Visszaállunk vezetékes telefonra?

2016. november 07. hétfő - 14:02 / piacesprofit.hu
  •    

Az elmúlt években megháromszorozódott az IP-alapú telefonszolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfelek száma az Invitech Solutions tapasztalatai alapján. Szakértők szerint a vezetékes technológiák szerepe a következő években is meghatározó marad, sőt az IP-alapú üzleti telefonszolgáltatások fejlődésével még nőhet is népszerűségük.

telefonáló ember

Kép:Freestock.com

Az IP-alapú üzleti telefonszolgáltatások népszerűség növekedésének oka, hogy az egyes vállalatok költségoptimalizálási listáján előkelő helyen szerepelnek az IT-szolgáltatások, hiszen itt sokszor jelentős megtakarításokat lehet elérni. A tapasztalatok szerint komoly költségmegtakarítást hozhat akár egy telefonközpont- vagy egy videókonferencia-szolgáltatás IP-alapú kialakítása, és ez a tendencia, a telekommunikációs és informatikai megoldások felhőalapú kiszervezése, a következő időszakban is folytatódik – mondják az Invitech Solutions szakértői.

Az IP-alapú telefonszolgáltatás felhőalapon működő, modern telekommunikációs alközponti megoldás. Az üzleti ügyfelek bármikor és bárhonnan változtathatják a virtuális alközpontjuk beállításait, azaz a hívásokat folyamatosan távolról is képesek menedzselni. A rendszer elsősorban annak köszönheti népszerűségét, hogy korlátlan számú telephely kommunikálhat egymással, helyszínenként akár több ezer melléken, gyakorlatilag beruházásmentesen. Ez a korszerű megoldás egyben lehetőséget biztosít a mindinkább teret nyerő „egységes kommunikáció (unified communications – UC – ld. keretes írásunkat)” jellegű megoldásoknak is, azaz, hogy az üzleti felhasználók egységes platformon és felületen érjék el valamennyi általuk igényelt kommunikációs és informatikai szolgáltatást.

KKV pályázati ügyfélnap (2016.11.15.)

Nélkülözhetetlen tudnivalók az uniós forrásokról, kedvező KKV ajánlatok a Lenovo és Microsoft támogatásával.

Egységes kommunikáció
A multinacionális vállalatok munkatársai számára már nem ismeretlen fogalom a unified communications. Az egységes kommunikáció lényege, hogy a különböző üzleti kommunikációhoz kapcsolódó eszközök és alkalmazások egy összehangolt rendszerben jelennek meg. A felhasználó egyetlen platformon keresztül képes elérni például a levelezését, hangpostáját, SMS-üzeneteit és chatfiókját, használhatja mobilkommunikációs eszközeit és alkalmazásait. A kommunikációs csatornák integrációja a gyakorlatban például úgy nyilvánulhat meg, hogy a nem fogadott hívásokról szóló értesítések megjelennek a felhasználó postafiókjában, vagy egy e-mailben küldött telekonferencia-időpont esetén a címzettekre kattintva a rendszer automatikusan tárcsázza a résztvevők telefonszámát – olvasható az Enterprise Group honlapján.

Feliratkozom a(z) Info & tech téma cikkértesítőjére. A megjelenő új cikkekről tájékoztatást kérek

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor