Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2018

Sikeres vezetők éves konferenciája a cégvezetési trendekről

Időpont: 2018. május 10. , Helyszín: Budapest, Krisztina krt. 55. Magyar Telekom Székház
  • Tematika nyomtatása

Várjuk a Cégvezetők Csúcstalálkozóján 2018-ban is!

Van mit megbeszélniük idén is a magyar gazdaság erős, fejlődőképes vállalatai vezetőinek. 2018  legnagyobb kihívásai:  a gyors technológiaváltások, az új, virtuális szolgáltatások térhódítása, a munkaerőhiány fejlődést veszélyeztető mértéke. 2018 legnagyobb kérdése: mi lesz a gazdasági fejlődéssel 2020 után?

Várjuk ismét Magyarország vállalatvezetőit, döntéshozóit, akik fejlődésorientált, változóképes, erős, piacképes cégeket vezetnek, s a jó üzleti döntések meghozatala érdekében elsők között akarják megismerni a trendeket. Nem csak követői, hanem irányítói is cégük jövőjének. Az országos találkozó egyben rendkívül jó lehetőség az üzleti kapcsolatrendszer bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére és a mások jó gyakorlatából tanulásra. 

 

fejlec_800x210

 

Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2018

Sikeres vezetők éves konferenciája a cégvezetési trendekről

 

Időpont: 2018. május 10. csütörtök, 9.00−17.30
Helyszín: Magyar Telekom Székház (1013 Budapest, Krisztina krt. 55.)

 

Érdemes megnézni a résztvevő cégek listáját!

Óriási kihívásokra nyerő válaszok a legsikeresebb cégvezetőktől!


A Csúcstalálkozó fővédnöke:
Kürti Sándor

Keynote Speakerek: 

Borbély László ügyvezető (SPA Tudásbázis Kft.), Kürti Sándor elnök (Kürt Zrt.), Magas István az MTA doktora (BCE), Markovich Béla ügyvezető (Mapei Kft.), Mérő László professzor, a Darwin’s  Marketing Evolution alapító tulajdonosa, Palócz Éva vezérigazgató (Kopint-Tárki Zrt.), Reng Zoltán vezérigazgató (Hungrana Kft.), Sinkó Ottó vezérigazgató (Videoton Holding Zrt.), Szűts Ildikó vezérigazgató-helyettes (Saldo Zrt.).,

 

Program

Regisztráció: 8.30-9.00

9.10–9.40 Világgazdasági trendek. Húzóágazatok, térségek.
Előadó: Magas István egyetemi tanár (BCE), az MTA doktora

9.40–10.05 Hazai gazdasági, ágazati trendek, fejlődési kilátások 2020 után.
Előadó: Palócz Éva vezérigazgató, Kopint-Tárki Zrt.

10.05–10.25 Munkaerőhiány! A kis- és nagyvállalatok  legnagyobb problémája.
Előadó: Sinkó Ottó vezérigazgató, Videoton Holding Zrt.

10.25–10.45 Az információbiztonság jövője. Ahogyan a világ e területen vezető cégei látják.
Előadó: Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt.

10.45–11.05 Agrár- és élelmiszergazdaság technológia- és szemléletváltásban.
Előadó: Reng Zoltán vezérigazgató, Hungrana Kft.

11.05–11.25. Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.25–11.45 A vezető és a HR új szerepben.
Előadó: Szűts Ildikó vezérigazgató-helyettes, Saldo Zrt.

11.45–12.05 Növekszik a szervezet?Változik a kultúra! A tudatos növekedés kulcsai.
Előadó: Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

12.05–12.25 Pénz fejlesztésre. Új tőke- és hitelforrások az üzleti szektorhoz igazítva.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán KKV-Marketing igazgató, K&H Bank

12.25­–12-45 Transzparencia, az üzleti siker alapja.
Előadó: Keleti József country manager, Bisnode Magyarország

12.45–13.05 Vajon mi köze van a társadalmi felelősségvállalásnak a személyzetfelvételhez?
Előadó: Markovich Béla ügyvezető, Mapei Kft.

13.05–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–14.10 Csodák logikája.
Előadó: Mérő László professzor, a Darwin’s Marketing Evolution alapító tulajdonosa

14.10–14.25 Cégvezetőként miért kell az elkövetkezendő 5 évben a leginkább aggódnia? Vállalati kultúra változóban.
Előadó: Ecsédi István ügyvezető tulajdonos, Improvers Group

14.25–14.40 Cégem akkor igazán értékes, ha nélkülem is produktívan működik.
Előadó: Grebenár József ügyvezető, Emberfejlesztés Kft.

14.40–15.00 A digitalizáció fejlődése mindent visz.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

15.00–15.20 Kollaboráció 4.0, avagy a kommunikáció evolúciója.
Előadó: Leveli András üzleti- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.

15.20–15.35 A befektetők érdeklődésének legfrissebb irányai.
Előadó: Szapár András cégvezető, cégetveszek.hu

15.35–15.45 Az első üzleti generáció stafétaváltásban.
Előadó: Rudas László elnök, CsVOE

15.45–16.00  Konzultáció az előadókkal

 

16.00–17.30 Különprogram: Networking

NETWORKING KOKTÉLPARTI (zártkörű, maximált létszámú) networking különprogram. Plenáris bemutatkozás névjegycserével.

 


Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa

button_regisztracio

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.


Networking Koktélparti!

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________


PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


button_regisztracio(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)


Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa

                                




A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.


Networking 
Koktélparti!


Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.

  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________


PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.



(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. április 27-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. április 27-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Krisztina krt. 55. Magyar Telekom Székház

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák