webshopok

foci-eb, olimpia, online kereskedelem, online marketing, webshopok

Ez a nyár a sportról szólt

piacesprofit.hu

Továbbra is töretlenül növekszik a hazai online kiskereskedelem. A piac az idei első félévet 18 százalékos bővüléssel zárta. Az előző évek trendjéhez hasonlóan, 2016 első féléve is jelentős növekedéssel zárt, amiben idén nagy szerepe volt a kiemelt sporteseményeknek is.

Tovább olvasom »
adatvédelem, ászf, elállás, fogyasztóvédelem, jótállás, online kereskedelem, szavatosság, webshopok

Rugalmasan kezelik a szabályokat a kereskedők

kfarkas

Az online kereskedelem fellendülésével egyre fontosabbá válik a fogyasztók védelme a tisztességtelen kereskedelmi magatartással szemben. Ezért maguk a fogyasztók tehetik a legtöbbet, de a legtöbben mind a mai napig nincsenek tisztában a jogaikkal.

Tovább olvasom »
digitális értékesítés, online kereskedelem, verseny 2.0, webshopok

Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek

piacesprofit.hu

A magyar online vásárlók 75 százaléka rendszeresen rendel külföldi webáruházakból. A legnépszerűbbek a kínai, németországi, egyesült királyságbeli, és az egyesült államokbeli webshopok. Emellett egyre többen látunk pénzkeresési lehetőséget az e-kereskedelemben: 10% értékesít már nem használt személyes tárgyakat az interneten, és 8% kap online kifizetéseket az interneten nyújtott szolgáltatásokért.

Tovább olvasom »
digitális átállás, it a cégben, online kereskedelem, ügyfélélmény, webshopok

Aki nem fejleszt, az le is húzhatja a rolót

piacesprofit.hu

A kiskereskedelmi cégek sem hanyagolhatják el a digitális fejlesztést és innovációt. Ennek oka, hogy a kiskereskedelmi piacokon is egyre inkább a globális és határokon átívelő kereskedést folytató szereplők dominálnak, ezen a terepen pedig csak állandó fejlődéssel lehet versenyben maradni – derült ki a UPS felméréséből.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, online vásárlás, webshopok

Nagyon fut az online szekér

piacesprofit.hu

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd forintos határt, elérve a 319 milliárd forintot. Ezzel az e-kiskereskedelmi forgalom aránya a teljes kiskereskedelem 4,1%-a, így elmondható, hogy minden 25. forint online került elköltésre tavaly – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából.

Tovább olvasom »
foci-eb, marketing, online kereskedelem, webshopok

Nagyot lehet szakítani a foci EB-n

piacesprofit.hu

Az Európa Bajnokság körüli szurkolói láz pozitívan hat a műszaki cikkek online értékesítésének alakulására, egyben növeli az ár-összehasonlító oldalak forgalmát is – derül ki az Árukereső.hu májusban készített kutatásának eredményeiből.

Tovább olvasom »
céges honlap, online értékesítés, online marketing, webshopok

Ez a csodafegyver céges honlapok harcában

kfarkas

Az egyre élesebb digitális versenyben minden fegyvert bevetnek a céges honlapok és webshopok a látogatókért és a vásárlókért. Azonban sokan az olyan alapvető fontosságú elemeket hagyják figyelmen kívül, amelyek nélkül hosszú távon esélyük sincs a sikerre, mint a keresősor.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, online kereskedelem, uniós szabályozás, webshopok

Ezt ki kell írni minden webáruházra

piacesprofit.hu

Az európai, így a magyar online webáruházaknak és online piactereknek is kötelezően meg kell jeleníteniük a honlapjukon az uniós online vitarendezési platformra mutató elektronikus linket, valamint e-mail címüket. Az európai online vitarendezési platform 2016. február 15-től lesz elérhető a panasszal élni kívánó fogyasztók, illetve a termékeiket, szolgáltatásaikat interneten keresztül értékesítő webáruházak számára.

Tovább olvasom »
internetes kereskedelem, online kereskedelem, webshopok

Nagyon pörög az online kereskedelem

piacesprofit.hu

Egyre többen élnek az internetes vásárlás lehetőségével Magyarországon, így nem véletlen, hogy 2013-ról 2014-re több mint 20 százalékkal nőtt az internetes kereskedelemmel foglalkozók forgalma, és a 2015-ös év is hasonló bővülést hozhat, ugyanakkor sok nagy szereplő veszteséget könyvelt el.

Tovább olvasom »