Itt most mellényúltak Ronaldóval

2019. március 13. szerda - 15:10 / piacesprofit.hu
  •    

A hetest általában szerencsés számnak tekintik Kínában, de nem mindenütt. Erről feledkezett meg egy nagy ruházati cég, amely Christiano Ronaldot bérelte fel reklám-emberének, annak 7-es számú mezében.

A portugál labdarúgó 7-es zámú trikójával reklámozta öltözékeit a gyár, amely a tíz legnagyobb közé tartozik Kínában, 5.000 alkalmazottal, 3.500 bolttal és évi közel 300 millió dolláros forgalommal.Ronaldo_-_Manchester_United_vs_Chelsea

Volt már reklámarcuk a Kung fu egy sztárja, nemkülönben Luis Figo, a portugál foci-válogatott kapitánya.

Guangdong tartományban azonban, ahol a kantoni nyelvjárást beszélik, élénk derültséget váltott ki a Ronaldo-féle reklám.

A helyi szlengben ugyanis a hetes egyúttal butát jelent – azonkívül a szót a hímvesszőre is használják.

Amint az internetes reakciókból kitűnik, a reklám kétség kívül felkeltette a figyelmet – ha nem is a remélt tekintetben. Az egyik kommentár: „Ilyen számmal nem vásárolok önöktől – de lévén, hogy mégiscsak Ronaldóról van szó, legalább egy alsónadrágot rendelek…”

(Forrás: Asia Times)

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak
Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek.

Feliratkozom a(z) Piac & marketing téma cikkértesítőjére. A megjelenő új cikkekről tájékoztatást kérek