Új megoldás a kgfb-szerződésekhez

A több mint 5,6 millió kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződést magába foglaló piacot vette célba a K&H legújabb fejlesztésével.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A K&H mobilbankon keresztül pár lépéssel azonnal megköthető a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) és a biztosítási díj is rögtön rendezhető. A mobilos kgfb-kötési megoldást egyelőre a K&H 432 ezer mobilbanki eléréssel rendelkező ügyfele használhatja - közölte a K&H Biztosító, amely összesen több mint 1 millió kgfb-szerződésével 17 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik.

Növekedést hozhat rövid és hosszú távon egyaránt a K&H Csoport új lépése, amely illeszkedik a társaság digitális csatornák fejlesztését célzó stratégiájába. Nem ez az első hasonló fejlesztés, idén májustól már az utas- és lakásbiztosítást is köthetnek az ügyfelek a K&H mobilbankban, pár hete pedig elindult a lakásbiztosítások esetében az azonnali kárkifizetés.

Digitalizálódó piac

Kaszab Attila, a jelenleg több mint 1 millió kgfb-szerződéssel rendelkező K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese elmondta: „A digitális megoldásokkal időt, energiát takarítunk meg ügyfeleinknek. Újabb szintlépést jelent, hogy mostantól már a kötelező felelősségbiztosítás is néhány perc alatt megköthető a K&H mobilbankban.”

A K&H Biztosító ezen a területen is meghatározó, hiszen a jelenlegi 1 milliós kgfb-szerződésével a piaci részesedése 17 százalékos. A teljes kgfb-piacon a Magyar Nemzeti Bank adatai szerint az első negyedévben a díjbevétel 8,3 százalékkal 77,7 milliárd forintra nőtt, ezzel párhuzamosan a bruttó kárráfordítás, vagyis az az összeg, amelyet a biztosítók a kgfb-károkra kifizettek 10,5 százalékkal 26,3 milliárd forintra emelkedett. 2020 első negyedévében a K&H Biztosító díjbevétele a nem-élet üzletágban 16,7 milliárd forint volt, ami éves összehasonlításban 6 százalékos növekedésnek felel meg. A nem-élet biztosítási termékek háromnegyed részét teszi ki a kötelező gépjármű-felelősség biztosítás.

Mobilbank és mobilbiztosító egyben

A jövőben a K&H új, mobilos megoldásának köszönhetően egyszerűbb lesz a kgfb-szerződés megkötése. A K&H mobilbankban a Biztosítások menüpont alatt érhető el az új funkció, mellyel a biztosításkötés során nem kell adatok sokaságát beírni, mindössze háromra van szükség: a jármű rendszámára, a bonus-malus fokozatra, valamint a biztosítás kezdetének dátumára. A szóban forgó adatok megadása után szinte azonnal elkészül a díjkalkuláció, ha ezt az ügyfél elfogadja, akkor lényegében életbe lép a szerződés. A biztosítási díj a mobilbankban elérhető bármelyik bankkártyával azonnal rendezhető, a biztosítási szerződést pedig akár papíralapon, akár elektronikusan is kérhetik az érintettek.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo