Nézd meg Budapest új imázsfilmjét

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között.

A „Spice of Europe” kampány a főváros metaforikus fűszerességét és sokszínűségét mutatja be. Azt, hogy Budapest sokoldalú város, az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással, az autentikus és történelmi oldala mellett rendkívül innovatív és vibráló világváros. A kampány erre építve fiatalos, kreatív arculattal indul el, amelynek részeként új turisztikai logó, új weboldal, új imázsfilm és új kreatív tartalmak készültek, amelyek bemutatják Budapestet metaforikus fűszerességét, sokszínűségét.

„Azt szeretnénk elérni, hogy ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nemcsak Londont, nemcsak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. Kiemelt célunk, hogy a hozzánk érkező vendégek töltsenek el Budapesten legalább még egy éjszakát. És szeretnénk megmutatni azt is, hogy Magyarország fővárosában izgalmas programlehetőségek sokasága várja a turistákat” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi kampányt bemutató sajtótájékoztatón.

Azt is elmondta, hogy a kampány május 15-én indul, és június 30-ig tart, a Magyar Turisztikai Ügynökség online, print és televíziós felületeken hirdet. „Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a rendelkezésre álló összeg 65 százalékát online platformokon költsük el, a forrás 25 százaléka televíziós megjelenésekre fordítódik” – mondta Guller Zoltán.

Guller Zoltán: Desztinációs szemlélet kell a fejlesztésekben
Újabb kiemelt turisztikai régiók kijelölésére kerülhet sor – árulta el a Piac & Profitnak Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője. A szakember arra számít, hogy ebben az évben is folytatódik a fellendülés az ágazatban, és ideje, hogy a fellendülésből a vidék is nagyobb mértékben részesüljön.
A kampány során az Ügynökség első számú globális médiapartnere a CNN lesz. Csaknem 900 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmet a CNN televíziós csatornáin 250 millió háztartásba eljutva. A hirdetések megjelennek majd az Iberia, a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein. A WizzAir magazinjának június-júliusi számában 8 oldalas melléklet szól majd Budapestről, mintegy 5 millió utashoz eljutva, a United Airlines légitársaság amerikai járatain pedig több mint 2 millió utas láthat majd Budapestről szóló dokumentumfilmet.

A hirdetések Budapest legfontosabb küldőpiacainak számító nyugat-európai országokban, így Németországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban jelennek meg, a távoli küldőpiacok közül pedig az Amerikai Egyesült Államokban lesz látható. Az Ügynökség három célcsoportra fókuszál: a 25 és 40 év közötti értéktudatos fiatalokra, az élménykereső családosokra és a 30 és 55 év közötti világutazókra.

A nemzetközi Budapest fókuszú kampánnyal párhuzamosan két másik kommunikációs kampányt is indít a Magyar Turisztikai Ügynökség. Elindul a tavaszi-nyári forgalomélénkítő belföldi kampány, amely Magyarország felfedezésre váró, kevésbé ismert helyszíneire és attrakcióra koncentrál. A napokban induló harmadik kampány pedig a regionális országokban népszerűsíti majd Magyarország vidéki desztinációit.

Attrakciók kellenek
Minden eddiginél jobb évet zárhat a magyar turizmus, akár a vendégéjszakák számát, akár az árbevételt tekintjük, azonban már most komoly gond van az ágazatban: szakmánként több ezer munkavállaló hiányzik. Ezt a helyzetet azonnal kezelni kell – mondta lapunknak Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, akivel az ágazat előtt álló lehetőségekről, kihívásokról, és tennivalókról beszélgettünk.

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo