Zöld divat cikkek


A diszkontdivat is fenntarthatóra vált

A diszkontdivat is fenntarthatóra vált 

Gyors egymásutánban a diszkontdivat vezetői brandjei, a Zara, a H&M és a Mango is ökokollekciókkal állt elő. A ruhák környezetbarát jellegét gondosan kidomborítják a kollekciók kommunikációjában.
Luxusmárka koppintja a szegények ruháját

Luxusmárka koppintja a szegények ruháját 

Vannak olyan divattermékek, amelyek kifejezetten valamilyen társadalmi probléma megoldását célozzák, mások inkább csak a profitot. De a felelős tervezők ötleteire olykor ők is vevők, talán túlságosan is.
Tömegtermelésbe kerül a szemétből készült Adidas cipő

Tömegtermelésbe kerül a szemétből készült Adidas cipő 

Komolyan gondolja az Adidas, hogy kiáll a környezetvédelem és a hulladékújrahasznosítás mellett. Piacra kerül az első, tömeggyártott széria a tengerből kihalászott hulladékból készült sportcipőből, sőt a sztárfocistákat is újrahasznosított mezbe öltöztetik.
Az állatvédők kedvence lesz a bőr, ami ananászból van

Az állatvédők kedvence lesz a bőr, ami ananászból van 

A bőr viselése nem csak az állatok védelme miatt okoz problémát sok embernek, de a feldolgozás folyamata is súlyosan károsítja a környezetet. Épp ideje volt már egy zöld alternatívának.
Márkás póló óceánból halászott szemétből

Márkás póló óceánból halászott szemétből 

Szervezett óceánmentő missziót indított a legendás szörf márka, az O’Neill. Hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére, újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
Emma Watson PET-palackot viselt a vörös szőnyegen

Emma Watson PET-palackot viselt a vörös szőnyegen 

A Met Gála az év legfontosabb divateseménye a szakértők szerint. Ezen az estélyen Emma Watson egy Calvin Klein ruhát viselt - ebben még nem lenne semmi meglepő. Abban viszont annál inkább, hogy az első centi anyagtól az utolsó cipzárig környezetbarát az estélyi!
Tényleg a zöld a divat

Tényleg a zöld a divat 

Ha már a világ talán legismertebb divatháza és tervezője is az öko gondolattal foglalkozik, akkor valami tényleg elindult. Így lehet zöld haute couture módra.
Tengeri szemétből készít sportcipőt az Adidas

Tengeri szemétből készít sportcipőt az Adidas 

A sportruhagyártó az óceánban sodródó szeméthegyeket hasznosítja újra mint sportcipő-alapanyagot. A prototípust más plasztik-termékek is követik hamarosan.
Ökocsini - nem biztos, hogy árt a divat

Ökocsini - nem biztos, hogy árt a divat 

Sokan, sokszor kritizálják a divatipart, hogy mind a ruhák előállításával, mind a túlzott fogyasztásra ösztönzéssel nagyon rosszat tesz a környezetnek. De lehet másképp is divatozni!
Mennyire méregmentesek a divatcégek?

Mennyire méregmentesek a divatcégek? 

A Greenpeace nyilvánosságra hozta értékelését, hogyan állnak a divatcégek a méregtelenítéssel. A „Detox-kifutó” („Detox Catwalk”) nevű online felületen elérhető értékelésben a szervezet aszerint értékeli a legnagyobb divatmárkákat, hogy azok milyen hatékonyan vonják ki a mérgező anyagokat a gyártási láncukból, illetve mit tesznek a vízszennyezés megállításáért.

Sztárruhák: környezetbarát elegancia 

Míg néhány éve az is nagy szám volt, hogyha egyetlen egy Oscar-díj jelölt is környezetbarát ruhakölteményben jelent meg az átadón, idén büszkék lehetünk arra a hat hírességre, akik figyelmet fordítottak a környezetvédelemre is, amikor a ruhaválasztásra került sor, írja az ecouterre.com.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo