferencia különterem

NETWORKING KOKTÉLPARTI
Vállalatvezető találkozója szervezett keretek között

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 50 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • A bemutatkozások felkészítő koreográfiáját minden jelentkező megkapja.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.
  • Az addig regisztrált tagoknak előzetesen megküldjük a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA jelentkezettek névsorát (név, cégnév, titulus).
  • A koktélparti hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár negyedik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet
  • svédasztalos ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

NETWORKING KOKTÉLPARTI regisztráció

a Networking Koktélparti részvételi díja: 16.000.- + áfa

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozójára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
  • Külön, csak a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt
  • A NETWORKING KOKTÉLPARTIRA a regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.

Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

_______________________________________________________________________________________

Részvételi díj

Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.

MÁJUS 30-ig early bird kedvezménnyel jelentkezhet: 24.000+áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet

  • svédasztalos ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

NETWORKING KOKTÉLPARTI regisztráció
a Networking Koktélparti részvételi díja: 16.000.- + áfa

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozójára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!

  • Külön, csak a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt

  • A NETWORKING KOKTÉLPARTIRA a regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.


Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. május 27-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. május 27-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Hotel Hungaria City Center, Rákóczi út 90.

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Rendező

Szakmai támogatók

Kiállító

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák

Cégmarketing – 2018

jún
14

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)