Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2018

Sikeres vezetők éves konferenciája a cégvezetési trendekről

Időpont: 2018. május 10. , Helyszín: Budapest, Krisztina krt. 55. Magyar Telekom Székház
  • Tematika nyomtatása

Várjuk a Cégvezetők Csúcstalálkozóján 2018-ban is!

Van mit megbeszélniük idén is a magyar gazdaság erős, fejlődőképes vállalatai vezetőinek. 2018  legnagyobb kihívásai:  a gyors technológiaváltások, az új, virtuális szolgáltatások térhódítása, a munkaerőhiány fejlődést veszélyeztető mértéke. 2018 legnagyobb kérdése: mi lesz a gazdasági fejlődéssel 2020 után?

Várjuk ismét Magyarország vállalatvezetőit, döntéshozóit, akik fejlődésorientált, változóképes, erős, piacképes cégeket vezetnek, s a jó üzleti döntések meghozatala érdekében elsők között akarják megismerni a trendeket. Nem csak követői, hanem irányítói is cégük jövőjének. Az országos találkozó egyben rendkívül jó lehetőség az üzleti kapcsolatrendszer bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére és a mások jó gyakorlatából tanulásra. 

 

fejlec_800x210

 

Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2018

Sikeres vezetők éves konferenciája a cégvezetési trendekről

 

Időpont: 2018. május 10. csütörtök, 9.00−17.30
Helyszín: Magyar Telekom Székház (1013 Budapest, Krisztina krt. 55.)

 

Érdemes megnézni a résztvevő cégek listáját!

Óriási kihívásokra nyerő válaszok a legsikeresebb cégvezetőktől!


A Csúcstalálkozó fővédnöke:
Kürti Sándor

Keynote Speakerek: 

Borbély László ügyvezető (SPA Tudásbázis Kft.), Kürti Sándor elnök (Kürt Zrt.), Magas István az MTA doktora (BCE), Markovich Béla ügyvezető (Mapei Kft.), Mérő László professzor, a Darwin’s  Marketing Evolution alapító tulajdonosa, Palócz Éva vezérigazgató (Kopint-Tárki Zrt.), Reng Zoltán vezérigazgató (Hungrana Kft.), Sinkó Ottó vezérigazgató (Videoton Holding Zrt.), Szűts Ildikó vezérigazgató-helyettes (Saldo Zrt.).,

 

Program

Regisztráció: 8.30-9.00

9.10–9.40 Világgazdasági trendek. Húzóágazatok, térségek.
Előadó: Magas István egyetemi tanár (BCE), az MTA doktora

9.40–10.05 Hazai gazdasági, ágazati trendek, fejlődési kilátások 2020 után.
Előadó: Palócz Éva vezérigazgató, Kopint-Tárki Zrt.

10.05–10.25 Munkaerőhiány! A kis- és nagyvállalatok  legnagyobb problémája.
Előadó: Sinkó Ottó vezérigazgató, Videoton Holding Zrt.

10.25–10.45 Az információbiztonság jövője. Ahogyan a világ e területen vezető cégei látják.
Előadó: Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt.

10.45–11.05 Agrár- és élelmiszergazdaság technológia- és szemléletváltásban.
Előadó: Reng Zoltán vezérigazgató, Hungrana Kft.

11.05–11.25. Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.25–11.45 A vezető és a HR új szerepben.
Előadó: Szűts Ildikó vezérigazgató-helyettes, Saldo Zrt.

11.45–12.05 Növekszik a szervezet?Változik a kultúra! A tudatos növekedés kulcsai.
Előadó: Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

12.05–12.25 Pénz fejlesztésre. Új tőke- és hitelforrások az üzleti szektorhoz igazítva.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán KKV-Marketing igazgató, K&H Bank

12.25­–12-45 Transzparencia, az üzleti siker alapja.
Előadó: Keleti József country manager, Bisnode Magyarország

12.45–13.05 Vajon mi köze van a társadalmi felelősségvállalásnak a személyzetfelvételhez?
Előadó: Markovich Béla ügyvezető, Mapei Kft.

13.05–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–14.10 Csodák logikája.
Előadó: Mérő László professzor, a Darwin’s Marketing Evolution alapító tulajdonosa

14.10–14.25 Cégvezetőként miért kell az elkövetkezendő 5 évben a leginkább aggódnia? Vállalati kultúra változóban.
Előadó: Ecsédi István ügyvezető tulajdonos, Improvers Group

14.25–14.40 Cégem akkor igazán értékes, ha nélkülem is produktívan működik.
Előadó: Grebenár József ügyvezető, Emberfejlesztés Kft.

14.40–15.00 A digitalizáció fejlődése mindent visz.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

15.00–15.20 Kollaboráció 4.0, avagy a kommunikáció evolúciója.
Előadó: Leveli András üzleti- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.

15.20–15.35 A befektetők érdeklődésének legfrissebb irányai.
Előadó: Szapár András cégvezető, cégetveszek.hu

15.35–15.45 Az első üzleti generáció stafétaváltásban.
Előadó: Rudas László elnök, CsVOE

15.45–16.00  Konzultáció az előadókkal

 

16.00–17.30 Különprogram: Networking

NETWORKING KOKTÉLPARTI (zártkörű, maximált létszámú) networking különprogram. Plenáris bemutatkozás névjegycserével.

 


Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa

button_regisztracio

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.


Networking Koktélparti!

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________


PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


button_regisztracio(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)


Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa

                                




A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.


Networking 
Koktélparti!


Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.

  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________


PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.



(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. április 27-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. április 27-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Krisztina krt. 55. Magyar Telekom Székház

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)

Adat–Az új kincs

már
27

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet