2019 kihívásai – Adó, Cafeteria, Munkajog

Kkv-k kényszerű bérterhekkel

Időpont: 2019. január 17. , Helyszín: Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.
  • Tematika nyomtatása

A munkaerőhiány miatti gondokat még jobban nehezítő szabályozó-változásokkal indul az újév. Elvérzünk, ha nem vagyunk elég okosak és nem használjuk ki a még maradék adócsökkentési lehetőségeket. A kkv-k sincsenek abban a helyzetben, hogy ne adják dolgozóiknak az eddig megszokott juttatásokat.

Módosultak az adószabályok, megnyirbálták a cafeteriát, emelkedett a minimálbér. A csak tisztességesen alkalmazható túlóráztatáson kívül „érdekes” változtatások vannak a gazdaságot érintő jogszabályokban is.

Némi mozgástere maradt a kkv-knak. Használjuk ki!

Szakértőink segítségével nézzük meg, hol vannak túlélési tartalékok az új szabályozásban. Ha érdemes, változtassunk, használjuk ki a kedvező működési, adózási lehetőségeket!

Személyes konzultációval egybekötött konferencián a kkv-döntéshozók azonnal hasznosítható információkhoz jutnak költségeik és gazdálkodásuk új hatékonysági pályára kerülése érdekében. Szakértőink segítenek felkészülni a 2019-es évre, és a legjobb megoldásokat megtalálni a működés, versenyképesség fenntartására.

 

fejlec_800x210

 

2019 kihívásai  – Adó, Cafeteria, Munkajog

Kkv-k kényszerű bérterhekkel

 

Időpont: 2019. január 17. (csütörtök)  9.30–13.50

Helyszín:  Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.

 

Ami a SZÉP-kártyán kívül, olcsóbb, mint a bér? Számoljunk együtt!

Sok előnyös és „érdekes” változás. Elmondjuk, hogyan éljünk vele!

Az adóváltozások között akad előnyös is. Variálható megoldások.

 

Program

Regisztráció: 8.50–9.20

9.30–10.20 Adótörvény-módosítás. Megint másként! Minimálbér-, garantált bérminimum-emelés.

(Benne: KIVA, KATA összeghatárok és a választás szempontjai, szocho-csökkenés csak K+F-nél, egyéni cég kifizetőhely,csoportos adóalanyiság és előnyei, lízingelés jobb feltételekkel, sporttámogatás, lakásáfa, adóköteles kockázati biztosítás, veszteséges adózók ellenőrzése stb.)

Előadó: Papp Tibor vezérigazgató és Gyursó Kitti tb- és munkaügyi előadó, Írisz Office Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.

10.20–11.20 Béresítés helyett! A béren kívüli juttatás újabb megoldásai.

(Benne: Hogyan tartsuk meg a cafeteriát?  A munkavállalóra áthárítás helyett. Pénztárak előnyben. 40,7 % és a célzott szolgáltatások. Az új , 20 %-os szja-kedvezmény összekötése cafeteriával. SZÉP-kártya, támogatott egészségügyi költések, kultúratámogatás, távolsági bérlet stb.)

Előadó: Király Ágnes ügyvezető, cafeteriaszakértő, Top Cafeteria Kft. A béren kívüli juttatások szakértője

11.20–11.40  Interaktív fórum az előadókkal

 11.40–12.00 Személyes konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00–12.30 Kevésbé ismert, az üzleti szektort érintő jogszabályváltozások, melyek meglepetéseket is okozhatnak. A túlórát újraszabályozó törvénymódosítás és a külföldi befektetések új szabályozása.

(Benne: Miniszterhez történő bejelentéshez, és a bejelentés tudomásulvételéhez kötött külföldi befektetések. Hogyan változik a Munka Törvénykönyve? Módosuló Számviteli törvény.)

Előadó: dr. Weidinger Péter, LL.M., act legal | Bán és Karika Ügyvédi Társulás

12.30–12.50 Mi lehet olcsóbb mint a bér? Az önkéntes pénztári hozzájárulások adókörnyezete.

Előadó: dr. Kravalik Gábor elnök, Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége

12.50–13.10 Interaktív Fórum az előadókkal

 13.10–13.50 Személyes konzultáció az előadókkal, ebéd

 

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

á 

2019 1. félévében 12 KKV-AKADÉMIA  konferenciát hirdetünk meg.

12 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

 

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft. + áfa

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. január 4. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.




Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
26

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Hosszúsétatér 4-6.

Pénz, de honnan?

okt
17

Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Széchenyi utca 2.