Befektető- és startupkereső

A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei

Időpont: 2015. február 05. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Érdemes a vállalat új innovációira külön startup-vállalkozást indítani, mert befektetővonzó. A befektetők egyre szívesebben fordulnak a startupok felé, a startupok pedig nélkülük nem boldogulnak. Miért kedveli a tőke az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerekkel kecsegtető startup vállalkozásokat? Magyarországon az utóbbi két évben (lehet, hogy a Jeremie programoknak köszönhetően) a kockázati tőkebefektetők érdeklődése erősen a startupok felé irányult. A stratégiai befektetők érdeklődése is megváltozott.  És ha nem vagyunk startupok? Számíthatunk-e  a befektetők figyelmére, s azt mivel érhetjük el? Hogyan tegyük startuppá a cégünkben keletkező innovációs tartalmazó fejlesztéseket?

Befektetők, startupok, finanszírozással foglalkozók, sikersztorik főszereplői osztják meg tudásukat, tapasztalataikat a konferencia résztvevőivel.

Befektető- és startupkereső

A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Szakmai partner: HVCA, Magyar Spin-off és Start-up Egyesület

Időpont: 2015. február 5. (csütörtök) 10:00-16:00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Az állami szerepvállalás előnyei és hátrányai a kockázati tőkebefektetés területén.

 Előadó: Bruckner Zoltán befektetési igazgató / managing partner, Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., és HVCA tagja

10.30−11.00 A befektetők tipizálása: üzleti angyal, kockázati tőkebefektető, szakmai befektető. Mi kelti fel a befektetők érdeklődését? Mire számítunk 2015-ben a befektetői piacon? Hol lesznek tranzakciók?

Előadó: Horgos Lénárd partner, M27 Absolvo

11.00−11.20 A startupság lényege, paraméterei, összetevői, fajtái. Elemzés a sikeres magyar startupokról. Sikerük általános és speciális jellemzői, minták, amik átvehetők tőlük.

Előadó:Vicze Gábor, a Magyar Spin-off és Start-up Egyesület elnöke

11.20−11.40 Céggyorsítók, inkubátorok. A kezdő startupokat támogató modellek.

Előadó:Jermann Ádam programmenedzser, Digital Factory Zrt.

11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.00−12.30 Hazai és EU-s pályázati források startupoknak.

Előadó: Madarász András, értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Pályázati Tanácsadó Kft.

12.30−12.50 Híd a start-upperek és a befektetők között: FIVOSZ-BossConnect Mentor Program

Előadó: Lévay Csaba ügyvezető igazgató, BossConnect

12.50−13.20 Egyesült Királyságbeli lehetőségek start-upok számára.

Előadó: Balázs Gergely, befektetési szakértő  – UK Trade & Investment

13.20−14.00 Konzultációs és ebédszünet

 14.00−16.00

Startup Pódium

14.00−14.20 Miért érdemes ma Magyarországon innovatívnak lenni. Hazai startupok sikerei, kudarcai, tanulságai. Hogyan lehet pénzt szerezni az innovációhoz, mik az általános hibák és buktatók, s mi a sikeres startupok titka?

Előadó: Fodor Zoltán az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője

14.20−15.35 Startup-bemutatkozások tanulságokkal. (15-15 perces előadások)

Meghívott startupvezetők:

Dömötör Ákos, OptoForce Kft. (befektetők a cégben 2013-tól)

Árendás Csaba, QuantisLabs Kft.(komoly nemzetközi sikerek)

Szekeres Péter, vezető kutató, Neticle Technologies (startup-gondolkodásmód)

Oszterhuber Roland, PartyMates project

Swarz Gábor, üzletfejlesztési igazgató, USTREAM

15.35−16.20 Interaktív beszélgetés a startupok és a közönség között  Fodor Zoltán vezetésével.

16.10−16.40 Üzleti kézfogó A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

5. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. január 23-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. január 23-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)

Adat–Az új kincs

már
27

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet