ADAT – Az új kincs

Hogyan termel profitot az adat?

Időpont: 2019. március 27. , Helyszín: Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet
  • Tematika nyomtatása

Az adat ma a legnagyobb vagyontermelő érték! Az üzlet alapanyaga.

A digitalizáció adatot szül. Az adathalmazokból digitális alapú intelligens rendszerekkel új információkat nyerünk, melyekkel felgyorsíthatjuk és megtöbbszörözhetjük hatékonyságunkat.

Az adattal tudni kell bánni! Új menedzsment, új költségek, más munkastílus, gondolkodásmód szükséges. Váltani kell, de megéri.  Az új vagyonérték rendkívüli profittermelő képességgel rendelkezik. Használjuk ki! Hogyan?

Már napjainkban, de a jövőben még inkább kizárólag az adatvezérelt üzlet hoz profitot. Nincs jövője annak a cégnek, amelyik ezt a trendet figyelmen kívül hagyja. Az információk, az adatok a Big Data korszakában tömegesen vannak jelen a cégeknél. Sokan még sem tudnak vele mit kezdeni. Tettenérésük, rendszerben tartásuk, felhasználásuk, egymással összefűzésük, belőlük új, okos adatok kinyerése  ma a sikeres üzletvitel alapja. Ezt csak technológiai alapokra helyezve lehet elérni.

A téma legjobbjai a mindennapok gyakorlatára adnak hasznos információkat, konkrét megoldásokat a kkv-döntéshozóknak. Új menedzsmenttudással,  gondolkodásmóddal gazdagodunk.

fejléc 800x210 szöveggel

ADAT – Az új kincs

Hogyan termel profitot az adat?

 

Időpont: 2019. március 27. (szerda), 9.00–15.40

Helyszín: Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

 

Az ADAT ma a legjobb profittermelő vagyonértékünk! Hajoljunk le érte!

Rengeteg van belőle mindenkinek. Hasznosítsuk okosan!

Ismerje meg az új céggyorsító és költségcsökkentő technológiákat, módszereket!

 

Program

Regisztráció: 8.30–9.00

9.10–9.30 Őseink agya is le tudta volna képezni az információs társadalmat. De mire mentek volna vele?
Előadó: Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt. – az adatmentés, adatvédelem hazai és nemzetközi atyja.

9.30–9.50 A mindennapi Data Science.
Előadó: 
Vityi Péter alelnök, IVSZ

9.50–10.10 Adatrobbanás és intelligencia. Kockázatok és mellékhatások.
Előadó: 
Bőgel György professzor, CEU,

10.10–10.30 Az adatok felhasználása a mindennapokban.
Előadó: Jagrik Balázs operatív igazgató, BI-Tech Kft.

10.30–10.50 Az adat formába öntése. Adatvizuálizáció.
Előadó: 
Huszics György elnök, DIMSZ

10.50–11.10 Hogyan vált a legdrágább vagyonelemünké a személyes adat?
Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry

11.10–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40–12.00 Az adat és információrobbanás evolúciója a pénzügyi szektorban.
Előadó: 
Kovács Viktor Zoltán Kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.

12.00–12.20 A teljes értéklánc digitalizációjának előnyei. Ipar 4.0 Nem csak termelőknek!
Előadó: Fábián Zoltán
iparfejlesztési tanácsadó, Ipar 4.0 Mintagyárat kiemelt projekt

12.20–12.40 Cégirányítás újragondolva! Folyamatvezérlés és döntésirányítás.
Előadó: Salga Péter ügyvezető, Dyntell Magyarország Kft.

12.40–13.00 Ügyfélkövetés és ügyfélszerzés adatok alapján. Légy körültekintő!
Előadó: 
Vida-Gősi Bernadett ügyfélmenedzser, Opten Kft.

13.00–13.20 A dolgok internete. Az összekapcsoltságban rejlő üzleti hatékonyság.
Előadó: Tarr Zoltán
, az Invitech újgenerációs részlegének vezetője

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–14.20 Adatokból új információk. Intelligens programok, adatelemzés, adatbányászat.
Előadó: 
Nagy-Rácz István alapító partner, Dmlab

14.20–14.40 Marketing és értékesítés adat-összekapcsoltsággal, tanuló rendszerekkel.
Előadó: Vető Balázs ügyvezető igazgató, Fisherman’s Online Kft.

14.40–15.00 Az adatvagyon védelme. Sokba kerül, de elkerülhetetlen!
Előadó: Kuti Anita információbiztonsági szakértő, p2m Informatika Kft.

15.00–15.20 Cookie-biznisz. Adatkereskedelem.
Előadó: Szutor Ferenc ügyvezető, DataMe Kft.

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft + Áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

a

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft + Áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. március 15. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]


 

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

ápr
11

Szeged, Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.)