Adó, cafeteria, társasági jog 2015

Több adó, több adminisztráció

Időpont: 2015. január 15. , Helyszín: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Áttekintés kkv-vezetők számára a 2015-ben megváltozott adózásról, szabályozási, adminisztrációs kötelezettségekről. Döntést segítő konzultáció.

Ez az év is adó- és szabályozóváltozásokkal kezdődik. Sok újdonsággal kell a cégvezetőnek azonnal tisztában lennie, beépítenie a szervezet pénzügyi és gazdálkodási rendszerébe, valamint üzleti döntéseibe.

Három nagy témában kimerítő tájékoztatás és személyes konzultáció a legjobb adó és jogi szakértőktől.

Adó, cafeteria, társasági jog 2015

Több adó, több adminisztráció

 

Rendezők: BKIK. IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit rendezvénye
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály és a Saldo Zrt.

Időpont: 2015. január 15. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín:  Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet.)

Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−11.30 Adóváltozások. Szigorodnak az elhatárolt veszteségek, érdekes újdonságok jelennek meg a társasági adózásban, változnak az adóalap-csökkentő kedvezmények. Személyi jövedelemadó változások, új adóalap kedvezmény jelent meg, az első házasok kedvezménye és egyéb változások. Az általános forgalmi adó legfontosabb változásai. További adminisztrációs terhek: jelennek meg, bevezetik a közúti áruforgalom elektronikus ellenőrző rendszerét, az online-kassza bejelentése és a program dokumentálása.

Előadás és plenáris konzultáció: Kökényesiné Pintér Ilona adószakértő, Saldo Zrt.

11.30−11.50 Személyes konzultációs és kávészünet

11.50−13.00 Cafeteriaváltozások: 200.000 Ft éves keretig marad minden a régiben, e fölött már durva emelések. Sláger marad az adómentes lakáshitel-támogatás, s újdonságként beemelődött az adómentes vezetői felelősségbiztosítás. Mi éri meg és mi nem? Számoljunk közösen, szakértő segítségével.

Előadás és plenáris konzultáció: Puskelyné Király Ágnes cafeteriaszakértő, Top Cafeteria Kft.

13.00−13.15 Sláger az adómentes lakástámogatás és egészségbiztosítás.

Előadó: Laskóy Ágnes vezető pénzügyi tanácsadó, UFS Group Holding

13.15−14.00 Személyes konzultáció és ebédszünet

14.00−15.10 Az Új PTK változásainak alkalmazása az üzletvitelben. Az idén kötelező módosítások végrehajtása.
Az idén kötelező módosításokkal, köztük a hárommillió forintos törzstőke pótlásával kapcsolatos tudnivalók. 1 Ft-os cégalapítás, tagi kölcsönből törzstőke-emelés? Alapítvány magáncélra. osztalékelőleg-fizetés. Szerződésszegés szigorodása és könnyítése. A kezesség szabályainak megváltozása. Ügyvezetői felelősség szigorítása. Társasági szerződések rugalmasabb kezelése stb. A reklámadóval kapcsolatos tippek,megoldások.

Előadás és plenáris konzultáció:  Dr. Hatházi Vera ügyvéd, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda

15.10−15.40 Megszűnik a banktitok?
2014 végén az OECD és az Európai Unió is jelentős lépéseket tett az adóhatóságok közötti információcsere elősegítése és a banktitok feloldása érdekében. Az előadás bemutatja a legutóbbi nemzetközi lépéseket, illetve közérthető formában áttekintést ad, hogy 2015-ben és az elkövetkezendő években milyen változások várhatóak ezen a területen.

Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.

15.40−16.00 Személyes konzultáció az előadókkal

15.50−16.10 Üzleti Kézfogó

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Az összes 7 témára együttes regisztráció 84.000 Ft+áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 63.000 Ft + áfa (9.000 Ft + áfa/rendezvény). 

3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 6-5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

6. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. január 6-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. január 6-ig (kedd) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

További konferenciák