Cégmarketing – 2018

Hajts az élményre, érzelmekre!

Időpont: 2018. június 14. , Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Fenekestül fordult fel az elmúlt félévben a cégmarketing iránya, fókusza. Az ügyfél élményének fokozása, figyelme, szeretete visz mindent. Kiindulás és végcél. A hazai és nemzetközi marketingguruk, szakértők csak erről beszélnek.

A Piac & Profit konferencia sztárelőadói, a szakma legjobbjai idén is megosztják velünk a legsikeresebb marketingtechnikákat, új megoldásokat, a jövő cégmarketing trendjeit. Figyeljünk az új fogalmakra, a technológia alapú, hálózati, komplex gondolkodásmódra!  Rohamos szemlélet- és gondolkodásmód-váltás zajlik.

A késedelmes reagálást nem engedhetjük meg magunknak!

 

fejlec_800x210

 

Cégmarketing – 2018

Hajts az élményre, érzelmekre!

 

Időpont: 2018. június 14. csütörtök, 9.00­–16.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

 

Előadóink: Tonk Emil, Lévai Richárd, Serényi János, Pozvai Zsolt, Lakatos Zsófia,…

Az érzelmek, az élmény fokozása mindent visz! Világtrendek a marketingben.

A hazai marketingszakma legjobbjai a legújabb trendekről!

 

Regisztráció: 8.30–9.00

Program

9.10–9.30 A jövő marketingtrendje a technológiai fejlődés irányvonalában.
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió Kft.

9.30–9.50 Az ügyfélélménytől a munkavállalói élményig. Hazai trendek, kutatási eredmények.
Előadó: Pozvai Zsolt vezérigazgató, Develor International Zrt.

9.50–10.10 Az ügyfélélmény-generálás nemzetközi trendjei.
Előadó: dr. Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

10.10–10.30 Az árak és a verseny.
Előadó: Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia, alelnök, Magyar Marketing Szövetség (MMSZ)

10.30–10.50 Facebook-használat az adatbotrány és a GDPR után.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

10.50–11.10 Vásárlókról gyűjtött adatok ügyfélélmény építésére.
Előadó: Huszics György elnök, DIMSZ (Crane)

11.10–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.30–11.50 PR nélkül a legjobb marketing is elbukik.
Előadó: Lakatos Zsófia elnök, Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)

11.50–12.10 Digitális marketing trendek a K&H-nál.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán Kkv-marketing igazgató, K&H Bank

12.10–12.25 E-kereskedelmi marketingtrendek.
Előadó: Gazsó Kata értékesítési vezető, Optimonk

12.25–12.45 Marketingcsatornák összehangolása – a PR, az Inbound Content, a SEO, a PPC. Adat alapú full-stack kampányok.
Előadó: Bonyhádi Gábor Codecool – CMO, MMSZ elnökségi tag

12.45–13.00 A személyes jelenlét, szereplés varázsa, előnyei.
Előadó: Sallai Gábor ügyvezető, kreatív igazgató, E-Content Solutions

13.00–13.15 Marketingdöntések. Hogyan kezeljük a digitális eszközök rohamos fejlődését? Szemléletváltás a döntéseinkben.
Előadó: Tornai István igazgató, Areté Marketing Coaching Kft.

13.15–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.50–14.10 A véleményvezérség, a bloggerség nyerő technikái.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

14.10–14.30 Út az ügyfélszeretethez márkaépítéssel.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal

14.30–14.40 Kedvezménykártya-rendszerek változóban. Merre?
Előadó: Jáger László alapító, stratégiai igazgató, CardDeal Kft.

14.40–14.55 Az automatizált értékesítés sikerterületei és módszerei a B2B-ben.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting Kft.

14.55–15.10 Új hirdetési üzenetek, felületek. A natív hirdetések távlatai.
Előadó: Pásztor András monetizációs vezető, ADS Interactive

15.10–15.25 A megtérülő ügyfélszerzés mesterfogásai.
Előadó: Mezei Bálint Digitális Marketing Specialista, Infinityn International

15.25–15.40 A tartalommarketing sikeres megoldásai.
Előadó: Berze Márton marketingmenedzser, Kreatív Kontroll Kft.

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa.

button_regisztracio


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi díj

 

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa

 

button_regisztracio


 

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. június 1-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Regisztrációja során megadott személyes adatait a GDPR elveinek megfeleően kezeljük, vonatkozó adatvédelmi tájékoztatóinak itt találja:

Konferenciatájékoztató regisztráció okán történő adatkezelésről


Konferenciatájékoztató a konferenciát követő megkereséshez kapcsolódó adatkezelésről


Adatvédelmi tájékoztató a Piac & Profit konferenciák hírlevélre feliratkozók részére



Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását  2018. június 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
27

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 4000 Nyíregyháza, Széchenyi utca 2.

Ügyfélélmény – 2018

okt
03

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

okt
09

Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Győr, Szent István út 10/a (Baross I-II. termek)

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara