Jó irányt jelez, ha "zöld" egy kkv

Ausztria és Németország után Magyarországon is megkezdi működését a Green Brands független nemzetközi minősítő szervezet. A kitüntető címre többek között fenntarthatóan működő, termelő és szolgáltató, illetve élelmiszeripari vállalatok, kkv-k jelentkezhetnek.

 

A németországi székhelyű Green Brands célja, hogy a valóban fenntarthatóan működő, a környezet és a természet védelmére nagy hangsúlyt helyező márkák és termékek kitüntetésével elismerje azok fenntarthatósági teljesítményét, és növelje ismertségüket és elismertségüket a fogyasztók és az üzleti partnerek körében.

green-brands.org

A szervezet nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kis- és középvállalkozások minősítését is fontosnak tartja, hiszen a kkv-k alkotják egy gazdaság gerincét. Ezért azt szorgalmazza, hogy minél több kkv vegyen részt a megmérettetésben.
A Green Brands minősítést termelő és szolgáltató vállalatok, élelmiszeripari és egyéb termékek, szervezetek és személyiségek kaphatják meg.
Újra pályázhatnak felsővezetők a Fenntartható jövőért díjra
Októberben ismét átadásra kerül a BCSDH Fenntartható jövőért díja. Már várják a nevezéseket. Megesik, hogy egy-egy menedzsernek a beosztottjai, kollégái a tudta nélkül jelölik őt a díjra. Ami aztán kellemes meglepetésként kiderül.
Azokat a kisebb és nagyobb, fogyasztói és üzleti „zöld” márkákat ismerik el, amelyek bizonyíthatóan ökológiailag fenntarthatóan működnek, és ezzel hozzájárulnak a természet és a környezet védelméhez. Ezek a cégek működésük során szem előtt tartják a fenntarthatóság követelményét, illetve felismerték az ökologikus és fenntartható vállalatvezetés szükségességét, amit konzekvensen alkalmaznak is.

Az értékelés módszertanát és kritériumrendszerét két bécsi környezetvédelmi tanácsadó cég dolgozta ki, és ők végzik a leendő magyar jelöltek értékelését is. 

Ha Magyarországon minden márka Green Brand lenne, akkor ez egy élhető, egészséges és nagyon tudatos ország lenne – hangsúlyozza Wiszkidenszky András, a szervezet regionális igazgatója.
Az értékelési folyamat rámutat a vállalat és a környezet kapcsolatának kritikus pontjaira, és hozzájárul ahhoz, hogy a cég tudatosan javítsa fenntarthatósági teljesítményét.

A szervezet által adott elismerés érvényessége két év, azt követően a díjazott márkáknak meg kell újítaniuk a minősítést.  A szervezet egyedülálló marketing- és pr-szolgáltatásokkal segíti a kitüntetett márkákat hazai és nemzetközi ismertségük és elfogadottságuk növelésében.

A nevezés és más egyéb információ iránt itt lehet érdeklődni.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo