Nyolc tipp, hogy ne a kukában végezze a szórólap

Sok cég évi több százezer forintot elkölt szórólapozásra, de semmi eredménye sincs. Akármilyen ütős is benne az ajánlat, vevő szinte egy sem, a legtöbb szórólap ráadásul olvasás nélkül végzi a kukában. Azonban létezik 8 nagyon ügyes trükk, amivel egy szórólap kitűnhet a tömegből, amit garantáltan elolvasnak az emberek, és végre vevőket, jól fizető vevőket is szállít – hívta fel a figyelmet szakértőnk, Kocsis Zoltán.

  1. Átlátható a szórólap!
Az emberek átlag 3–5 másodpercig néznek egy hirdetést, szórólapot. Ha ennyi idő alatt nem találnak számukra semmi fontosat, már dobják is a szemétbe.

Éppen ezért célszerű különböző meggyőző elemeket használni:

  • Figyelemfelkeltő képet;
  • Problémacentrikus vagy egy konkrét előnyt bemutató címsort;
  • Cselekvésre, vásárlásra buzdító mondatokat;
  • Figyelemfelkeltő tipográfiát
Kép: Pixabay
  1. Ellenállhatatlan ajánlat!
Egy terméket, szolgáltatást magában nem érdemes hirdetni, csakis egy ellenállhatatlan ajánlat keretén belül. De mi a különbség a kettő között?

Kínálat: Hajvágást vállalunk

Ellenállhatatlan ajánlat:

„Problémás, vékonyszálú, töredező női hajak specialistája várja Önt légkondicionált szalonunkban.”
Ehhez az ellenállhatatlan ajánlathoz pedig egy nagyon ütős képet válasszunk!

Kínálat: Kézi autómosó

Szerzőnkről:
Több mint 30 éve foglalkozik nyomdai grafikai kivitelezéssel. Pályafutása során több mint 1200 cégnek volt segítségére, arculati elemeiknek megalkotásával. Legnagyobb szakmai elismerését 2013-ban kapta, amikor Ferenc pápa megválasztása alkalmából a Köztársasági elnök az általa tervezett, bőrkötéses Szent Pál levelei könyvet adta át ajándékul a katolikus egyházfőnek. Grafikusként hiszi, hogy a jó grafikai kivitelezésnek üzletteremtő ereje van. Elhivatott, hogy a hazai kkv-k eljussanak arra a szintre, amikor a brandjüknek megfelelő arculatot építhetnek fel. Vevőszerző szóróanyagokat, katalógusokat alkothassanak.
Ellenállhatatlan ajánlat:
„Kézi autómosó tisztasággaranciával”
  1. Szórólap a borítékban!
Egy borítékot (főleg, ha van rajta egy kíváncsiságot gerjesztő címsor), 80 százalékkal többen néznek meg, olvasnak el, aztán pedig nyitnak ki, mint egy sima szórólapot.
  1. Célcsoport a szórólapon!
Fontos részük a jól működő szórólapoknak a célközönség pontos meghatározása:
„Egy csodálatos hétvége azoknak, akik nemcsak kényelmes hotel szobánkat, de Eger ezeregy szépségét is felfedeznék…”
  1. Problémamegoldás!
„Jelenlegi konyhád túlzsúfolt? Minden csak elkeveredik benne? Ráadásul nem is érzed jól magad a konyhádban? Ez a praktikus szett egy életre elfelejteti veled ezeket a gondokat… Bár az aktív pihenés híve, de nyaralása alatt nem szívesen járná térdig a lábát?”
  1. Megoldás a problémára!
„Egyedi készítésű konyhabútoraink mellé előzetes 3D-s terveket készítünk, hogy új konyhabútorod tökéletesen illeszkedjen otthonodba... 

Mi elvisszük Eger összes látványosságához egy kényelmes lovas kocsin…”
  1. Amatőr logóval a cég is amatőrnek látszik
    Sok cégvezető a költséghatékonyság jegyében olyasmin is spórol, amin nem kellene. Az egyik ilyen az arculat és logó megtervezése és elkészítése, márpedig ezen a területen drágán ráfizethetünk a spórolásra – figyelmeztet Kocsis Zoltán kreatív ügynökségi igazgató.
    Határidő!
„Kérje helyszíni felmérésünket május 1-ig, és a 3D-s grafikai terv 27 000 forintos árát teljes egészében elengedjük Önnek
! Jelentkezzen nem mindennapi egri nyaralására július 7-ig, és meglepjük egy üveg, 87-es Egri bikavérrel!”
  1. Instrukciók!
„Hívja a 666 6666-os telefonszámot minden munkanap reggel 8-tól este 5-ig, és kollégánk minden kérdésére választ ad!”
Ezek után, hogy fog kinézni a szórólap?
  • Figyelemfelkeltő szöveg
  • Figyelemfelkeltő nagy kép
  • Figyelemfelkető betűtipus
  • Ellenállhatatlan ajánlat
Szerző:

Kocsis Zoltán

Kreatív Ügynökségi igazgató

Idea Fontana Kft.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo