Három dolog, amivel már most készülhetünk a karácsonyra

Amíg a kánikulával küzdünk, nehezen tudjuk magunkat a karácsonyi forgatagba képzelni – de az online kereskedelemben érdekelteknek már most is vannak olyan feladataik, amelyekkel érdemes előkészíteniük a téli kampányaikat.

A karácsonyi szezonra készülő kiskereskedőknek általában szeptember közepe táján lenne érdemes kezdeni hirdetnie, és október közepétől kellene intenzíven kampányolnia. „Ez így rendben is van, de ha igazán eredményes szeretne lenni majd télen, a hirdetésekkel kapcsolatos tennivalók korábban kezdődnek” – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd online marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Kép: Pixabay

Nézzük, mit tehetünk a nyári kánikulában a téli kampányok sikeréért!

Remarketing előkészítés

Ha még nincs Facebook pixel építve a webáruházba, a céges oldalba és a blogba, akkor azt már nyáron mindenképpen integrálni kell. Ha webáruházról van szó, akkor ráadásul az értékeket is érdemes átadni, sőt fel kell készíteni a dinamikus remarketingre is a rendszert. Mivel ez szinte mindig fejlesztő bevonásával jár, ezért tényleg érdemes már nyáron elkezdeni. „A pixelen kívül a remarketing listákat is érdemes létrehozni, és megtervezni, milyen hirdetési folyamatok lesznek” – vélekedett Lévai Richárd.

Így nem lesz terméketlen az uborkaszezon
Sok iparágban a nyár uborkaszezonnak számít, amikor végre van idő olyan dolgokra is, amelyek a hétköznapok rohanásában elsikkadnak. Van néhány remek tippünk, hogy mivel töltheti el Ön és a vállalkozása ezt az időszakot hasznosan.
Saját adatbázisok előkészítése

Ugyanígy érdemes előkészíteni az egyéb saját adatbázisainkat. Tavalyi vevőket feltölteni a Facebookba, korábbi évek vevőit feltölteni, mindegyikből hasonló adatbázisokat készíteni, stb. Ha ezeket már most letisztítjuk, nagyban megkönnyítjük a dolgunkat a kampányidőszakban. Egyrészt azért, mert kevesebb munkánk lesz a legnagyobb pörgés idején, másrészt azért, mert a segítségükkel szegmentálni tudjuk a célcsoportunkat.

Előkészítő kommunikáció

Ahogy elkezdünk közeledni a télhez, érdemes egyre több olyan cikket írni, amelyik a célcsoportnak szól és amelyek segítenek abban, hogy remarketing listát építsünk. Az ilyen posztokat, blogbejegyzéseket, hírleveleket akár már most is megírhatjuk. A 35 fokos melegben talán külön jól fog esni, ha kicsit beleképzeljük magunkat a hidegbe.

A marketing nem megy szabira
Sok cég a nyári hónapokat egyfajta szezonális szünetnek tekinti: a fogyasztók érdeklődése lanyhul, mindenki szabadságon van, a munkatársak nyaralnak. Csakhogy a marketinggépezet ilyenkor sem állhat meg: mutatunk hat tippet, amelyek segítségével feldobhatja a nyári értékesítéseit!

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo