A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban

A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.

Nagyon gyakori hiba, hogy megfeledkezünk a termékképek elnevezésekor a keresőoptimalizálásról és a kulcsszavak használatáról. Pedig a képek fájlnevének optimalizálásával újabb előnyre tehetünk szert versenytársaink előtt, hiszen nagyon kevesen használják ez a keresőoptimalizációs eszközt.

Különösen webáruházak számára érdemes élni ezzel az eszközzel, mert a jól megszerkesztett képfájlnév használatával, a Google, Bing stb. keresői  a mi webáruházunkban található termék képét fogják jó eséllyel a potenciális vásárló arcába tolni. A képre kattintva pedig már az áruházunkban fog tovább böngészni.

A keresőmotorok nemcsak a termék leírásának szövegében keresik a releváns tartalmakat, hanem a képfájlok nevében is!

A termékképek fájlnevei legtöbb esetben így néznek ki:

b20_43_tol_53-ig.png vagy 0219357010_2_0.jpg vagy DSC7856.jpg

Ezek a hibás elnevezések! Ha Önöknél is így néz ki a webshopban a képek fájlneve, akkor javaslom, azonnal javítsák át azokat.

De mire is javítsuk? Mi a megoldás arra, hogy a keresőrobotok képeinket előrehozzák a keresőkben?

A jól megszerkesztett, megtervezett, kulcsszavakra optimalizált fájlnév.

Hozzávalók a következők:

  1. rész – márkanév
  2. rész – alapkulcsszó
  3. rész – kategória kulcsszava
Tehát hogyan is néz ki, mondjuk ennek a terméknek az elnevezése:

Kép:Webáruház analízis

Szóval az alábbiakra kell figyelni:

#márkanév# #alap kulcsszó# #kategória kulcsszó#

Jó szerkesztést és átírást ahhoz a töméntelen sok képhez, amihez korábban nem készítettetek keresőoptimalizált fájlnevet.

Krisztián Anikó Webáruház Analízis

Véleményvezér

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.
Jó hír, mégsem pusztul el a világ

Jó hír, mégsem pusztul el a világ 

Sokan úgy gondolják, hogy addig létezik a világ, amíg vannak méhek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo