webshop

alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
áruház, fogyasztás, vásárlás, webshop

Nem megy a bolt, bérlőket keresnek a nagyáruházak

piacesprofit.hu

Az Egyesült Államokban több száz áruház zárt be az elmúlt években és hasonló a trend Nagy-Britanniában is, ott válságban, ezért átalakulóban van az egész kiskereskedelem. Az angliai ok: csökkennek a jövedelmek, drágul a hitel és a fogyasztó másra költi a pénzét és egyre inkább nem üzletben, hanem az interneten vásárol.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, ebay, internet, online piactér, webkereskedelem, webshop

Nagyot szakítanak az eBay-en a magyar vállalkozók

Zubor Zalán

Jól keresnek az eBay-en a magyar vállalkozók, idén még többen szállhatnak be az e-kereskedelembe. A legnagyobb kereskedők bevétele közel 250 millió volt tavaly, a mindennapi használati cikkek mellett volt, aki gyűjtőknek szánt termékek eladásával lett sikeres. Tavaly több mint 2700 új eBay-felhasználó regisztrált Magyarországról, volt, aki egy év alatt 73 milliós bevételt könyvelhetett el.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, internetes vásárlás, logisztika, munkaerőhiány, szállítmányozás, webshop

30 milliárdos forgalmat várnak az idei fekete péntekre

piacesprofit.hu

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb, mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62 százaléka jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

Tovább olvasom »
blogolás, content, digitális marketing, online áruház, seo, tartalomgyártás, tartalommarketing, webshop

Webshopot indított? Öt eszköz a sikerhez. Első rész.

Szeicz András

Elindította vadiúj, csini online áruházát. Szép a design, egyedi a logó, logisztika, könyvelés pipa. Ugyan névadáskor figyeltek arra, hogy könnyen megtalálható legyen az oldal, ez mégse lett elegendő a sikerességhez. De jó alapokra könnyű építeni, íme néhány eszköz, amivel megtolhatja szekerét. Cikksorozatunk első része a tartalomról szól.

Tovább olvasom »
eMAG, felmérés, gki, online kereskedelem, webáruház, webshop

A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi

piacesprofit.hu

A dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital 1500 ember megkérdezésével elkészítette az E-Commerce riport második reprezentatív kutatását. Az eMAG arra kereste a választ, hol, mikor, hogyan vásárolnak az emberek az online áruházakban, mi motiválja őket, valamint milyen előnyöket és hátrányokat tapasztalnak ezek használata során. A kérdések egy része a webáruház-használat általános jellemzőire, mások kifejezetten az eMAG-ra vonatkoztak.

Tovább olvasom »
csomaglogisztika, házhozszállítás, online vásárlás, webshop

A legjobb adu az ingyenes házhozszállítás

piacesprofit.hu

Az online vásárlásra ösztönző tényezők első öt helyezettje mind a kedvezményekre fókuszál. Közülük is kiemelkedő fontossággal bír a házhoz szállítás ingyenessége – állapítja meg a GfK Digital Connected Consumer kutatásának legfrissebb, 2017. évi tanulmánya.

Tovább olvasom »
keresőoptimalizálás, marketing, online kereskedelem, seo, webshop

Így turbózzuk fel a webáruházat

piacesprofit.hu

A online kereskedelmi vállalkozások számára egyenlő lehet a túléléssel, hogy könnyebben kezelhető, minél inkább felhasználóbarát webshopot üzemeltessenek. A vészesen közeledő karácsonyi őrület előtt – amikor jelentősen megugrik a látogatószám – Nagy Gábor, a Growthery SEO Agency szakértője ad néhány jó tanácsot, amiket érdemes megfogadnia minden webshop-üzemeltetőnek!

Tovább olvasom »
arany jános, crm, offline értékesítés, omnichannel, omnichannel értékesítés, online értékesítés, sap, social media, webshop

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

Szeicz András

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.

Tovább olvasom »
bírság, büntetés, e-kereskedelem, jogi kiskokos, jogsértés, online értékesítés, online kereskedelem, webáruházak, webshop

Akár 2 milliárd forint bírságot is kaphatnak a jogsértő webáruházak

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság által július 25-én kiadott Consumer Conditions Scoreboard 2017, azaz a Fogyasztói Körülmények 2017-es Eredménytáblája szerint az e-kereskedelem nagyfokú térnyerése nem csupán növekvő fogyasztói tudatosságot, hanem kiemelt szabályozói figyelmet is maga után von. Mindez kiterjed az Európai Unió és a tagállamok fogyasztóvédelmi hatóságaira is, akik egyre komolyabb bírságokkal és további kezdeményezésekkel, például a jogsértő áruházak nevének közzétételével igyekeznek betartatni a szabályokat. Nagyvállalatoknál egyes kiemelt, minősített esetekben a bírság akár elérheti a 2 milliárd forintot is Magyarországon.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor