webshop

csomaglogisztika, házhozszállítás, online vásárlás, webshop

A legjobb adu az ingyenes házhozszállítás

piacesprofit.hu

Az online vásárlásra ösztönző tényezők első öt helyezettje mind a kedvezményekre fókuszál. Közülük is kiemelkedő fontossággal bír a házhoz szállítás ingyenessége – állapítja meg a GfK Digital Connected Consumer kutatásának legfrissebb, 2017. évi tanulmánya.

Tovább olvasom »
keresőoptimalizálás, marketing, online kereskedelem, seo, webshop

Így turbózzuk fel a webáruházat

piacesprofit.hu

A online kereskedelmi vállalkozások számára egyenlő lehet a túléléssel, hogy könnyebben kezelhető, minél inkább felhasználóbarát webshopot üzemeltessenek. A vészesen közeledő karácsonyi őrület előtt – amikor jelentősen megugrik a látogatószám – Nagy Gábor, a Growthery SEO Agency szakértője ad néhány jó tanácsot, amiket érdemes megfogadnia minden webshop-üzemeltetőnek!

Tovább olvasom »
arany jános, crm, offline értékesítés, omnichannel, omnichannel értékesítés, online értékesítés, sap, social media, webshop

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

Szeicz András

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.

Tovább olvasom »
bírság, büntetés, e-kereskedelem, jogi kiskokos, jogsértés, online értékesítés, online kereskedelem, webáruházak, webshop

Akár 2 milliárd forint bírságot is kaphatnak a jogsértő webáruházak

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság által július 25-én kiadott Consumer Conditions Scoreboard 2017, azaz a Fogyasztói Körülmények 2017-es Eredménytáblája szerint az e-kereskedelem nagyfokú térnyerése nem csupán növekvő fogyasztói tudatosságot, hanem kiemelt szabályozói figyelmet is maga után von. Mindez kiterjed az Európai Unió és a tagállamok fogyasztóvédelmi hatóságaira is, akik egyre komolyabb bírságokkal és további kezdeményezésekkel, például a jogsértő áruházak nevének közzétételével igyekeznek betartatni a szabályokat. Nagyvállalatoknál egyes kiemelt, minősített esetekben a bírság akár elérheti a 2 milliárd forintot is Magyarországon.

Tovább olvasom »
android, chrome, fogyasztói szokások, google, google analytics, internet, internetes szokások, internetes vásárlás, operációs rendszer, webshop, windows

Az asztali gépen a Windows a nyerő, telefonon már erősebb az Apple

piacesprofit.hu

Az információ a legnagyobb hatalom az ecommerce üzletben, az adatok a legértékesebb tényezők, ismeretük a kulcs az egyes üzletek számára a felhasználóbarát és nagyszerű vásárlási élményt nyújtó oldalak fejlesztéséhez. Az internet globális elterjedésének köszönhetően a weblapok nemzetközileg elérhetőek, könnyedén hozzáférhetünk szinte bármilyen szolgáltatáshoz, viszont lehet a felhasználói szokások alapján egyértelmű különbséget tenni az egyes országok között? Ezt a kérdést járta körbe egy átfogó kutatásban a Visual Meta, mely 13 országban működtet e-kereskedelmi oldalakat ShopAlike, valamint Ladenzeile néven, és most saját adataik felhasználásával mutatják be az egyes európai országok közti különbségeket az operációs rendszerek, eszközök és keresők használata alapján.

Tovább olvasom »
internetes kereskedelem, internetes vásárlás, nyári szezon, online vásárlás, slágertermékek, webshop

Online is pörögnek a nyári slágertermékek

piacesprofit.hu

A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is – derül ki a Vatera adatelemzéséből. A klímák és a hűtők iránt valamivel visszafogottabb a kereslet, ezekből a nagyobb beruházást jelentő termékekből pedig inkább a használtat viszik, amelyek a jobb ár-érték arányt kínálnak. Az online piactér adatai alapján úgy tűnik, hogy a legjobban Budapest és Szeged készült fel a nyárra: a legtöbb vásárló ezekről a településekről érkezett idén júliusban.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, enet, internetes vásárlás, online fizetés, online kereskedelem, webshop

E-kereskedelem: nyakunkon a karácsony

piacesprofit.hu

Ismét sikeres évet zárt a hazai online kiskereskedelem. 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak online – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából, amelynek eredményét a XIV. Elektronikus Kereskedelem Konferencián Visegrádon ismertették.

Tovább olvasom »
fizetési szokások, fogyasztói szokások, generációs probléma, internetes vásárlás, vatera, webshop

Ön tud bizalmat építeni? A sikere múlik rajta!

piacesprofit.hu

A különböző generációk teljesen másképpen állnak az internetes vásárláshoz. De az általánosságban elmondható, hogy a vásárlásainkat szívesebben fizetjük utánvéttel, és vonakodunk csomagautomatákba rendelni a kiválasztott terméket, tehát szeretjük először megtapogatni azt, amiért pénzt adunk ki. Ebből is látszik, a virtuális adásvételek során a bizalom döntő szempont. Ugyanakkor a bizalom fejleszthető, csak ismerni kell hozzá meg kell tanulni jól megszólítani az embereket. Az eNET és a Vatera közös kutatást adtak ki, melyben a magyar netezők online vásárlásokhoz kapcsolódó attitűdjét és az internetes adásvételekkel szembeni bizalom mértékét, illetve ennek okait vizsgálták.

Tovább olvasom »
feketelista, fogyasztóvédelem, kkv, online vásárlás, webshop

Feketelista készül a jogsértő webshopokról

piacesprofit.hu

A webáruházak zömét Magyarországon a kkv szektorba tartozó vállalkozások üzemeltetik, akik az elektronikus kereskedelemre vonatkozó jogszabályok 2017. februári változása miatt nem lehetnek teljesen nyugodtak. Ugyan továbbra is él az a szabály, amely szerint a KKV szektorba tartozó vállalkozások az első, például adatvédelmi, fogyasztóvédelmi jogsértés esetén nem bírságolhatók, azonban a vállalkozásokat legalább ennyire hátrányosan érintő egyéb új szankciókra ez nem vonatkozik.

Tovább olvasom »
amazon, e-kereskedelem, eladási praktikák, értékesítés, internetes vásárlás, online értékesítés, webshop

A magyarok nem sokat tesznek hozzá a másodpercenként 600 eladáshoz

Szeicz András

Az Amazon is klasszikus garázscégként indult 1995-ben, de mára a világ legnagyobb online kereskedelmi oldalává vált, mely tavaly elérte a 600 eladás/másodperces eredményt, Jeff Bezos tulajdonos pedig második leggazdagabb amerikai lett. Ennek ellenére hazánkban még mindig nem túl népszerű oldal, különösen, ha eladásról van szó. Pedig ha tudjuk, mit akarunk, akkor könnyű boldogulni.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor