Ez a piac nem hiányozhat egy cég bakancslistájáról sem

2018. november 28. szerda - 06:00 / piacesprofit.hu
  •    

Ha egy cég külföldi piacokra szeretne exportálni, akkor Franciaországnak rajta kell lennie a listáján. Németország után ugyanis ez a második legnépesebb ország Európában, így az e-kereskedelemben is jó lehetőség.

Habár az internetpenetráció magas, viszonylag alacsony (50-60% körüli) azoknak az internetes felhasználóknak az aránya, akik online vásárolnak. Azonban már mutatkoznak a gyors bővülésre utaló jelek.

Kép: Pixabay

Kép: Pixabay

A francia fogyasztók nagyjából 52 milliárd USD-t költöttek el online 2015-ben. 2018-ban a forgalom azonban már várhatóan 64 milliárd USD lesz, ami 23 százalékos növekedés három év alatt. Ez plusz 4 milliárd USD-t jelent évente, mellyel az e-kereskedelem a francia gazdaság egyik fő mozgatórugójává vált, azonban még mindig csak a kiskereskedelmi forgalom 6 százalékát adja.

A hasonló méretű európai országokban a kiskereskedelem ennél jóval nagyobb aránya zajlik online, Franciaország tehát egy e-

Erre figyeljen, ha a német piacra törekszik
Hol vannak lehetőségek az új vállalatok számára a világ negyedik legnagyobb gazdaságában? Külföldi célpiacokat bemutató sorozatában a Kosárérték Magazin a német üzleti kultúrát mutatja be.

kereskedelmi mini-boom előtt áll. Ezzel pedig minden e-kereskedőnek érdemes élni.

Franciaország erős, nyitott gazdasága, illetve a tágabb uniós piachoz való kapcsolódási lehetősége miatt jó választás minden olyan vállalkozásnak, amely határon túli piacon szeretne értékesíteni. Az országról szóló útmutatónkból megtudhatja többek között, hogy miért ideális célpiac Franciaország, mi a gazdasági sikereinek a titka, és milyen árucikkekre van a legnagyobb kereslet? Többet megtudhatnak a témával foglalkozó információs füzetből, ami a Kosárérték magazin oldalán olvasható. 

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor