Új márkaépítő lehetőség Facebookon

Új eszközzel készíthetünk magunknak egyedi tartalmat Facebookon egyéni keretek formájában. Ha ügyesen csináljuk, és a hely arculatát adja vissza, megosztásokat generálhatunk vele, ami segíti a márkaépítést.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A dolog lényege, hogy létrehozunk egy képkeretet, azt feltöltjük a Facebookra, és onnan ki lehet választani, amikor egy fotót készít valaki, és ráteheti a fényképére – írja a kozossegikalandozasok.hu.

Ez főleg céges felhasználásnál érdekes, hiszen ha van egy rendezvényünk, éttermünk, és rá tudjuk venni a vásárlókat, vendégeket, hogy használják a mi keretünket, akkor azzal erősíthetjük a kommunikációt.

Kép: Pixabay

Amennyiben célcsoportunknak is tetszik a képkeretünk, akkor ez egy igazán exkluzív tartalom lehet. Elsőre azt gondolni, hogy csak az olyan nagy brandeknél működhet, mint a Coca-Cola vagy a Túró Rudi. Azonban kisebb koncertek, éttermek, boltok, szórakozóhelyek számára is érdekes lehet, vagy olyan kiállításoknak, vagy akár virtuális közösségeknek is, amelyek így akarják kifejezni az összetartozás érzését – véli Lévai Richard Facebook szakértő.

Ezenkívül civil ügyek támogatására is jól használható az eszköz, mindössze a célcsoportot kell megtanítani, rászoktatni a használatára. Ezt akár már most is el lehet kezdeni.

Öt lépésből megvan az egész:

1. elkészítjük a grafikai elemeket, 2. ezeket feltöltjük a szerkesztőbe, és meghatározzuk, melyik hol jelenjen meg 3. megadjuk, melyik Facebook-oldalhoz kapcsolódik, megadhatunk időbeli korlátokat, földrajzi korlátokat is 4. megadunk kulcsszavakat, amelyek segítenek a keresésben 5. elküldjük engedélyezésre.

Így tervezzünk reális büdzsét egy online kampányhoz
Hogy mennyit kell költeni az online marketingre, arra nehéz általános választ adni. Minden vállalkozás más és más, így például az online marketingköltségekben is komoly különbségek lehetnek. Adunk néhány mankót, amivel nagyjából belőhetjük, hogy mennyire lesz szükség, és megúszhatjuk, hogy elszaladjon velünk a ló.

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo