2019 kihívásai – Adó, Cafeteria, Munkajog

Kkv-k kényszerű bérterhekkel

Időpont: 2019. január 17. , Helyszín: Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.
  • Tematika nyomtatása

A munkaerőhiány miatti gondokat még jobban nehezítő szabályozó-változásokkal indul az újév. Elvérzünk, ha nem vagyunk elég okosak és nem használjuk ki a még maradék adócsökkentési lehetőségeket. A kkv-k sincsenek abban a helyzetben, hogy ne adják dolgozóiknak az eddig megszokott juttatásokat.

Módosultak az adószabályok, megnyirbálták a cafeteriát, emelkedett a minimálbér. A csak tisztességesen alkalmazható túlóráztatáson kívül „érdekes” változtatások vannak a gazdaságot érintő jogszabályokban is.

Némi mozgástere maradt a kkv-knak. Használjuk ki!

Szakértőink segítségével nézzük meg, hol vannak túlélési tartalékok az új szabályozásban. Ha érdemes, változtassunk, használjuk ki a kedvező működési, adózási lehetőségeket!

Személyes konzultációval egybekötött konferencián a kkv-döntéshozók azonnal hasznosítható információkhoz jutnak költségeik és gazdálkodásuk új hatékonysági pályára kerülése érdekében. Szakértőink segítenek felkészülni a 2019-es évre, és a legjobb megoldásokat megtalálni a működés, versenyképesség fenntartására.

 

fejlec_800x210

 

2019 kihívásai  – Adó, Cafeteria, Munkajog

Kkv-k kényszerű bérterhekkel

 

Időpont: 2019. január 17. (csütörtök)  9.30–13.50

Helyszín:  Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.

 

Ami a SZÉP-kártyán kívül, olcsóbb, mint a bér? Számoljunk együtt!

Sok előnyös és „érdekes” változás. Elmondjuk, hogyan éljünk vele!

Az adóváltozások között akad előnyös is. Variálható megoldások.

 

Program

Regisztráció: 8.50–9.20

9.30–10.20 Adótörvény-módosítás. Megint másként! Minimálbér-, garantált bérminimum-emelés.

(Benne: KIVA, KATA összeghatárok és a választás szempontjai, szocho-csökkenés csak K+F-nél, egyéni cég kifizetőhely,csoportos adóalanyiság és előnyei, lízingelés jobb feltételekkel, sporttámogatás, lakásáfa, adóköteles kockázati biztosítás, veszteséges adózók ellenőrzése stb.)

Előadó: Papp Tibor vezérigazgató és Gyursó Kitti tb- és munkaügyi előadó, Írisz Office Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.

10.20–11.20 Béresítés helyett! A béren kívüli juttatás újabb megoldásai.

(Benne: Hogyan tartsuk meg a cafeteriát?  A munkavállalóra áthárítás helyett. Pénztárak előnyben. 40,7 % és a célzott szolgáltatások. Az új , 20 %-os szja-kedvezmény összekötése cafeteriával. SZÉP-kártya, támogatott egészségügyi költések, kultúratámogatás, távolsági bérlet stb.)

Előadó: Király Ágnes ügyvezető, cafeteriaszakértő, Top Cafeteria Kft. A béren kívüli juttatások szakértője

11.20–11.40  Interaktív fórum az előadókkal

 11.40–12.00 Személyes konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00–12.30 Kevésbé ismert, az üzleti szektort érintő jogszabályváltozások, melyek meglepetéseket is okozhatnak. A túlórát újraszabályozó törvénymódosítás és a külföldi befektetések új szabályozása.

(Benne: Miniszterhez történő bejelentéshez, és a bejelentés tudomásulvételéhez kötött külföldi befektetések. Hogyan változik a Munka Törvénykönyve? Módosuló Számviteli törvény.)

Előadó: dr. Weidinger Péter, LL.M., act legal | Bán és Karika Ügyvédi Társulás

12.30–12.50 Mi lehet olcsóbb mint a bér? Az önkéntes pénztári hozzájárulások adókörnyezete.

Előadó: dr. Kravalik Gábor elnök, Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége

12.50–13.10 Interaktív Fórum az előadókkal

 13.10–13.50 Személyes konzultáció az előadókkal, ebéd

 

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

á 

2019 1. félévében 12 KKV-AKADÉMIA  konferenciát hirdetünk meg.

12 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

 

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft. + áfa

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. január 4. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.




Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

feb
28

Miskolc, Hotel Pannonia Konferenciaterme (3525 Miskolc, Kossuth utca 6.)

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)