A Nestlére is ráharap a Ferrero

2018. január 19. péntek - 16:14 / piacesprofit.hu
  •    

A nemzetközi édesipari vállalat, a Ferrero bejelentette: végleges megállapodás született arról, hogy egy 2,8 milliárd dollár értékű ügylet keretében megvásárolja a Nestlé egyesült államokbeli édesipari részlegeit. A Nestlé édesipari tevékenysége az Egyesült Államokban megközelítőleg 900 millió dolláros eladást jelentett 2016-ban.

A Ferrero több mint 20, gazdag múlttal és erős ismertséggel rendelkező amerikai márkára tesz szert. Az ügylet eredményeként a Ferrero a harmadik legnagyobb csokoládé- és édesipari vállalattá válik az Egyesült Államokban, ahol eddig a Tic Tac® leheletfrissítő cukorkákkal, Ferrero Rocher® pralinékkal, Nutella® mogyorós krémmel, a Fannie May és Harry London csokoládékkal és a Ferrara Candy Company termékeivel – többek között a Trolli®, Brach’s® és Black Forest® gumicukor-márkákkal, melyek egy közelmúltbeli akvizíció során kerültek a vállalathoz – szerzett magának ismertséget.

Kép: Ferrero

Kép: Ferrero

A Ferrero az ügylet részeként átveszi a Nestlé egyesült államokbeli gyártóüzemeit és azok dolgozóit Bloomingtonban (Franklin Park) és Itascában (Illinois). A irányítás továbbra is a jelenlegi Glendale (California), Illinois és New Jersey irodákból történik

A Ferrero aktuális egyesült államokbeli jelenlétével együtt ezentúl jelentősen nagyobb mértékben kínálhatjuk minőségi termékeink szélesebb választékát vásárlóinknak a csokoládék, cukorkák és szezonális édességek kategóriáiban, mely izgalmas növekedési lehetőség is számunkra a világ legnagyobb édesipari piacán – hangsúlyozta a cég ügyvezetője.

A sötét titok a csokoládé mögött
Ahogy világszerte növekszik a csokoládé iránti igény, úgy egyre nagyobb területeken irtják ki az őserdőt Nyugat-Afrikában. A cégek tisztában vannak, vagy tisztában lehetnének a környezeti károkkal, de minden érintett inkább elfordítja a szemét.

 

 

 

 

 

 

Feliratkozom a(z) Piac & marketing téma cikkértesítőjére. A megjelenő új cikkekről tájékoztatást kérek