Bizalmi vagyonkezelés

Céges és magánvagyon tökéletes biztonságba helyezése

Időpont: 2014. december 04. , Helyszín: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A bizalmi vagyonkezelés jogintézménye 800 éves. Idén az új PTK Magyarországon is lehetővé tette bárki számára, hogy éljen ezzel a hasznos és nagyon sok mindenre használható lehetőséggel. Az üzleti és magánéletben egyaránt rendkívül sok érdekből és módon használható a vagyon védelmére, annak biztonságba helyezésére, megóvására.  Milyen feltételekkel válhat egy szervezet bizalmi vagyonkezelővé, kik lehetnek eseti vagyonkezelők, mire vigyázzunk a tulajdonjogot is átruházó vagyonkezelői szerződés kötésekor, mire lehet praktikusan, előnyösen használni az új intézményt az üzleti életben és a magánéletben?  A bizalmi vagyonkezelői intézménnyel végre megoldható céges és magánvagyonunk teljes biztonságba helyezése bármiféle veszéllyel szemben.

A konferencia előadói tapasztalt jogászok, ügyvédek, adószakértők, nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező üzletemberek azonnal használható, praktikus tanácsokkal szolgálnak az új jogintézmény előnyeiről.

Bizalmi vagyonkezelés

Céges és magánvagyon tökéletes biztonságba helyezése

 

Rendezők: BKIK. IX. Bank, Biztosítás és Vagyonkezelés Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2014. december 4. 10.00−14.00
Helyszín:  Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet.)

Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Osztálya

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Az új PTK bizalmi vagyonkezelést szabályozó törvényének ismertetése, értelmezése. Eseti és üzletszerű bizalmi vagyonkezelés lehetőségei.

Előadó: dr. Illés István ügyvéd, Réti, Antall & Társai Ügyvédi Iroda PricewaterhouseCoopers Legal

10.30−11.00 Milyen feltételeknek kell megfelelnie a bizalmi vagyonkezeléssel üzletszerűen foglalkozó szervezetnek? Milyen biztosítékok védik a vagyonukat átruházó megbízókat a bizalmi vagyonkezelői szervezettel szemben?

Előadó: dr. Menyhei Ákos, a STEP Hungary elnöke, a Hajdu és Menyhei Ügyvédi Iroda senior partnere

11.00−11.40 Mire lehet használni az üzleti és magánéletben a bizalmi vagyonkezelés lehetőségét? Örökösödéssel, üzletrésztulajdonnal, külföldi tőke idecsábításával, ingatlan-hasznosítással, -adásvétellel, kapcsolt vállalkozással, cégeladással, öngondoskodással stb. kapcsolatos tanácsok, tippek.

Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.10−12.40 Mire figyeljünk a bizalmi vagyonkezelői szerződések megkötésekor? A rugalmasan kezelhető szerződések részletei, a szerződések tartalmi és formai, valamint a biztonságot jelentő jegyeiről.

Előadó: dr. B. Szabó Gábor, a Balogh, B. Szabó, Jean és Társai Ügyvédi Iroda senior partnere.

12.40−13.10 A bizalmi vagyonkezelés adózási és illetékfizetési vonzatai, kötelezettségei, előnyei. Előnyös különbségek, amire érdemes odafigyelni.

Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.

13.10−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.00−14.30Üzleti kézfogó” A rendezvényen résztvevő cégek képviselőinek bemutatkozása szervezett rendszerben. Üzleti networking  program.

A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi félév utolsó témája, időpontja:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014. november 21-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. november 21-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Okos cég

nov
07

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara