Adatvezérelt Marketing – buzzword vagy mindennapi gyakorlat?

2016. november 23. szerda - 09:09 / PP Online
  •    

Ma már minden vállalkozás használ olyan kommunikációs megoldásokat, melyek legalább részben adatvezéreltek. Az Agytágító programját azoknak állítottuk össze, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az eszköztárat, és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék tudásuk elmélyítését.

29734444_xxl

Ma már minden vállalkozás használ olyan kommunikációs megoldásokat, melyek legalább részben adatvezéreltek. Gondoljunk csak vásárlókat vagy érdeklődőket tartalmazó adatbázisokra, a lojalitásprogramokra, CRM rendszerekre, levél-, email- esetleg mobilkampányokra, hírlevelekre, információs vonalakra, illetve telemarketing akciókra. Az Agytágító programját azoknak állítottuk össze, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az eszköztárat, és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék tudásuk elmélyítését.

Előadók: Juhász György (Tartalomgyár), Boroznaki Gergő és Huszics György (Crane), Kovácsházy Dénes (Multicom), Dely Gábor (d-code), Szávuly Krisztián (Microsoft), Domokos Márton (CMS Cameron McKenna), Krizsán-Kis Anett (Origo), Róka László (Magyar Posta)

Időpont: 2016. november 30. 09:00 – 16:45, helyszín: Hermina Towers konferenciaterem, 1146 Budapest, Hermina út 17. – további információ: www.dimsz.hu/dmagytagito

agytagito-2016 B