Cégvezetési trendek 2015.

Időpont: 2015. április 29. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Más módszerekkel kell már céget vezetni, fejleszteni, szervezni, más gondolkodásmód, vezetési stílus hozza az eredményeket a 21. században. Új értékek, gondolkodásmód jelent meg és terjed a cégek körében. Az új gondolkodásmód más vezetési stílusokat, hitvallásokat, célrendszereket, fontossági sorrendeket, ügyfélkezelést, integráltabb érdekrendszerek szerinti működést, szervezetfejlesztési módszereket, szemléletet, képességeket  követel meg.

Fókuszban a kis- és középvállalatok cégvezetési, menedzselési és szervezetfejlesztési problémái, és az azokra adott jó gyakorlati megoldások, újszerű megközelítések.

Cégvezetési trendek 2015. 

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

 

Időpont: 2015. április 29. (szerda) 10.00-16.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Új értékrendek a cégeknél – 2015.

Értékteremtés ügyfeleknek és tulajdonosoknak. Folyamatos változás, innováció, fejlődésképesség, stakeholderség, együttműködés, win-win, CSR,  zölddé válás stb.

Előadó: Radácsi László tudományos főmunkatárs, Budapesti Gazdasági Főiskola. SmartLab.

10.30−11.00 Az új értékrenddel működő cég vezetőinek intelligenciája, személyiségjellemzői.

Az EQ szerepének felértékelődése, a csapat fontosságának központba helyezése, az általános vezetői kompetenciák, szakértelem mellett a sikerhez  nélkülözhetetlen softképességek (hitrendszer, motiválási képesség, kommunikáció, kapcsolatépítés, bevonás, törődés stb.)

Előadó: Novák Ágnes coach, konfliktuskezelési tanácsadó

11.00−11.20 Változásképesség, változáskényszer, fejlődésképesség, fejlődéskényszer.

A felgyorsult idő és történések kezelése, a folyamatos változás képességének beépítése a cég működésébe, a vezető és menedzsment alkalmazkodása a változásokhoz, az innovációs képesség kifejlesztése, alapműködésbe építése.

Előadó: Piroska Tímea felnőttképzési szakértő, Antener Kft.

11.20−11.40 Szervezetfejlesztés, menedzselés 21. századi módszerekkel a kkv-knál.

Interim menedzsment: a szervezetfejlesztés motorja, eszköze és megvalósítója.

Előadó: dr. Tóth Tamás ügyvezető partner, Interim Management Resourcing Kft.

11.40−12-00 A vezetőt segítő informatikai háttér.

A gyors és jó döntéshozatalhoz szükséges technikai segítségek, melyek az egyre növekvő adat- és információdömpinget hatékonyan összegzik, válogatják és elemzik.

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

12.00−12.30 Konzultáció és kávészünet

12.30−12.50 Egy sikeres cég vezetőjének hitvallása, vezetői értékrendje.

Előadó: Markovich Béla ügyvezető igazgató, Mapei Kft.

12.50−13.20 A férfi és a női vezetők eltérő előnyös tulajdonságai, viselkedési kultúrájuk, vezetői eszköztáruk.

A női és a férfi értékek érvényre juttatása, az előnyök tudatos érvényesítése a cégeknél.

Előadó: dr. Valló Ágnes tréner, terapeuta 

13.20−13.40 Amikor a házaspár együtt vezeti a céget.

Sok családi vállalkozás, akár kicsi, akár nagy életében jelentős feladata a munka és a családi élet különválasztása. Hogyan lehet ezt sikeresen megoldani?

Előadó: Molnár Éva Business and Life Coach

13.40−14.00 Generációváltás a kkv szektorban.

Magyarországon, az üzleti életben most érkeztünk el az első generációváltáshoz. A generációváltás összetettsége miatt nem véletlen, hogy a cégvezetők gyakran halogatják a cég tudatos átadását. Nincs általános recept, csak a személyre szabott megoldások vezetnek eredményre.

Előadó: Kaszás Péter tulajdonos, Human Map Vezetéslélektani és Képességfejlesztő Intézet

14.00−14.40 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.40−15.10 Szervezeti modellek a 21. században.

Új szervezeti modellek:  a szervezet átalakításának modern, hatékonyságnövelő útjai, előnyeik, működésük hatása a vállalat eredményeire.

Előadó: Farkas Judit ügyvezető, szervezetpszichológus, PsyOn Üzleti Hatás Menedzsment

15.10−15.30  A gyorsuló idő és a megváltozott gazdasági környezet hatásainak az egyéni és szervezeti szintű kezelése

Egyéni kiegyensúlyozottság – Szervezeti hatékonyság

Előadó: Faragó István ügyvezető igazgató, Alternatíva Tanácsadó Csoport Kft.

15.30−15.50 A tanuló szervezet, vállalat ismérvei, előnyei

Hogyan válik egy tanuló szervezet közösséggé? A közösséggé vált tanuló vállalatok előnyei: megnő az intelligenciaszint és az innovációképesség.

Előadó: Ruzsa Ágota, a SOL Intézet Hungary igazgatója

15.50−16.10 Személyiségismeret – a sikeres (üzleti) élet alapja

A karakterológia alkalmazásának létjogosultsága az üzleti életben. Hogyan válik az elmélet gyakorlattá? Mi a sikeres emberi (és üzleti) kapcsolatok kulcsa?

Előadó: Szafner Zsuzsanna személyiség-kódfejtő, karakter elemző, Super Sense Kft.

16.10−16.30 Konzultáció az előadókkal

16.20−16.40 Üzleti kézfogó

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. április 17-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. április 17-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)

Adat–Az új kincs

már
27

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet