Cégvezetők Csúcstalálkozója 2016

Sikeres vezetők éves konferenciája a cégvezetési trendekről

Időpont: 2016. június 09. , Helyszín: Budapest, Hotel Hungaria City Center, Rákóczi út 90.
  • Tematika nyomtatása

Várjuk Magyarország vállalatvezetőit, döntéshozóit, akik stabil, fejlődésorientált, változóképes, erős, piacképes cégeket vezetnek, felelős munkáltatók, s rendszeresen követni akarják a cégvezetésben, szervezetfejlesztésben, piaci lehetőségekben, marketingben, forráshoz jutásban stb. bekövetkezett változásokat. Akik magukhoz hasonló gondolkodásmódú, sikereket felmutatni képes, profi vállalatvezetőkkel szeretnének találkozni, eszmét cserélni, megismerni a jó gyakorlatokat, az új trendeket.

Az éves cégvezetői csúcstalálkozón a fejlődésorientált, főként középvállalatot, illetve tőkeerős kisvállalatot irányító vállalatvezetők, döntéshozók átfogó képet kapnak a cégvezetési trendekről, a piaci, befektetési lehetőségekről, s rengeteg jó gyakorlatot, példát megismerve tanulhatnak egymástól. Az országos találkozó egyben rendkívül jó lehetőség az üzleti kapcsolatrendszer bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.

fejlec jo_1614x336pix

Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2016

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

Piac & Profit konferencia

Helyszín: Budapest, Hotel Hungaria City Center, Rákóczi út 90.
Időpont: 2016. június 9. 9.30−17.30

 

A konferencia Keynote Speaker-ei:

Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója

Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index

Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Communications tulajdonos-ügyvezetője

Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft Nyrt. elnök-vezérigazgatója

Vértes András, a GKI Gazdaságkutató Zrt. elnöke

Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

 

9.30−13.00 PLENÁRIS ÜLÉS
Merre tart 2016-ban az üzleti világ?

Moderátor: Demcsák Mária Piac & Profit alapító főszerkesztő

9.30−9.40 Megnyitó

9.40-10.00 A magyar gazdaság kilátásai a hazai középvállalatok fejlődési lehetőségeinek szemszögéből. – Marczinkó Zoltán István kiemelt vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

10.00−10.20 Nemzetközi és hazai iparági trendek.Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

10.20−10.40 A hírnév, hitelesség, tisztesség megnövekedett jelentősége és hatása az eredményességre. Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt.

10.40−11.00 Az innováció, innovativitás, a 21. századi szervezet és a vezető nélkülözhetetlen tulajdonsága. – Bojár Gábor alapító, Graphisoft

11.00−11.30 Kávészünet

11.30−11.50 A marketingkommunikáció új irányai. Kihívások és trendek napjaink kommunikációjában. − Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Communications tulajdonos-ügyvezetője

11.50−12.10 A ma eredményes vezetőjének tulajdonságai, erősségei. A munkavállalók megtartásának aktuális problémájára válasz. Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index

12.10−12.30 A cégvezetés, szervezetfejlesztés új irányai. Új szervezeti modellek feljövőben.Rosta Miklós tanszékvezető, Budapesti Corvinus Egyetem 

12.30−12.50 Sharing economy – az új gazdasági forradalom? Megakadályozni nem lehet, átvenni, integrálni? Jó válaszok a megállíthatatlanra.  – Kőszegi Árpád menedzser, PWC Magyarország 

13.00−14.00 Ebédszünet

 

 1. terem: Cégvezetési és szervezeti trendek
14.00−16.00  Kerekasztal-beszélgetés

A vezető és szervezete alkalmazkodása a változó világhoz. Változz, hogy változtass!

Hogyan teremtsük meg az alkotói, innovatív munkahelyi környezetet? Hogyan változott meg a munkavállalói attitüd? Az Y-generáció kezelése. Munkahelyek felhősödésének kihasználása. A csapat alkotóerejének felszínre hozása. A vezető feladata egy modern, innovatív vállalatban. Az érzelmi intelligencia felértékelődésének oka és hasznossága. Változásképesség, a versenyben maradás biztosítéka. A növekedés szülte új helyzetek és válaszok.

Műsorvezető: Demcsák Mária

Kerekasztal-beszélgető partnerek:

Zsikla Gábor, a Flow-csoport ügyvezető partnere (Vitaindító gondolatok)

Egyed Géza, a G.E.Strate Go Kft. ügyvezető igazgatója (Növekedés, cégvezetési stílusváltás)

Szüts Ildikó, az Országos Humánmenedzsment Egyesület (OHE) elnöke (Munkavállaló− munkáltató viszony változása)

 

Beszélgetést inspiráló előadások (a beszélgetésbe beépítve)

A belső innováció megtalálása és az ehhez szükséges források megtalálása, a támogatások aktivizálása.Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Tanácsadó Kft. (20 perc)

Új szervezeti modellre sikeresen áttért vállalat: MagNet Magyar Közösségi Bank Társadalmi szerepvállalás és értékalapú gazdasági működés kéz a kézben. A MagNet Bank és az alaptevékenységbe ágyazott felelősségvállalás.−Dakó Andrea MagNet nagykövet (20 perc)

Cégátalakítás növekedés, globális piacokra kilépés miatt. Mit érdemes átemelni a nagy multik gyakorlatából. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Wordwide Ltd. (15 perc)

A cégvezetés átadása – cégutódlási kérdések. –  Szabó Lajos ügyvezető igazgató, iData Kft. (15 perc)

A vállalati vitalitás mélyelemzésének hasznossága a vállalatvezetésben és átalakításban. Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index (10 perc)

 

2. terem: Pénz növekedésre, fejlesztésre, nagy ugrásra
14.00−15.00 Workshop

A forrásokról, a befektetőkről, az átalakulásról

14.00−14.20 Aktuális EU-pályázati pénzek itthon és az Európai Unióban. Vissza nem térítendő és visszatérítendő pályázatok  2016-ban fejlesztésre. Lehoczky Tibor vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.

14.20−14.40 Forrásszerzés tőzsdén. Nem csak a legnagyobbak lehetnek sikeres tőkebevonók a tőzsdén.Madlena Tamás üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes, Budapesti Értéktőzsde

14.40−15.00 Milyen cégek keltik fel napjainkban a befektetők érdeklődését?  – Horgos Lénárd partner, M27 Absolvo Consulting

15.00−15.30 Interaktív Fórum az előadókkal

Az előadók a résztvevők kérdéseire válaszolnak. Moderált program.

15.30−15.50 Szünet.

 2. terem: A felelős magatartásmód, etikus üzleti jelenlét felértékelődése
15.50−16.10 Keynote speach: A felelős, etikus vezető és cég a 21. században. −  Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt

16.10−16.30 A boldog munkavállalók eredményesebbek.Kovács Eszter ügyvezető, Profiltraining Kft.

16.30−16.50 A hármas jólétre tekintettel működő vállalatok üzleti filozófiája és modellje Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

16.50−17.30 Vitafórum

A tisztesség és a profittermelés együttélése a gyakorlatban

Felkért hozzászólók:

Dakó Andrea MagNet nagykövet, MagNet Magyar Közösségi Bank

Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt.

Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.

 

16.00−17.30 Konferencia különterem

NETWORKING KOKTÉLPARTI
Vállalatvezető találkozója szervezett keretek között

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 50 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • A bemutatkozások felkészítő koreográfiáját minden jelentkező megkapja.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.
  • Az addig regisztrált tagoknak előzetesen megküldjük a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA jelentkezettek névsorát (név, cégnév, titulus).
  • A koktélparti hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár negyedik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet
  • svédasztalos ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

NETWORKING KOKTÉLPARTI regisztráció

a Networking Koktélparti részvételi díja: 16.000.- + áfa

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozójára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
  • Külön, csak a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt
  • A NETWORKING KOKTÉLPARTIRA a regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.

Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

_______________________________________________________________________________________

Részvételi díj

Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.

MÁJUS 30-ig early bird kedvezménnyel jelentkezhet: 24.000+áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet

  • svédasztalos ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

NETWORKING KOKTÉLPARTI regisztráció
a Networking Koktélparti részvételi díja: 16.000.- + áfa

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozójára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!

  • Külön, csak a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt

  • A NETWORKING KOKTÉLPARTIRA a regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.


Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. május 27-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. május 27-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Hotel Hungaria City Center, Rákóczi út 90.

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Okos cég

nov
07

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara