Négy jó tanács a több vevőhöz

A 2015-ös év a vevőszerzésben is új trendeket hoz a kis- és középvállalkozások számára. Fejlődni, látványos konverziónövekedést produkálni nem lehetetlen, bemutatunk négy követendő tanácsot, amellyel több vevőt szerezhetünk a weboldalunkra.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

legyen több a kosárban - Kép: SXC

Leskó Norbert, a MiniCRM alapítójának segítségével bemutatjuk az idei év legütősebb vevőszerző technikáit. Négy tanács, hogy az Ön weboldalán is magasabb legyen a koverzió.

1. Ne vigyük be az erdőbe!

Első lépésként az a legfontosabb, hogy az érdeklődők bármilyen hirdetésre kattintva egy dedikált céloldalra jussanak el. A legtöbb felhasználó nem hajlandó azzal tölteni az idejét, hogy kikeresse az őt érdeklő információt a honlapról - tehát mindenképpen meg kell könnyíteni a dolgát, és egyből elé rakni az őket érdeklő tartalmat.

A céloldalt kétféleképpen lehet felépíteni. A marketingesek tanácsa, hogy az oldalon egyetlen cselekvésre buzdító gomb (call to action, CTA) legyen, a sales-eseké pedig az, hogy ne igen-nem kérdést tegyünk fel, hanem egy kérdésnek két változatát. Például: ne azt kérdezdzük hogy “Hozhatok kávét?”, hanem azt, hogy “Tejjel, vagy tej nélkül szereti a kávét?” „Teszteltük a tanácsokat, és arra jutottunk, hogy a marketinges megoldás 12.17 százalékos konverzióval járt, a sales-es pedig 15.99 százalékossal „– mondta Leskó Norbert.

(A Piac&Profit konferenciát szervez, amelyben az idei legmenőbb webáruház trendekről szerezhet fontos és hasznos információkat! A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet. További részletek és jelentkezés a konferenciára ITT!)

2. Kezeljük a felmerülő kérdéseket!

2015 meghatározó trendje a kifogáskezelés lesz. Érdemes kipróbálni,hogy mi történik akkor, ha a feliratkozó űrlap mellett lekezeljük a leggyakrabban visszatérő problémákat és kérdéseket egy mini GYIK formájában Véli Leskó, aki szerint ezzel jelentős növekedést tapasztalhatunk a konverziós rátánkban.

Hat Facebook-trend, amire idén ügyelni kell
Itt a január, és újra beindulhat a marketing a közösségi oldalakon. Azonban már most látszik hat olyan trend a legnagyobb közösségi platform esetében, amelyet nem szabad figyelmen kívül hagynunk az eredményes online jelenlét érdekében!
3. Azonnal reagáljunk!

Egy felmérésből kiderült, hogy a vállalkozások túlnyomó többsége vagy 5 percen belül hívja vissza az érdeklődőit, vagy több mint egy nap után, vagy soha. Szintén érdekes, bár nem túl meglepő statisztika, hogy a vevők fele attól vásárol, aki először felveszi vele a kapcsolatot. Minél gyorsabban reagálunk az érdeklődésre, annál magasabb konverziós rátát érhetünk el.

4. Adjunk valami pluszt!

Magyarországra jellemző, hogy a vállalkozók belemennek egy árversenybe a konkurenciával, és hajlamosak az akciókat, kedvezményeket kommunikálják a vásárlók felé. Az új év nyerő stratégiája viszont annak ígérkezik, ha nem a legolcsóbb terméket próbáljuk eladni, hanem inkább valami olyan pluszt kínálunk mellé, amit a konkurencia nem tud, vagy akar megadni. Így reális áron jó minőségű terméket árulhatunk, és a vevő számára sem a pár forint árkülönbség lesz a döntő a vásárláskor.

Leskó Norbert jótanácsa 2015-re: “A csodaszer az, ha tudod, hogy nincs csodaszer. Cégünk fellendítéséhez titkos trükkök hajszolása helyett az ügyfeleink valódi igényeit próbáljuk megérteni, és azokat a lehető legjobb minőségben kiszolgálni.”

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo