Itt vannak a legjobb kkv marketingesek

A szolgáltatói oldalról az INTREN lett Az Év Marketing partnere 2015-ben, megbízói/ügyféloldalról pedig az iData Kft. viselheti az Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015 címet.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2015. november 12-én került sor az első Országos KKV Marketing Díj pályázat díjátadójára, melynek az MMSZ 26. Országos Marketing Konferenciája adott otthont.

A Magyar Marketing Szövetség az Országos KKV Marketing Díj pályázatot azért alapította, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével az MMSZ hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a cégek és a marketingesek közötti együttműködést.

Az első évben 62 nevezés érkezett a kiírásra 38 cég által, 11 kategóriában. Tizenegy cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 19 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 18 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos KKV Marketing Díj gyémánt elismerését. Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenysége során.

Az MMSZ két fődíjat hozott létre. Erre azért volt szükség, mert a szolgáltatói oldal, valamint a megrendelői/ügyféloldal jellegükből és működésükből adódóan nem hasonlíthatóak össze.

Az idei év fődíjasai, szolgáltatói oldalról az INTREN lett, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketing Partnere 2015" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalról pedig az iData Kft.  lett, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015” kitüntető címet.

iData Kft. - „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015”

Az INTREN 6 benyújtott nevezéssel 4 marketinggyémánt díjat nyert el. Az iData Kft. 9 pályázattal indult, melyből 5 részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása”.

INTREN - „Az Év Marketing Partnere 2015"

Továbbá a két fődíjas, térítésmentes egynapos workshopot vehet igénybe egy előre egyeztetett témában, melyet a Magyar Marketing Szövetség szakemberei nyújtanak.

Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer Budapest Médiafigyelő képviseletében adta át külön felajánlásukat, egy-egy éves médiafigyelő szolgáltatást a két fődíjasnak, az INTREN-nek és az iData Kft.-nek, hogy ezzel is támogassák a fődíjasokat kommunikációs tevékenységük során.

Az MMSZ azoknak a cégeknek, akik nem részesültek marketing gyémánt elismerésben - igény esetén - utólagosan rövid értékelést ad a benyújtott pályázatáról.

Az MMSZ küldetése, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák és hogy a marketing szakma színvonalát továbbfejlessze, ennek szellemében egész évben segíteni kívánja a mikro, kis-és középvállalkozásokat is térítésmentes szakmai tanácsadással a Fogadóóra intézményének keretén belül. A fogadóórát a Magyar Marketing Szövetség szakemberei tartják minden hónap első csütörtökén az MMSZ irodájában, egy előre egyeztetett időpontban és témában.

Természetesen 2016-ban is kiírásra kerül az Országos KKV Marketing Díj pályázat.  A szervezők már 2016 márciusától megnyitják a pályázati lehetőséget, ezzel is segítve a cégeket, hogy egész évben tudjanak nevezni. Továbbra is tizenegy kategóriában lehet majd pályázni, a 2015. október 1. és 2016. október 15. között megvalósított, illetve megvalósuló aktivitásokkal. A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!

 

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo