Vegyelvissza.hu az Év Honlapja

Az Internet Marketing Klub és a Magyar Marketing Szövetség által az idén immár hetedik alkalommal közösen meghirdetett "Az Év Honlapja" pályázatának 281 nevezése között, a non-profit kategória győztese, valamint az összesített közönségszavazat 4-ik helyezettje lett a Klímaváltozás elleni program, a Vegyél vissza! weboldala. A weboldal az alapítók és a Webshark együttgondolkodásának eredményeképp jött létre, akik szakmai támogatóként a klímavédelmi kampány online megjelenését a program indulása óta erősítik.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A szakmai zsűri 14 kategóriában ítélt oda díjakat. Tíz honlapot különdíjjal jutalmazott, további 22 lapot pedig Minőségi díjban részesített. A non-profit kategóriában 16 nevezés érkezett.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, a betöltés gyorsasága, az információ mennyisége és minősége, a navigáció könnyedsége, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása. A vegyelvissza.hu a szakmai zsűri által odaítélt díjak sorában, non-profit kategóriájában aranyérmes lett, de a közönségszavazáson is igen jól szerepelt, mivel az összes induló 281 weboldal között 19775 szavazattal a 4-ik helyen végzett.

A honlap elsődleges célja hogy a VV program bázisaként, információs portáljaként szolgáljon, az oldalon lehet jelentkezni a VV filmvetítéseire, iskolai-egyetemi programjaira, itt zajlik a Klímaakció online csapatjátéka, elérhetők a már beküldött pályázatok, fotók, kisfilmek, klímadalok, de hosszú távú célként szerepel hogy a szakértőkkel együttműködve hogy egyfajta tudásbázissá is alakuljon, letölthető anyagokkal, eseményekkel interaktív felületekkel.

Vegyél Vissza
A Vegyél Vissza! Klímaváltozás elleni program 2008. márciusában jött létre a Magyar Telekom Nyrt., a Ringier Kiadó Kft. a Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Tanácsadó Zrt. valamint az Amrop Hever összefogásának köszönhetően. A program célja, hogy megszólítsa a most felnövekvő generációt, a jövő döntéshozóit: a klímaváltozás létező probléma és közösen kell tenni ellene, a változás pedig a szemléletmód-váltásnál kezdődik. Ezt kívánja, a Vegyél Vissza! Program iskolai filmvetítéseivel, akcióival ösztönözni. Munkájukhoz olyan vállalatok, társadalmi szervezetek, állami szervek együttműködését és támogatását tartják fontosnak, akik maguk is komolyan tenni szeretnének a klímavédelem érdekében. A Non-profit Kft-ként működő szervezet célja, hogy Magyarországon a Vegyél Vissza! kezdeményezése egyfajta hálózattá alakuljon, szakmai mondanivalóját és eszközrendszerét a klímavédelmi és/vagy fogyasztóvédelmi, fogyasztáscsökkentési tevékenység területén elismert társadalmi szervezetekkel közösen alkossa meg.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo