Szinte bárki hirdethet a TV-ben

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt rendezték meg a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningjét. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.   

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Wolf Gábor szerint négy trend találkozása teszi kiaknázhatóvá a TV reklámot a kkv-k számára: a média kkv-k felé irányuló figyelme, ami elérhetőbb árat és kkv-kra optimalizáltabb konstrukciókat jelent; a videótechnika fejlődése, ami alacsonyabb reklámgyártási költségeket tesz lehetővé; a hazai tévénézési szokások, melyben világelsők vagyunk; és végül a kkv-k között elterjedő marketing szakértelem.

„A legradikálisabb különbség a nagyvállalati és kkv reklám között, hogy egy kkv nem a márkanév ismertté tételével épít márkát, hanem úgy, hogy olyan ajánlatot tesz, amitől a vevő lélegzete is eláll! Így a néző vásárolni is fog és a márkanevet is megjegyzi" - mutatott rá előadásában Wolf Gábor, majd kifejtette: a jó tévéreklám lelke az ajánlat és a kampányban gondolkodás, azaz nem egy, hanem több reklámmal kell tervezni. A kkv-k számára hatékony tévéreklámok egy értékesítési beszélgetéshez hasonlítanak a leginkább. Azonban fel kell készülni a sikerre, a tévéreklám hatásának maximalizálásáért össze kell hangolni az egyéb marketing eszközeinket a tévéreklámmal - tanácsolta a szakértő.

A leghatékonyabb eszköz

„Amikor egy cég növekedése elér egy pontot, azután nehéz a fejlődés. A televízió azt az áttörést hozhatja meg, mellyel a cég országos márkát építhet„ - vélte előadásában Kovács Krisztián, a TV2 Kereskedelmi Igazgatója. „A televízió előnye abban rejlik, hogy szórakoztatásra alkalmas brand-jeivel, azaz a műsorokkal érzelmeket tud ébreszteni a nézőkben, és nem mellesleg a többi médiummal szemben gyorsan és egyszerre több millió embert ér el. Mindez, országos ismertség építésére a leghatékonyabb és legalkalmasabb kommunikációs eszközzé teszi a televíziót a hirdetők számára."

„Sokan félnek a TV reklámok alkalmazásától, mert drága, bonyolultnak tűnik a gyártási folyamat, és - ami talán a legnagyobb félelme a kkv-knak - az aggodalom, hogy a reklámba fektetett pénz megtérül-e? - mutatott rá Kovács Krisztián, majd elmondta: "mostanra már nem álom többé, hogy egy közép- és kisvállalkozásnak megfizethető áron, jó minőségű reklámfilmet gyártassanak az erre szakosodott cégekkel, és hogy ezek a szpotok egy országos kereskedelmi csatorna reklámfelületein keresztül a lehető legtöbb fogyasztóhoz eljussanak".

Wolf Gábor és Kovács Krisztián egyetértettek abban, hogy a most indult kezdeményezés folytatódik és a közeljövőben egyre több kkv jelenik meg országos márkával, amit a TV2 új, a kkv-k számára elérhető megoldások kidolgozásával támogat, melyben támaszkodik a Marketing Commando kkv marketing területén szerzett tapasztalataira és szakértelmére.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo