Cégkommunikáció–2019

Megoldásról beszélj, de hitelesen!

Időpont: 2019. november 13. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.
  • Tematika nyomtatása

A jó cégkommunikációtól függ minden. A hírnevünk, a jövőnk, az értékesítési eredményeink, az ügyfélkapcsolataink.  Hiába minden erőfeszítés, ha nem használjuk egyszerre, egy időben az összes kommunikációs csatornát és eszközöket magas színvonalon. Ha nem vesszük komolyan, ha nem tartjuk a legfontosabb, stratégiai feladatnak. Ki ne érezte volna már, hogy belefullad a temérdek adatba, információba,  a mindenhol jelen levés, reagálás egyre szaporodó feladatába. Nincs menekvés. Egyetlen út van. Megtanulni kézben tartani, uralni a kommunikációnkat.

Építsük be az új kommunikációs eszköztárat a mindennapjainkba!

A BKIK és Piac & Profit előadói azonnal hasznosítható tudásokat osztanak meg a résztvevő kkv-döntéshozókkal, kommunikációs vezetőkkel, szakemberekkel.

Earlybird kedvezménnyel indulunk!

 

fejlec_800x210 új logóval

Cégkommunikáció – 2019

Megoldásról beszélj, de hitelesen!

 

Időpont: 2019. november 13. (szerda), 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

 

Minden kommunikációs csatornán egyszerre, egy időben ott lenni?

Ömlenek az információk, nem győzzük kezelni? De e nélkül nincs tovább!

Emeljük a kommunikációt stratégia szintre!  Csak ez az út járható.

l

Kiemelt témák

Beszéljünk, írjunk, informálódjunk, reagáljunk. Just in time.

A sikeres kommunikáció ma: humoros, érzelmekre ható, elkötelezett.

Az új kommunikációs eszköztár nélkülözhetetlen elemei.

Kell a saját sztori, saját történet. Erről megismernek.

Figyelmet csak tartalommal érünk el. De ne termékleírással!

Megoldást, hatást kommunikálj, ne tevékenységet.

Vizualizálj, ne csak beszélj!  Nagyságrendekkel nagyobb hatás.

Új elvárások, normák az ügyfél-kapcsolatokban.

Van a cégnek frontembere, arca? Szakértő, kedves, megértő vagy humoros?

Automatával ügyfélkapcsolat. Használd, de jól!

Belefulladsz a sok emailbe? Multitasking. Korunk betegsége és ellenszerei.

A digitális kommunikáció mindent visz.  Csak összekapcsoltan!

A belső kommunikáció tízparancsolata.

Munkatársak egymás között. A mérgező légkör tisztítása.

Mindenkivel másként? Rugalmas kommunikáció személyiségre szabva.

A munkatárs nem barát.  Mégis? Hogyan alakítsunk harmonikus viszonyt?

Más nyelven beszéltek? Kultúra- és stíluskülönbségek áthidalása.

A szakértelem, kompetencia sokat hoz a konyhájára. Használjuk ki!

A honlap sokat elárul a cégről. Remek üzenőfal.

Multikommunikáció. Mindenhol egyszerre kell jelen lennünk. 

A kihagyhatatlan  digitalizációs és  social media eszközök, felületek!

Amiért azonnal felveszik a telefont. A hosszú távú partnerség és bizalom.

Etikusság, elkötelezettség, csak hitelesen.  A hamis kommunikáció visszaüt.

Hogyan érjük el, hogy az tudják rólunk, amit mi szeretnénk?

A sajtókommunikáció csapdái.

Saját blog rendszeresen és szakszerűen.

Figyelj a kommentekre! Soha ne védekezz!

Ne érjen váratlanul!  Változás-  és kríziskommunikáció.

Arculat. Ne hanyagold el! Kicsiben is tökéletesen.

 

Felkért előadók

Berze Márton operatív vezető Kreatív Kontroll, Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.Ferling József alapító, Ferling Ügynökség, Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald Public Relations,  Pribék Márton elnökségi tag, Sharing Economy, Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft., Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft., Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia, MMSZ alelnök, Tóth Tamás ügyvezető partner Personal Brand Institute, Vavrek Balázs direct response copywriter, …és még sokan mások

kedvezménnyel indulunk!

button_regisztracio

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa helyett

earlybird kedvezménnyel: 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

f

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa helyett

earlybird kedvezménnyel: 12.000 Ft. + áfa


A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

fbutton_regisztracio

 

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 


Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!


 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 



A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek


Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. november 1. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák