A nyerő csapat

Csapatépítési trendek 2018 – Kkv-knak

Időpont: 2018. február 01. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A jó csapat megteremti, a rossz csapat megakadályozza a sikert! Gyorsan cserélődnek a munkatársak? Nem elég a kreativitás a holnaphoz? Eltűnt az összetartás? Konfliktusok rontják az eredményességet? Kiégett, üres, unott szemek fogadják az értekezleteken? Problémamegoldás helyett motiválatlanság uralkodik? Hogyan fordítható meg?

A kkv-k is sokat hajlandók költeni a jó csapatra, de a gyors, hatékony, az eredményességre azonnal ható megoldásokat keresik. Az innovativitást, rugalmasságot igénylő, gyorsan változó világunkban, az attitűdökre, kommunikációs készségekre, az érzelmi intelligenciára, az együttműködési készségekre építés a nyerő. Az új generációk (Y és Z) kezelése, motiválása is teljesen új csapatvezetési, működési megoldásokat kíván. A kis- és közepes méretű vállalatoknál jellemző csapat baráti, családi közössége is folyamatos megerősítésre, tanácsra szorul.

Ismerje meg a kkv-kra szabott, mai csapatépítési, hatékonyságnövelési megoldásokat! Építsen és vezessen nyerő csapatot!

 

nyerocsapat_800x210

A nyerő csapat

Csapatépítési trendek 2018 – Kkv-knak

 

Időpont: 2018. február 1. (csütörtök) 9.30–15.20

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont

A jó csapat megteremti, a rossz csapat megakadályozza a sikert!

Gyorsan eredményt hozó módszerek, gyakorlatok a legjobbaktól!

 

Keynote Speaker:

Borbély László

szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

Program

Regisztráció: 9.00­–9.30

9.40–10.00 Generációk együttműködésének kulcsai (X,Y és mi).

Előadó: Csongovai Tamás tanácsadó, Delega Management Technologies Kft.

10.00–10.20 Milyen vezetési stílus a nyerő 2018-ban?

Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

10.20–10.40 Belbin újratöltve – a csapatszerepek teóriája 2018-ban.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.40–11.00 Az innovativitás felszínre hozása és fenntartása.

Előadó: Horváth Soma ügyvezető, KKV Műhely

11.00–11.20 A személyiség nem változtatható, de a viselkedés igen. Kommunikációs készségfejlesztés.

Előadó: Kovács Eszter ügyvezető, tréner, Profil Training Kft.

11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.50–12.10 A csapat vitalitása. A motiváltság megteremtése és fenntartása. A motivációvesztés.

Előadó: Békési Gábor HR-partner, executive coach, VVI (Vállalati Vitalitás Index)

12.10–12.30 A szankció, mint motiváció. Működik? Teljesítménymenedzsment a csapatban.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

12.30–12.50 A kiégés jelei, fázisai, Kezelni, amíg lehet.

Előadó: Tánczos Sándor ügyvezető, Team Training Társaság

12.50–13.10 DISC. A magatartás természetes és felvett értékeinek jelentősége.

Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

13.10–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20 A csapatkohézió érzékeny területeinek irányítása (intrika, cinizmus, kritika).

Előadó: Nardai Brigitta ügyvezető, System Bridges Kft.

 14.20–14.40 A virtuális team – és annak vezetése.

Előadó: Braun Katalin coach-tréner, Coaching Humana Kft.

14.40–15.00 Konfliktuskezelés. A konfliktusok haszna.

Előadó: Nagy Zoltán gazdasági tanácsadó, Kontikon

15.00–15.20 A csapat fejlődésének szakaszai, azok vezetői eszköztára.

Előadó: dr. Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal

15.40–16.30  Külön Networking Program

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegycsomag, kötetlen beszélgetés.

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram: Networking

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
  • Kizárólag a Nyerő csapat konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

_________________________________________________________________________________

A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)

Dupla early bird  kedvezmény!

A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA  és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.

Több konferenciára együttes regisztrációról részletek 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.


A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram: Networking


Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.

  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.

  • Kizárólag a Nyerő csapat konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


_________________________________________________________________________________


A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. január 19-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. január 19-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Okos cég

nov
07

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara