A KKV-AKADÉMIA 2018. őszi konferenciái

Időpont: 2018. szeptember 05. - 2018. október 17. , Helyszín: Budapest
  • Tematika nyomtatása

A Piac & Profit  őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű  KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg.

Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!

Éljen a rendkívül kedvezményes előregisztráció lehetőségével!

 

fejlec_728-220 _KKV

A KKV-AKADÉMIA  2018. őszi konferenciái

7 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok

3 – 7 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!

A KKV-AKADÉMIA rendezvénysorozat immár nyolcadik éve továbbképzésre hívja az elfoglalt vezetőket. Üzleti döntéshozók számára a sikeres üzletvitelükhöz nélkülözhetetlen, naprakész tudásokat, újdonságokat, nyerő üzleti technológiákat, módszereket adunk át a legjobb szakértők segítségével. A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA konferenciái népszerűségének titka: a gyakorlatba már másnap beépíthető, üzleti előnyt hozó tudásokhoz jutás néhány óra alatt.

Témák, időpontok:

  • Social Media ­– szeptember 6. csütörtök
  • Szervezetfejlesztés – szeptember 13. csütörtök
  • GDPR – szeptember 19. szerda
  • Ügyfélélmény – október 3. szerda
  • Munkaerő-konferencia – október 17. szerda
  • Okos cég – november 7. szerda
  • Brandépítés – december 13. csütörtök

Az egyes konferenciák programja leghamarabb a konferencia időpontja előtt öt héttel lesz elérhető!     

A KKV-AKADÉMIA rendezvényeire lehet egyszerre, illetve többre együttesen és külön-külön is regisztrálni!

KKV-AKADÉMIA 7 konferenciájának kedvezmény nélküli ára: 98 000 Ft + áfa

A konferenciák egységára egyenként: 14 000 Ft + áfa/fő/konferencia


Előregisztrációs csomagáraink
(dupla earlybird!):

7 konferenciára együttes regisztráció ára
: 77 000 Ft + áfa
6 konferenciára együttes regisztráció ára
: 66 000 Ft + áfa
5 konferenciára együttes regisztráció ára
: 55 000 Ft + áfa
4 konferenciára együttes regisztráció ára
: 46 000 Ft + áfa
3 konferenciára együttes regisztráció ára
: 34 500 Ft + áfa

 

FONTOS!
Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.

Amennyiben nem mind a 7 konferenciára kíván regisztrálni, kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatban  tüntesse fel a kiválasztott események nevét és dátumát.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Elökedvezményes regisztráció

Részvételi díj

A KKV-AKADÉMIA rendezvényeire lehet egyszerre, illetve több rendezvényre együttesen és külön-külön is regisztrálni!



KKV-AKADÉMIA 7 konferenciájának kedvezmény nélküli ára: 98 000 Ft + áfa
A konferenciák egységára egyenként: 14 000 Ft + áfa/fő/konferencia


Előregisztrációs csomagáraink (dupla earlybird!):

7 konferenciára együttes regisztráció ára
: 77 000 Ft + áfa
6 konferenciára együttes regisztráció ára
: 66 000 Ft + áfa
5 konferenciára együttes regisztráció ára
: 55 000 Ft + áfa
4 konferenciára együttes regisztráció ára
: 46 000 Ft + áfa
3 konferenciára együttes regisztráció ára
: 34 500 Ft + áfa

FONTOS!
Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.

Amennyiben nem mind a 7 konferenciára kíván regisztrálni, kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatban  tüntesse fel a kiválasztott események nevét és dátumát.


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Elökedvezményes regisztráció

Részvételi feltételek

 

  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el az időben legkorábbi, megrendelt konferencia időpontja előtt legkésőbb 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek

 

  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Social Media – 2018

sze
06

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)