5 app az üzleti költségek kordában tartásához

2016. július 11. hétfő - 18:30 / Piac & Profit Kiadó Kft-2
  •    

Sok vállalkozó számára az egyik leginkább "nemszeretem" feladat a pénzügyi adminisztráció. Pedig sajnos nem elég, ha azzal elkészülünk, amit a hatóságok elvárnak. Saját érdekükben jobb, ha ennél többet tudunk a pénzügyeinkről. Az appok ebben is segítenek!

Létfontosságú, hogy naprakészek legyünk az üzleti pénzügyekben. Minden pillanatban tudnunk kell, hogy áll az üzlet – követni a bevételeket, kiadásokat, nyereséget, tartozásokat. Ez az alapja annak, hogy jó üzleti döntéseket hozhassunk. Persze az sem mellékes, hogy a naprakész, pontos dokumentáció az adóbevallás alapja is, és egy esetleges ellenőrzés esetén is nagy segítség.

A jogszabályoknak megfelelő adminisztráción túl nagy segítség lehet, ha könnyen átlátható formában követni tudjuk, mi is történik épp a cégben. Természetesen már erre is vannak applikációk, amelyek segítségével könnyen és gyorsan nyomon követhetjük a költségeket és bevételeket az okostelefonunkon. A költségvetés-tudatos vállalkozások tulajdonosai számára a jó hír, hogy sok alkalmazás vagy ingyenes, vagy csupán csak néhány forint vagy dollár a költsége. Az alábbiakban öt hasznos applikációt mutatunk.

Kép:Pixabay

Kép:Pixabay

1.BizXpenseTracker

Az applikáció a kis cégtulajdonosok és a tanácsadók elvárásait tartja szem előtt elég átfogóan. Testre szabhatjuk a kategóriákat és az alkategóriákat, és ezáltal generálhatunk költségjelentéseket is. Az alkalmazás biztosítja a szükséges információkat a könyvelőnk számára is. Az összes fő devizanemben számol. Innen letölthető.

2. Concur Mobile

Ezt az applikációt azoknak kisvállalkozások tervezték elsősorban, amelyek munkatársai gyakran utaznak. Az ingyenes alkalmazás elérhető az iPhone, tehát IOS és az Android felhasználók számára, és a gyors kiadási jelentések létrehozását teszi lehetővé. Nyomon követhetjük az utazási költségeket és azonnal jóváhagyhatjuk azokat. De emellett a szállodai és egyéb költségeket is. Az app a hitelkártyák adataihoz is csatlakoztatható. Innen letölthető.

8 app, amely összeköt
A kis- és középvállalkozások marketingeszköztárában egyre nagyobb teret nyer a személyes kapcsolattartás, az irányított üzleti kapcsolatépítés, azaz a networking. Csakhogy felgyorsult világunkban egyre nehezebb lehet a kapcsolattartás, ezért mutatunk nyolc alkalmazást, amely ebben a segítségünkre lehet.

3. Expensify

Ez az ingyenes alkalmazás lehetővé teszi, hogy a vállalkozásunk költségeit nyomon kövessük. Szinkronizálható a hitelkártyáinkkal, hogy akár a költségeket automatikusan követhesse. Átvizsgálhatjuk vele a bevételeket és létrehozhatunk egy gyors költségelszámolást is. A többszörös kiadási jelentések generálhatunk, és akár pdf fájlokat is létrehozhatunk. A pénznemek között automatikus az átváltás. Innen letölthető.

4. Milage Log +

Ha pontos és időszerű kilométernaplót várunk az alkalmazottainktól a költségtérítéshez, és ez állandó harc a pénzügy és a többiek között, ez az alkalmazás segíthet átvágni a problémás „csomót”. Szigorúan nyomon követi a futott kilométert egy naplózó funkcióval, és arra képes, hogy a gyakori útvonalak adatait tárolja. A költségelszámolást így sokkal egyszerűbbé teszi, egy kattintással megoszthatóak a tárolt adatok. Többféle pénznemben számol, érdemes tájékozódni, mert folyamatosan frissül az alkalmazás. Innen letölthető.

5. Smart receipts

Ez az alkalmazás a költségek követésében segít. Nincsenek többé elkallódott, elfelejtett számlák! Csak készítsünk egy képet a telefon kamerájával bármilyen számláról, amit kaptunk, a program pedig importálja az adatokat egy pdf vagy csv fájlba. Ezeket aztán könnyen megoszthatjuk például e-mailben. Így nem felejtődik el a sok kisebb költség – mondjuk egy-egy céges ebéd vagy írószerboltban való bevásárlás. Innen letölthető.

 

Feliratkozom a(z) Info & tech téma cikkértesítőjére. A megjelenő új cikkekről tájékoztatást kérek

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor