webshop

diszkrimináció, e-kereskedelem, geo-blocking, webshop

Geo-blocking: decembertől mindenkit ki kell szolgálni a webshopoknak

piacesprofit.hu

Elfogadta az EU a vevők hátrányos megkülönböztetését tiltó ún. geo-blocking rendeletet. Decembertől nem tagadható meg az interneten rendelt termékek külföldi kiszállítása. Például egy magyar vevőnek egy külföldi webáruház nem mondhatja, hogy nem foglalkoznak magyarországi szállítással, hanem lehetővé kell tenni, hogy a vevő terméket a kereskedőnél átvehesse, vagy saját költségén szállíttassa.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, eredmény, kudarc, siker, stratégia, webshop

Egyedi ötletekkel lehet lenyomni az óriásokat

piacesprofit.hu

A nemzetközi kereskedelemben rohamosan nő az online értékesítések aránya. Globális szinten az online vásárlók 70%-a vásárolt külföldi webshopokból 2017-ben, míg ugyanez az arány egy évvel korábban csupán 6% volt. A külföldi piacra lépés tehát óriási lehetőséget jelent a hazai vállalatok számára, de sok lehet a buktató is. 

Tovább olvasom »
alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
áruház, fogyasztás, vásárlás, webshop

Nem megy a bolt, bérlőket keresnek a nagyáruházak

piacesprofit.hu

Az Egyesült Államokban több száz áruház zárt be az elmúlt években és hasonló a trend Nagy-Britanniában is, ott válságban, ezért átalakulóban van az egész kiskereskedelem. Az angliai ok: csökkennek a jövedelmek, drágul a hitel és a fogyasztó másra költi a pénzét és egyre inkább nem üzletben, hanem az interneten vásárol.

Tovább olvasom »