Hogyan csábíthatunk több látogatót a Facebookról a céges weboldalra?

A Facebook egyik legfontosabb feladata sok cég számára az, hogy forgalmat tereljen a weboldalra. Lévai Richárd, közösségi marketing szakértő konkrét, gyakorlati tanácsokat ad, hogyan érhetjük el ezt.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Pixabay

A közösségi oldalakon folytatott céges marketingtevékenység lényege, hogy minél több érdeklődőt csábítsunk át a cégünk oldalaira. Ezért elsősorban olyan bejegyzéseket kell használni, amik linkek, vagy linkeket is tartalmaznak. (Egyébként főleg a kisvállalkozásokra igaz, hogy szívesen vetik bele magukat az új marketingeszközök használatába, főleg ha ingyenesek.) Csakhogy nem mindegy, hogyan oldjuk meg ezt a feladatot. Lévai Richárd közösségi marketing szakértő tippeket ad, hogy több látogatónk legyen a céges weboldalon!

Először is ügyeljünk, hogy a bejegyzésben a link valódi link legyen! A Facebook a link formátumú bejegyzéseket jobban támogatja, mint a képeket, amelyek leírásában link van. Ha forgalmat akarunk átirányítani, elsősorban link alapú bejegyzést használjunk! Ugyanakkor a céges profilunk bal oldalán egy kép leírásában alkalmazhatunk linkeket. Itt viszont ügyelni kell arra, hogy a link bejegyzés képe legyen olyan méretű és arányú, amit a Facebook elvár, ami 1200×628 pixel méretű képet jelent. A link bejegyzésnél fontos a kép méret és a kép arány.

Ezeket érdemes módosítani egy link bejegyzésnél, ha nem jó az átkattintási arány: cserélhetjük a képet, érdemes megváltoztatni a címsort, vagy a leírást. Vigyázzunk, hogy a linkben megjelenő szövegek és képek ne ígérjenek mást, mint amit akkor kapnak az emberek, ha kattintanak! A Facebook ugyanis figyeli, hogy a kattintás után mennyi időt töltenek el a Facebooktól távol a felhasználók, és ha azonnal visszajönnek a kattintók, akkor ez negatívan befolyásolja a posztot. A linkbe beilleszthetünk ösztönző gombokat is, amely általában több átkattintást is eredményez.

Egy link nem link. Ha fontos, hogy a weboldalra látogatottságát növeljük, ugyanazt a linket több alkalommal, különböző képekkel és szövegekkel is érdemes felrakni, időben eltolva.

MEGLEPŐ, MI DÖNT A NETES VÁSÁRLÁSNÁL
Alapvetően átírja a fogyasztói szokásokat az internet: az ügyfelek ugyanis nemcsak tájékozódásra használják a már kiválasztott termékről, de ötleteket is innen merítenek a további vásárláshoz. De gondolta volna, hogy a a közösségi oldalakra erőltetett céges tartalmaknál jobban pörgeti a vásárlást egy katalógus?

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo