Ismét Magyar Brands díjas a Piac & Profit!

Ünnepélyes keretek között, az Operett Színházban adták át április 21-én a 2015-ös Magyar Brands díjakat és különdíjakat. A Piac & Profit is a díjazottak között van!

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága idén már hatodik alkalommal díjazott olyan magyar márkákat, amelyek méltó képviselői lehetnek országunknak itthon és a határokon túl is. A MagyarBrands ünnepélyes díjkiosztó ünnepségét csütörtök este rendezték meg az Operett Színházban.

A Piac&Profit ismét elnyerte a legkiválóbb magyar márkáknak járó díjat.  A díj nyerteseinek közel háromnegyede 100 százalékos magyar tulajdonban van, és átlagosan 570 embert foglalkoztatnak Magyarországon. Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is két kategóriában - fogyasztói és üzleti – ítélték oda a díjakat. A fogyasztói márkák között a Pick kapta a legmagasabb értékelést, megelőzve az Unicumot és a Gundelt, de többek között az OTP, a Béres és a Zsolnay is szerepeltek a tízes toplistán. Az üzleti brandek rangsorában a Richter Gedeon végzett az első helyen a Zwack és a Tungsram előtt, ebben a kategóriában olyan márkák találhatók még az élmezőnyben, mint a Videoton, a Graphisoft vagy éppen a Rába.

A 2015-ös Magyar Brands díjazottak
Kép: Magyar Brands

Három különdíjat is kiosztottak idén, a MagyarBrands Gyermekekért Különdíjat az Igazgyöngy Alapítvány kapta, a MagyarBrands Kultúráért Különdíjjal a Budapesti Fesztiválzenekar tevékenységét, míg az innováció területén a KPS Diagnosztika (Oncompass) munkáját ismerték el.

A GfK piackutató cég online felmérése alapján a MagyarBrands ismertsége fokozatosan nő és a díjat ismerők közel háromnegyede pozitívan nyilatkozott róla. A díj jelentőségét emeli, hogy a GfK Háztartáspanel kutatása szerint a magyar háztartások 74 százalékának a váásárlásnál fontosak, vagy nagyon fontosak a magyar termék..

A MagyarBrands-díjazottak kiválasztása pályázati rendszerben, illetve a Szakértői Bizottság jelölése alapján történik. A márkák kiválasztása 7 szempont alapján történik: tradíció, foglalkoztatottság, tulajdon(szerkezet), reputáció, identitás, ismertség és kedveltség. A Magyarbrands Bizottság elnöke 2016 májusától Serényi János lesz, aki elmondta, hogy a következő megmérettetéskor a fogyasztói és az üzleti márkák mellett az innovatív márkák kategóriájában is hirdetnek majd díjazottakat.

A MagyarBrands program elindítása óta eltelt 7 év alatt a díjazott márkák nagy része a hazai FMCG piac (27%) képviselője, a hazai kulturális élet valamely területén tevékenykedik (14%), illetve valamilyen szolgáltatást kínál (10%).

„Régóta részt veszek a díjazással kapcsolatos szakmai munkákban és örömmel vállaltam a feladatot. Célom az, hogy a jövőben a díjazás még transzparensebben, egyszerűbben működjön és így a díjazotti kör és a díjazás elismertsége tovább erősödjön. Új elnökként szeretnék tovább menni azon a szakmai úton, amely a következetes márkaépítés elismerése mellett törekszik a kockázatokat rejtő, vagy az ismert és kedvelt, de mégis megosztó márkák kiszűrésére” - mondta el Serényi János.

 

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo