webshop

akció, black friday, fekete péntek, online kereskedelem, webshop

A Black Friday után már késő lehet a bánat

piacesprofit.hu

A megkérdezettek 55 százaléka már legalább egyszer megbánta, hogy nem vásárolt meg egy terméket jelentős leárazás idején – derül ki a MediaMarkt friss kutatásából. A felmérés eredményei arra is engednek következtetni, hogy Black Friday során bizalommal fordulnak a vásárlók a nagy márkák felé, továbbá a korábbinál kevesebben tartanak a webáruház lefagyásától, illetve a kiszállítással kapcsolatos problémáktól. 

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, export, geo-blocking, webshop

December 1-től tilos a geo-blocking

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság felmérése szerint az unióban működő webshopok 63 százaléka nem teszi lehetővé a más tagországból kezdeményezett online vásárlásokat, ez pedig súlyosan gátolja az egységes piac és az e-kereskedelem Európai Unión belüli kiteljesedését. A december 3-án hatályba lépő geo-blocking rendelet ezt a diszkriminációt számolja fel.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, webáruház, webshop

Így nyithat külföldi webáruházat

piacesprofit.hu

Magyarország határán túl több millió potenciális vásárló vár a hazai e-kereskedőkre. Éppen ezért a legtöbb webáruház tulajdonosában előbb vagy utóbb felmerül a kérdés:  miért is kellene kizárólag a magyar piacra összpontosítani, ha külföldi terjeszkedéssel meg lehet növelni a cég nyereségét?

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, ügyfélélmény, webshop

Így javíthatja az ügyfélélményt a mesterséges intelligencia

piacesprofit.hu

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad, és rövid időn belül nem kap segítséget. Ebben a háttérből jókor, jó időben felbukkanó, mesterséges intelligencián alapuló megoldás lehet segítségükre – hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere az Internet Hungary konferencián.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor