Nagy újdonság jön a LinkedInen

Az üzleti felhasználók számára új funkcióval bővül a LinkedIn eszköztára. A vállalatok ezentúl közvetlenül a LinkedInre feltöltött videós tartalmakat is megoszthatnak közönségükkel akár saját, organikus posztokban, akár fizetett Sponsored Content formájában.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A LinkedIn egy korábbi tesztidőszakot követően mostantól üzleti felhasználói számára is lehetővé teszi a feltöltött videók organikus megosztását. Ez azt jelenti, hogy ezentúl közvetlenül, külső videós link (pl. YouTube) használata nélkül tölthetnek fel és oszthatnak meg mozgó tartalmakat üzleti profil oldalukra. Az első tapasztalatok szerint a vállalati oldalakon (Company Page-en) futó videók 5x nagyobb valószínűséggel generálnak interakciót, mint más típusú tartalmak.

fotó: Flickr/Esther Vargas

Az első számú B2B közösségi platform a ‘Video for Sponsored Content’ funkciót is bevezeti, mellyel lehetővé válik a videós posztok kiemelése. A hirdetők több elszámolási lehetőségből választhatják majd ki a saját céljaikhoz leginkább illeszkedőt (CPM, CPV, CPC). A videós hirdetések ugyanazt a célzási lehetőséget kínálják majd a márkáknak, mint a LinkedIn korábbi marketing megoldásai. A platform riportolási rendszerébe is számos videó-specifikus mutatót integráltak.

A most bejelentett funkciók bevezetése fokozatosan zajlik a LinkedInen; első körben az organikus videós posztok válnak elérhetővé, majd április 6-ig bezárólag az összes hirdető számára elérhetőek lesznek az ilyen jellegű szponzorált posztok a Campaign Manageren keresztül.

“A videós tartalmak itthon is megállíthatatlanul törnek előre, immár szerves részei a hirdetési eszköztárunknak. Partnereink számára rendkívül előnyös, hogy mostantól jóval egyszerűbben, célzottabban tudunk a KPI-okhoz illeszkedő, videós kontenttel egybekötött kampányokat menedzselni.” - mondta Meleg Dóra, a Httpool-LinkedIn Key Account Managere.

6 tanács a profi LinkedIn profilhoz
A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai hálózata és kikerülhetetlen szereplője a közösségi médiának. Az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetünk a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékünket.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo