Állítson ki külföldön ingyen!

2009. szeptember 21-től különböző külpiaci eszközökre igényelhető vissza nem térítendő támogatás az ITD Hungary által működtetett 2009. évi Kereskedelemfejlesztési Pályázat keretében.  A támogatás 2009. évi és 2010. első félévi exportfejlesztési akciók támogatásához igényelhető.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyar befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési ügynökség által meghirdetett, kezelt és finanszírozott pályázati rendszer a magyar termékek és szolgáltatások versenyképességének javítását, külpiaci értékesítését kívánja elősegíteni.

A pályázat keretében támogatás a Magyarországon termelő, vagy szolgáltató tevékenységet folytató és belföldi székhellyel vagy az Európai Gazdasági Térség tagállamában székhellyel rendelkező, bejegyzett vállalkozások, gazdasági társaságok, közhasznú társaságok, szövetkezetek, egyéni vállalkozók, szakmai alapon szerveződő egyesületek, szövetségek, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, annak területi szervezetei,költségvetési szerv  és az akkreditált innovációs klaszter képviseletét ellátó klasztermenedzser-szervezet részére nyújtható.

Idén három jogcímre lehet pályázni:

  • Külföldi kiállításon való részvételre hazai előállítású termékkel, illetve szolgáltatással

Kiállítási részvételre 2009-ben és 2010 első félévében  maximum 2 alkalommal adható támogatás. Az elszámolható költségek 100%-a támogatható, alkalmanként maximum 1.700.000,- Ft értékben.

  • Nemzetközi szervezeti tagdíjra

Nemzetközi szervezetek egy évre szóló tagdíjának támogatására nyílik lehetőség a költségek 50%-áig, maximum 2.000.000,- Ft értékhatárig.

  • Konkrét árucsoportra és/vagy adott célországra vonatkozó, komplex marketingterv megvalósítására
  1. Minimum 5 marketing elem együttes igénybevételével, egy alkalommal, a költségek maximum 70%-ára lehet pályázni, az egyes jogcím-elemek igénybevehetőségi feltételeinek megtartásával maximum 10.000.000,- Ft értékhatárig.
  2. Minimum 30 millió forint export árbevétellel rendelkező cégek nyújthatnak be pályázatot erre a jogcímre.

2.2. Ezen belüli jogcímelemek:

  • Külföldi kiállítási részvétel
  • Nemzetközi szervezeti tagdíj
  • Idegen nyelvű weblap
  • sajtó-, TV-, rádióhirdetés, közterületi reklám elhelyezése külpiacon
  • Cégprezentáció, önálló áru- vagy divatbemutató szervezése külpiacon
  • Külpiacon létesítendő iroda, kiállítóterem éves bérleti díja
  • Megfelelőség-tanúsítási eljárás

A pályázatokat 2009. szeptember 21-től kezdődően október 31-ig folyamatosan nyújthatják be az érintett cégek.

A támogatás folyósítása utólagosan történik, ugyanakkor a támogatás kizárólag a támogatott tevékenység illetve program megvalósulása előtt igényelhető.

A részletes pályázati felhívás és útmutató, a pályázatok formai követelményei elérhetőek az ITD honlapján a „Pályázati és megjelenési lehetőségek" menüpont alatt.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo