Közös vállalati címtár- és portálmegoldásokat kínál a Novell és a Yahoo

A Yahoo! a Novell eDirectoryt használja címtárszerverként a Corporate Yahoo! vállalati portálok kialakításakor, a Novell pedig választékába illeszti a Corporate Yahoo! portáltechnológiáira épülő megoldásokat.

Kibővítette kapcsolatát a Novell a Yahoo!-val annak érdekében, hogy újabb megoldásokat kínáljon a felhasználóknak a gyorsan bővülő vállalati portálpiacon – jelentette be a Novell. A megállapodás részeként a Yahoo! a Novell® eDirectory™-t fogja címtárszerverként használni a Corporate Yahoo!™ vállalati portálban, az iPlanet* Directory Server helyett. Emellett a Novell maga is integrálja hálózati szolgálatásait a Corporate Yahoo!-val, és a jövőben a két cég technológiáira épülő megoldásokat is szállít a Novell vásárlók és partnerek számára.

A vállalati portálok egyre fontosabb részeit képezik az e-business stratégiáknak: lehetővé teszik a partnerekkel, beszállítókkal, vásárlókkal és alkalmazottakkal történő együttműködés egyedi alakítását. A Delphi Group felmérése rámutat, hogy 2001-ben a felmért cégek 54 százaléka tervezte különféle, a vásárlók igényeit kielégítő portálok telepítését, szemben az egy évvel korábbi 21 százalékkal. A Corporate Yahoo! megoldásainak alkalmazásával a cégek dolgozói, partner- és fogyasztói portálokat alakíthatnak ki, amelyek rugalmas felületen fogják össze és jelenítik meg a vállalati erőforrásokat, alkalmazásokat és a Yahoo! biztosította tartalmat. A felhasználó személyazonosságának felügyeleti funkcióit kínáló eDirectory segít a még jobb személyre szabhatóságban, valamint leegyszerűsíti a különféle személyazonosságok, kapcsolatok és portálmegoldások felügyeletének kihívásait.

A közös jövőkép megvalósítása
A bejelentés fontos lépés a Novell jövőképe, az egy, egységes hálózat (one Net) felé vezető úton: az ilyen integrált megoldásokkal egyre jobban elmosódnak a határok az intranetek, extranetek és az Internet között. Januárban a Novell és a Yahoo! azt jelentette be, hogy kialakítják az integrációt az eDirectory és a Corporate Yahoo! között. Most, hogy ez a kezdeti integráció megtörtént, a cégek tovább bővítették kapcsolataikat. A két cég erősségeinek – a Novell nyújtotta e-business infrastruktúra és a Yahoo! a termelékenységet növelő, a költségeket csökkentő, a globális üzleti tartalmat a döntéshozókhoz eljuttató vállalati portálmegoldások terén szerzett vezető szerepének – egyesítése kiforrott megoldást nyújt a vásárlók számára egy egyébként töredezett portálpiacon.
A Yahoo! az eDirectoryt a Corporate Yahoo! vállalati portál részeként fogja szállítani az év végére. A Novell a Corporate Yahoo!-ra épülő portálmegoldásait a 2002-es naptári év első negyedévére ígéri.

A Corporate Yahoo! az egyedi igények szerint módosítható, a széles körben ismert és elterjedt My Yahoo! felületre épülő vállalati információs portál. A licencét megvásárlók egyesíthetik az egyedi vállalati tartalmat és alkalmazásokat a Yahoo! személyre szabott internetes tartalmához és szolgáltatásaihoz való hozzáféréssel – mindezt a meglévő tűzfalak mögül. A Corporate Yahoo! egy globális megoldás, amely kihasználja a Yahoo! pozícióját – a Nielsen/NetRatings legfrissebb felmérése szerint a Yahoo! a munkahelyen leglátogatottabb weblap, amely a világ 24 területén, 12 nyelven érhető el.

Véleményvezér

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo