Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2017

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

Időpont: 2017. április 27. , Helyszín: Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
  • Tematika nyomtatása

Mit hoz a jövő a fejlődés orientált, stabil közép- és kisvállalatoknak? Milyen kihívásokra kell jó válaszokat találni 2017-ben?  A cégvezetők idei csúcstalálkozóján a döntéshozók áttekintik a legújabb nemzetközi és hazai üzleti, befektetési, szervezetfejlesztési, cégvezetési trendeket, megosztják egymással cégvezetési gyakorlatukat. Az országos találkozó egyben jó lehetőség az üzleti kapcsolatok bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.

fejlec_800x210 cegvez csucs

Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2017

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

 

Helyszín: Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
Időpont: 2017. április 27. (csütörtök), 9.00−16.20

VÁRJUK A CÉGVEZETŐK 2017-es CSÚCSTALÁLKOZÓJÁN!

Azonnal használható tudással és új üzleti kapcsolatokkal tér haza!

Fővédnök: Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke

 

Keynote Speakerek:

Erdei Sándor, Kovács Árpád, Kováts Péter, Kürti Sándor, Oszkó Péter, Serényi János

Program:

Regisztráció: 8.30­–9.00

9.00­–9.30 „Okos embernek a nagyapja ültet diófát!” A brand és a tradíciók.

Előadó: Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

9.30­–10.00 Nemzetközi és hazai innovációs trendek. Az innovativitás hozadéka.

Előadó: Oszkó Péter OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter

10.00–10.30 Hazai és nemzetközi befektetési trendek.

Előadó: Erdei Sándor, a DBH Goup alapító-vezérigazgatója

10.30­–11.00 Konzultáció és kávészünet

11.00­–11.20 Gazdasági, piaci, iparági trendek.

Előadó: Kovács Árpád elnök, Költségvetési Tanács

11.20­–11.40 Ön még csak vezető vagy személyes márka is?

Előadó: Serényi János, a Mc Cann Erickson Budapest  alapítója

11.40–12.00 Lehet, hogy a te céged is innovatív, csak nem úgy hívod? Innováció a gyakorlatban.

Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.

12.00­–12.20 Az üzleti siker a szervezeten belül kezdődik.

Előadó: Kováts Péter az Invitech Solutions középvállalati igazgatója

12.20­–12.40 Pályázati jelen és pályázati (?) jövő. Mire számíthatnak pályázati szempontból a vállalkozások 2017-ben és az azt követő időszakban.

Előadó: Harsányi Gábor ügyvezető igazgató, tulajdonos, Goodwill Consulting

12.40­–13.30 Konzultáció és Ebédszünet (büféebéd)

13.30­–13.50 Segítség! Növekszünk!

Előadó: Tóth Tamás ügyvezető igazgató, Opten Kft.

13.50­–14.10 Az új kihívás: a minőségi és mennyiségi munkakerőhiány.

Előadó: Toldi Gábor partner, Social Talent

14.10–14.30 Ki fog nálad dolgozni? Ember szkennelve?

Előadó: Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.

14.30–14.50 ” Hogy ne legyen munkaerőhiány az Ön cégénél. Egy sikeres példa bemutatása.”

Előadó: Tokár Péter ügyvezető igazgató, Tesk csoport

14.50–15.05 IGAZMONDÓ TÜKÖR, avagy  céginformációs eszköztár azonnali döntésekhez.  

Előadó: Ézsiás Tünde,  Key Account Manager, Opten Kft.

15.05–15.20 Az üzletvitelt segítő új technológiákról. Appok, mint szolgáltatásbővítők.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

 

 

15.20–16.20 Különprogram:  Piac & Profit Klub Networking – az üzleti kapcsolatokért

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója.

A tematika változtatás jogát fenntartjuk!

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

..

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 29.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet
  • svédasztalos ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja 16.000 Ft+Áfa.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

Részvételi díj

Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.

 

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet

  • svédasztalos ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja 16.000 Ft+Áfa.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. április 14-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. április 14-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]u

Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Okos cég

nov
07

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara