Beszállítónak lenni jó! A biztos pozíció feltételei

A KKV-AKADÉMIA második rendezvénye

Időpont: 2014. szeptember 11. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Megszerezni egy biztos beszállítói pozíciót egy multinál szinte álomszerű. De nem csak multikkal lehet beszállítói kapcsolatot létesíteni. Hazai kis és középvállalatok is keresnek beszállítói partnereket, egyszerre lehetünk beszállítók és beszállítókat foglalkoztatók is. A kkv-k előszeretettel tömörülnek beszállítói együttműködési hálózatokba, klaszterekbe, így „globalizálódnak”, koncentrálják együttműködéssel erőiket, erősítik versenyképességüket.

Ha érdekli, hogyan lehet nagyobb biztonságot elérni a beszállítói és beszállítást foglalkoztatói pozíciókkal, hogyan csinálják mások, minek kell megfelelni, hogy bekerüljünk egy nagyobb vagy kisebb vállalat, klaszter rendszerébe, hogyan építsünk magunk hálózatot, jöjjön el a KKV-AKADÉMIA e témájú konzultációjára, s vegye át a tapasztalatokkal rendelkezők tudását.

Beszállítónak lenni jó!

A biztos pozíció feltételei

Szakmai konzultáció kkv-vezetők számára

A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyonkezelés Osztály és a Piac & Profit közös rendezvénye

 

Időpont: 2014. szeptember 11. (csütörtök) 10.00-15.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A rendezvényt támogatja: BKIK XXVIII. Osztálya

Program:

09.30−10.00: Regisztráció

10.00−10.40 A beszállítók minősítésének szempontjai.
A cégek többsége vizsgálja beszállítóit, elsősorban technikai, technológiai szempontból. A beszállítók pénzügyi és kockázatkezelői átvilágításának is hasonlóan alaposnak kell lennie. A szállítók kockázatainak feltárása is stratégia fontosságú lehet. Támpontok a közvetlen beszállítói tárgyalásokra a lehetséges alkupozíciók kialakításához.

Előadó: Kohl Zsuzsanna ügyvezető, minőségirányítási szakértő, FrameWork Hungary Kft.

10.40−11.20 Beszállítók együttműködési hálózatai
A kkv-k egymás közötti együttműködésének előnyei. Hogyan szervezzük együttműködési hálózatokat, klasztereket, hogyan legyünk a tagjai. A klaszterek előnyei, a kisebb cégek együttműködésében rejlő piaci előnyök a globalizált piacon.

Előadó: Kabács Zoltán üzletfejlesztési igazgató, Meshlin Composites Zrt.

11.20−11.40 A faktorálás előnyei a beszállítók számára
Nagyvállalati, illetve multi partnerek esetén általában hosszabb fizetési határidővel kell számolni. Faktoring segítségével viszont szinte azonnal hozzá lehet jutni a számla ellenértékéhez anélkül, hogy megvárnánk a szerződéses, esetleges igen hosszú fizetési határidő végét.

Előadó: Trestyánszki Viktor faktoring manager, Centrál-Faktor Pénzügyi Zrt.

11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.00−12.20 Pénzügyi segítség. Beszállítói hitelkonstrukciók.

Előadó:  Redling Károly igazgató, Erste Bank Vállalati Üzletfejlesztési Igazgatóság

12.20-12.40 Ne féljünk az ERP-től!
10 nyomós érv arról, miként szolgálja az ERP-rendszer a beszállítóvá válást.

Előadó:  Hoffer István ügyvezető igazgató, InterJnet Kft., mint a hazai ABAS ERP szakértője

12.40−13.00 Hatékony, hiteles, mobil. Safebrand adatbank a beszállítók szolgálatában
A termékadatok digitalizálása, biztonságos helyen történő tárolása és az adatok megosztása biztonságos csatornán a partnerekkel a web- és mobilkereskedelem elengedhetetlen alapköve. 

Előadó: Vatai Krisztina üzletkapcsolati igazgató, GS1 Magyarország Nonprofit Zrt.

13.00−13.40 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

13.40−14.20 Amit a jó beszállítói szerződések kötéséhez tudni kell
Jótanácsok, mire figyeljünk, milyen buktatók lehetnek a figyelmetlenség, szakértelem hiánya következményeként.

Előadó: dr. Németh Gabriella jogász, a Dr. Németh & dr. Haraszti Ügyvédi Iroda alapítója.

14.25−15.30 Interaktív fórum

Hogyan építsünk beszállítói kört a gyakorlatban? Hogyan tegyük beszállítóvá alkalmassá cégünket?

A fórum résztvevői:

  • Beszállító és beszállítót foglalkoztató tapasztalatai. Dr. Rákoczi János értékesítési és marketingigazgató, Eisberg Kft.
  • Minősítési szempontok, a gyakorlatban. Kohl Zsuzsanna FrameWork Hungary
  • Beszállítói hálózatok,klaszterek példái, tapasztalatai. Kabács Zoltán, Meshlin Composites Zrt.
  • Vállalatvezetői tapasztalatok. Szabó Lajos ügyvezető igazgató, iData Kft.

15.30−15.50

Üzleti kézfogó – a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.)

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi félév további témái, időpontjai:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. Minimum 4 rendezvényre (4-5-6) együttes regisztráció. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Részvételi díj: 10.000 Ft + áfa/rendezvény (összesen 40-50-60 ezer forint + áfa) Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy  „egy cégtől több jelentkezés”!

3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2014. augusztus 29-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2014. augusztus 29-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

jún
06

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet.

Best of ENERGIA

jún
13

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.